Eerst zat ik in $RIPS .. in dit project worden Pokemon kaarten getrokken uit een soort kauwgumballenautomaat en die kaarten worden dan verkocht voor buy backs. Op zich een goed project, maar ben toch in $PICNIC gestapt.. dat is van een youtuber met 2.7M subs die streamt op pump.fun.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:49 schreef Plots het volgende:
Ik heb een uur geleden een leuke coin gezien.
Zo leuk dat ik helemaal ergens KYC heb gedaan om snel BTC te kopen.
KYC heb ik uit principe 12,5 jaar niet gedaan (crypto hoort eigenlijk anoniem te zijn).
Met die BTC kan ik die leuke coin kopen (eerst swappen naar Solana).
Eerst moet ik wachten tot mijn KYC is goedgekeurd.
Dan meteen EUR overmaken.
Hint van leuke coin:
"gacha machine"
Klinkt echt als iets innovatiefs dat de wereld gaat veranderen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 08:25 schreef Plots het volgende:
[..]
Eerst zat ik in $RIPS .. in dit project worden Pokemon kaarten getrokken uit een soort kauwgumballenautomaat en die kaarten worden dan verkocht voor buy backs. Op zich een goed project,
Hoe kan dat iets worden dan? Je weet dat het model waar influencers op draaien doorgaans is: "Het geld van mijn followers moet naar mijn bankrekening". Toch?quote:maar ben toch in $PICNIC gestapt.. dat is van een youtuber met 2.7M subs die streamt op pump.fun.
Kan wel iets worden.
Beide zijn op Solana trouwens.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 08:51 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Klinkt echt als iets innovatiefs dat de wereld gaat veranderen.
[..]
Hoe kan dat iets worden dan? Je weet dat het model waar influencers op draaien doorgaans is: "Het geld van mijn followers moet naar mijn bankrekening". Toch?
Ja? Het gaat om zijn portemonnee, niet de jouwe. Dit is gewoon weer de zoveelste nutteloze coin/token die er alleen maar is om even snel wat geld bij elkaar te harken. Heeft met crypto helemaal niks te maken.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:20 schreef Plots het volgende:
[..]
Beide zijn op Solana trouwens.
Op youtube verdiende hij niet zoveel met miljoenen views. Op pump.fun krijgt de creator een percentage van het volume van de coin als reward. Deze creator fee is ergens tussen de 0.95% en de 0.05% naar mate de market cap stijgt: https://pump.fun/docs/fees
Hij stream niet alleen overigens, maar met een team (cameraman onder andere).
Ik was sceptisch, maar aangezien hij met een team streamt kan dit niet mis gaan. 100K in gestopt.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:20 schreef Plots het volgende:
[..]
Beide zijn op Solana trouwens.
Op youtube verdiende hij niet zoveel met miljoenen views. Op pump.fun krijgt de creator een percentage van het volume van de coin als reward. Deze creator fee is ergens tussen de 0.95% en de 0.05% naar mate de market cap stijgt: https://pump.fun/docs/fees
Hij stream niet alleen overigens, maar met een team (cameraman onder andere).
Ik heb alles verkocht toen BTC op ¤101k stond maar begint wel weer te jeuken nu. Prijs is laag en lees alleen maar doom posts op reddit. Lijkt een goed moment om weer in te gaan slaan.quote:
Van al die altcoins vraag ik me sterk af of de officiele marketingcap wel waargemaakt kan worden. Als je een free float hebt van 10%, waarvan de helft in handen van de oprichters, en de marketcap is 1G, dan kan die marketcap toch nooit gerealiseerd worden, dat is onmogelijk. En dat geldt dus voor ongeveer de helft van de marketcap van de cryptomarkt als geheel.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:24 schreef Plots het volgende:
$RIPS x 4 nu.. sinds een week geleden.
$PICNIC -50% .. misschien had ik niet moeten rotaten, maar ben nog steeds overtuigd dat Picnic hoger kan.
De truc is om laag coins in te kopen, voordat ze Trending worden --> gepromoot worden door grote Twitter accounts/influencers --> gelist worden op exchangesquote:Op vrijdag 19 juni 2026 09:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Van al die altcoins vraag ik me sterk af of de officiele marketingcap wel waargemaakt kan worden. Als je een free float hebt van 10%, waarvan de helft in handen van de oprichters, en de marketcap is 1G, dan kan die marketcap toch nooit gerealiseerd worden, dat is onmogelijk. En dat geldt dus voor ongeveer de helft van de marketcap van de cryptomarkt als geheel.
Bestaat dat op die manier nog? Dacht dat dat inmiddels niemand meer in traptequote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:38 schreef Plots het volgende:
[..]
De truc is om laag coins in te kopen, voordat ze Trending worden --> gepromoot worden door grote Twitter accounts/influencers --> gelist worden op exchanges
Ben benieuwd wat er gebeurt als MSTR klapt en er ineens zoveel BTC op de markt komt.. Wie gaat dat kopen?quote:
Bedoel je het schip in? Hoelang zit je nu al in crypto? Je moet wel schatrijk zijn inmiddelsquote:
Ik zat de vorige run in ETH, de enige vorm van crypto dat gewoon weigerde om omhoog te gaan, maar wel met elke dip meedeed.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bedoel je het schip in? Hoelang zit je nu al in crypto? Je moet wel schatrijk zijn inmiddels
Ok. Heb je bovenaan wel verkocht? En nu dan? BTC?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zat de vorige run in ETH, de enige vorm van crypto dat gewoon weigerde om omhoog te gaan, maar wel met elke dip meedeed.
Dan had ik jaren geleden al moeten verkopen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok. Heb je bovenaan wel verkocht? En nu dan? BTC?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |