abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220950917
hsprjthest
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:21:47 #152
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220950919
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:19 schreef mario390 het volgende:
Pizza 🍕 in Backrohr scheven
Pizza Diavolo ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220950920
Dosis
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:22:20 #154
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220950923
quote:
Dame NP in tha house. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:22:51 #155
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220950925
Heer Vers *O*
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220950928
oO<
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:24:24 #157
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220950932
Ik ben geLievBolkt O+
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:24:55 #159
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220950936
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:22 schreef MooieTop6 het volgende:
Heer Vers *O*
Freon MT6. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:25:41 #160
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220950942
Ik wil een nieuwe naam
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:25:49 #161
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220950943
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:26:32 #162
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220950945
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:25 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik wil een nieuwe naam
MooieTop3
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220950947
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:24 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben geLievBolkt O+
It ain't over 'till the fat lady sings the blues...
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:28:03 #164
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220950956
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:26 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
MooieTop3
:!
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:29:27 #165
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220950966
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:12 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Vanavond weer voetbal kijken
Zekers. Eerst ff een uurtje wandelen en dan voor de TV. Benieuwd hoe Koeman het neerzet. Ik hoop niet weer Koopmeiners rechtsbuiten. Maar gewoon Malen en dan Brobbeast spits. Jij ook?
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:31:01 #166
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220950976
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:29 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Zekers. Eerst ff een uurtje wandelen en dan voor de TV. Benieuwd hoe Koeman het neerzet. Ik hoop niet weer Koopmeiners rechtsbuiten. Maar gewoon Malen en dan Brobbeast spits. Jij ook?
En dan WoutGod als beukende pinchhitter _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:31:23 #167
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220950978
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:21 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Pizza Diavolo ?
ja en ik werd zo eten :Y) :Y) :Y)
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:32:14 #169
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220950988
TR gemacht ^p^
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220950989
sihgarhg
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:32:24 #171
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220950990
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:31 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
En dan WoutGod als beukende pinchhitter _O_
Haha nee ben wel echt helemaal klaar met hem. Niet om aan te gluren bij Ajax
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:33:02 #172
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220950994
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:32 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Haha nee ben wel echt helemaal klaar met hem. Niet om aan te gluren bij Ajax
Die tikt gewoon de winnende in de finale in de 119e minuut erin, makker
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:33:05 #173
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220950996
Zag gister wel zijn goals tegen Argentinië voorbij komen. Dus in de knock-out fase mag hij nog wel ff 5 minuten invallen
pi_220951001
Voeballuh.... :N :N :N
pi_220951004
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:22 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dame NP in tha house. *O*
Fris Fruitigje O+ *O* :*
I know, you gonna want me..
pi_220951005
-O-
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:34:41 #177
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220951013
DTS-mod @Dotteke, ik verwacht actie van jouw kant.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:36:47 #178
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220951027
Kun je schrijven ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:37:43 #179
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220951032
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:36 schreef FreshFruit het volgende:
Kun je schrijven ?
Op mijn buik :Y

Maar ik ben erg van de gelijke monniken/gelijke kappen, dus ik ben erg benieuwd.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:39:55 #180
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220951043
:lijstje:
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:40:09 #181
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220951045
Jdjhw
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220951050
Bolk bolk
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:41:31 #183
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220951052
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:37 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Op mijn buik :Y

Maar ik ben erg van de gelijke monniken/gelijke kappen, dus ik ben erg benieuwd.
Ik heb het afgelopen nacht ook al gevraagd waarom dat schelden steeds moet want we zijn toch het toonbeeld van gezelligheid ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:41:33 #184
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220951053
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:41 schreef Lovely het volgende:
Bolk bolk
O+
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:42:43 #185
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220951059
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:41 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ik heb het afgelopen nacht ook al gevraagd waarom dat schelden steeds moet want we zijn toch het toonbeeld van gezelligheid ?
Ach ja
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220951061
Hij mag bolken en veel punten pakken. Maar als een ander dat doet ojee :X
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:43:24 #187
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220951064
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:42 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Ach ja
Glas,plas en alles bleef zoals het was.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:44:24 #188
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220951072
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:43 schreef Lovely het volgende:
Hij mag bolken en veel punten pakken. Maar als een ander dat doet ojee :X
Dat is allemaal prima maar je hoeft geen users uit te schelden.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220951076
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:44 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dat is allemaal prima maar je hoeft geen users uit te schelden.
Maar dat bedoel ik dus :D
En schelden of boos worden heeft geen nut
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 15:47:06 #190
388664 crew  Dotteke
pi_220951090
En er allemaal op ingaan en over doorgaan ook niet.
Zet een tr als er iets gebeurd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:47:51 #191
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220951092
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:47 schreef Dotteke het volgende:
En er allemaal op ingaan en over doorgaan ook niet.
Zet een tr als er iets gebeurd
Wat raar dat mensen erop ingaan als ze voor verslaafde conjo uitgemaakt worden.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220951096
Kom op mensen!

We houden van elkaar, toch? *O*

^)
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 15:49:35 #193
388664 crew  Dotteke
pi_220951102
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:47 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Wat raar dat mensen erop ingaan als ze voor verslaafde conjo uitgemaakt worden.
Je kent de regels, niet reageren maar een tr szetten.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:50:03 #194
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220951105
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:48 schreef Bargehassus het volgende:
Kom op mensen!

We houden van elkaar, toch? *O*

^)
Bekijk deze YouTube-video
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:51:38 #195
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220951118
Hej Lovely love _O_
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:53:03 #196
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220951127
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je kent de regels, niet reageren maar een tr szetten.
Om vervolgens op vakantie gestuurd te worden vanwege een TT.

Nee, dank je.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220951128
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:48 schreef Bargehassus het volgende:
Kom op mensen!

We houden van elkaar, toch? *O*

^)
Nou, houden van is een groot woord.. -O-
Sommige vind ik dan wel aardig okay.. :D
I know, you gonna want me..
pi_220951132
quote:
quote:
Hoe in de godgloeiendedagen ken jij dat nou weer...!!!????

_O- _O- _O-
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:54:26 #199
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220951136
Ik sitz zu Tisch 🍕😋
pi_220951138
Tischsitzen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')