Neuhquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:30 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Ja, dat vermoeden had ik.![]()
Namen en rugnummers zodat ik iemand de moeder kan digi-kontschoppen, graag![]()
Wtf.quote:
Hier blijven jij.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:37 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wtf.
Ik maakte een grap![]()
Excuus, ik ben al weer weg
ALls iemand hier met een kloon is mag de andere naam niet meer er aan genoemd worden.quote:
Nee, rood schoentje... Het is niet jij.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:37 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wtf.
Ik maakte een grap![]()
Excuus, ik ben al weer weg
Mag nooit he, als iemand met een andere naam post mag je nooit de naam van eerst noemenquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:40 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nee, rood schoentje... Het is niet jij.
aloa is nu de kloon. Die naam heeft alleen al maanden een streep door zijn naam. Ik denk dat het niet klopt wat je zegt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALls iemand hier met een kloon is mag de andere naam niet meer er aan genoemd worden.
Is een AVG dingetje
En daar kreeg ik dan weer een note voorquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:45 schreef FreshFruit het volgende:
Dat is dan best raar want zag hier laatst wel Vino posten dat ze voorheen Mazikeen was.
Er is verder ook niets aan de hand.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:45 schreef RedShoe het volgende:
Nou ja, boeiend ook. Die streep raak ik nooit meer kwijt.
Niks aan de hand verder, denk ik?
Raar is het wel.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is verder ook niets aan de hand.
ALs je het zelf zegt is het geen probleem, maar een ander mag dat niet.
Stel jij wil niet laten niet weten wie je eerst was. Het mag ook gewoon niet van de AVG
Zeg je het zelf is het wat anders
En toch mag het niet. Als je het zelf doet moet je het lekker zelf weten, maar een ander mag dat niet posten. Ook weer opgelost.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:45 schreef FreshFruit het volgende:
Dat is dan best raar want zag hier laatst wel Vino posten dat ze voorheen Mazikeen was.
HET MAG NIET!quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:51 schreef FreshFruit het volgende:
En AVG staat er ook helemaal los van want een username is niet te herleiden naar een echt persoon waar die wet over gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |