Wahnsinn.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja. Een fors hogere opkomst onder een groep die al tientallen jaren een lage opkomst heeft gehad en daardoor minder representatie kreeg. Hoezo zou je niet blij zijn met een positieve ontwikkeling in opkomstcijfers?
Al aangifte gedaan? Want het ronselen van stemmen is strafbaar.quote:
Je weet dat een activistische D66 rechter dit van tafel gaat vegen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Al aangifte gedaan? Want het ronselen van stemmen is strafbaar.
Oh?quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:47 schreef thedeedster het volgende:
Ten tweede stemmen er meer mensen met allochtone wortels op anti-migratie partijen dan je denkt; ze hebben misschien wel van dezelfde zaken last als jij.
Die hebben allemaal 2 machtigingen bij zich. Ze gaan al hun soortgenoten af die niet kunnen of willen stemmen om gemachtigd te worden. Lijkt me duidelijk dat je dan een hogere opkomst hebt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:42 schreef Mikeytt het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)grond-relatief-hoger
[..]
Was vorig jaar een grote campagne om deze mensen naar de stembus te krijgen. Blijkbaar heeft het een hele grote impact gehad!
Voor het eerst dat de opkomst onder Nederlanders met een migratieachtergrond hoger is dan de opkomst van Nederlanders zonder migratieachtergrond!
Als je de FvD-wappies mag geloven op X werd dat in bepaalde contreien ook gedaan. En alsnog werden ze niet de grooste, kiezersbedrog wat ik je brom.quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Die hebben allemaal 2 machtigingen bij zich. Ze gaan al hun soortgenoten af die niet kunnen of willen stemmen om gemachtigd te worden. Lijkt me duidelijk dat je dan een hogere opkomst hebt.
Misschien toch een idee om dit ook te gaan doen als autochtone bevolking. Gewoon vragen aan mensen die niet gaan stemmen of jij dan voor hun mag gaan stemmen.
Ah ja, we gaan even oproepen tot het plegen van strafbare feiten?quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Die hebben allemaal 2 machtigingen bij zich. Ze gaan al hun soortgenoten af die niet kunnen of willen stemmen om gemachtigd te worden. Lijkt me duidelijk dat je dan een hogere opkomst hebt.
Misschien toch een idee om dit ook te gaan doen als autochtone bevolking. Gewoon vragen aan mensen die niet gaan stemmen of jij dan voor hun mag gaan stemmen.
En is stemmen een van die integratieproblemen?quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die integratie gaat helaas net iets te vaak nog met de nodige problemen.
Zo zie je maar weer dat het beste wat boos Nederland kan overkomen meer allochtone stemmers is. Misschien dat we dan eindelijk wat constructieve partijen aan de macht krijgen met een ander plan dan neo liberaal doormodderen. Boos rechts moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden want ze stemmen keer op keer om hun boosheid te verlengen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |