Pizza Diavolo ?quote:
Dame NP in tha house.quote:
Freon MT6.quote:
MooieTop3quote:
quote:
Zekers. Eerst ff een uurtje wandelen en dan voor de TV. Benieuwd hoe Koeman het neerzet. Ik hoop niet weer Koopmeiners rechtsbuiten. Maar gewoon Malen en dan Brobbeast spits. Jij ook?quote:
En dan WoutGod als beukende pinchhitterquote:Op woensdag 3 juni 2026 15:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zekers. Eerst ff een uurtje wandelen en dan voor de TV. Benieuwd hoe Koeman het neerzet. Ik hoop niet weer Koopmeiners rechtsbuiten. Maar gewoon Malen en dan Brobbeast spits. Jij ook?
Haha nee ben wel echt helemaal klaar met hem. Niet om aan te gluren bij Ajaxquote:Op woensdag 3 juni 2026 15:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En dan WoutGod als beukende pinchhitter
Die tikt gewoon de winnende in de finale in de 119e minuut erin, makkerquote:Op woensdag 3 juni 2026 15:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha nee ben wel echt helemaal klaar met hem. Niet om aan te gluren bij Ajax
Op mijn buikquote:
Ik heb het afgelopen nacht ook al gevraagd waarom dat schelden steeds moet want we zijn toch het toonbeeld van gezelligheid ?quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:37 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Op mijn buik![]()
Maar ik ben erg van de gelijke monniken/gelijke kappen, dus ik ben erg benieuwd.
quote:
Ach jaquote:Op woensdag 3 juni 2026 15:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen nacht ook al gevraagd waarom dat schelden steeds moet want we zijn toch het toonbeeld van gezelligheid ?
Glas,plas en alles bleef zoals het was.quote:
Dat is allemaal prima maar je hoeft geen users uit te schelden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:43 schreef Lovely het volgende:
Hij mag bolken en veel punten pakken. Maar als een ander dat doet ojee
Maar dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 3 juni 2026 15:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is allemaal prima maar je hoeft geen users uit te schelden.
Wat raar dat mensen erop ingaan als ze voor verslaafde conjo uitgemaakt worden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:47 schreef Dotteke het volgende:
En er allemaal op ingaan en over doorgaan ook niet.
Zet een tr als er iets gebeurd
Je kent de regels, niet reageren maar een tr szetten.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wat raar dat mensen erop ingaan als ze voor verslaafde conjo uitgemaakt worden.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 3 juni 2026 15:48 schreef Bargehassus het volgende:
Kom op mensen!
We houden van elkaar, toch?![]()
Om vervolgens op vakantie gestuurd te worden vanwege een TT.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kent de regels, niet reageren maar een tr szetten.
Nou, houden van is een groot woord..quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:48 schreef Bargehassus het volgende:
Kom op mensen!
We houden van elkaar, toch?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |