abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 juni 2026 @ 22:19:44 #276
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220982578
quote:
19s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:18 schreef TwenteFC het volgende:
Wel bizar dat een land als Iran, gesteund door China en rusland niet eens een landje de baas kan dat half zo groot is als Nederland. Wat een losers.
pi_220982583
de man is de meest retarded president die ze ooit daar gehad hebben. En zou hele USA goed doen om zo snel mogelijk van hem af te zijn.

uiteindelijk heeft ie geen kloot bereikt, ja zichzelf rijker gemaakt vooral.
Do what you love, love what you do!
pi_220982591
wat jammer is want mocht USA wel enzo en graag willen bezoeken ooit eens.

Maar na dit allemaal en hoe het daar gaat. Het is het meest verrotte land ooit nu aan het worden. met een LUL die denkt maar overal te kunnen binnen vallen.

En oke als ie het in zijn eentje deed? Maar ook verwachten dat we als EU achter hem staan.

Nou think again trump. we moeten je niet hier in de EU als het al niet duidelijk genoeg was denk........

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220982608
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:35 schreef Momo het volgende:
Mag hopen dat dit niet een oneindig cyclus gaat worden als Gaza en Israël...
Inmiddels vrees ik daar wel voor.
Incelfrikandel
pi_220982611
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:25 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Inmiddels vrees ik daar wel voor.
100%
pi_220982615
naja weet je als ik ooit eens die richting op ga, do canada wel. lijkt me veel betere optie.
pi_220982655
geef me maar één goed ding waarom trump nu als leider van USA goed deed waar de wereld als geheel profijt van had.

En dan wil ik mijn mening nog overwegen of in meegaan?

geef mijn Obama maar hoor of iig iemand in die geest, hoewel die zal ook wel lastige keuzes hebben moeten maken.

Maar die trump mag ik al niet van het begin af aan. en geef je een kans enzo en wie weet/. Maar t ziet er niet zo goed uit, meer drama en meer probleem als dat ie oplossing creëerde.
pi_220982728
wellicht we zouden als EU USA binnen moeten vallen enzo, tis niet anders als hij doet of wel?

En hem arresteren en pakken voor het gerecht in Den Haag. voor binnenvallen soevereine naties.
(zeg maar alles wat trump veroordeelde met Rusland naar Oekraïne)
nu is ie weer vriendjes?

kan me er flink over opnaaien dit soort shit. dus zal er maar niet ff mee ingaan mits jullie ander logisch idee hebben en wat dan wel goed is?

dat hele only USA and USA first doet het ook niet goed bij mij? wat denkt ie dan we zijn zijn bondgenoten, tis gewoon puur verraad en geeft geen reet om EU dus.
pi_220982821
De Palestijnse bezetters en terroristen van Hezbollah zijn Iran maar liefst 10 raketten waard.
graag verwijderen
pi_220982826
Poetin lacht zich rot, want oke hoewel dat ook een LUL is. maar oke die vind dit best, aandacht ff ergens anders.

beide zouden voor gerecht moeten staan hier in Den Haag.

ze zijn beiden net zo erg.
  zondag 7 juni 2026 @ 22:47:27 #286
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220982846
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:59 schreef Peppert het volgende:
Je kunt veel zeggen over Iran, maar het is toch wel het enige land dat daadwerkelijk iets doet tegen de genocide in Gaza en de etnische zuivering in Zuid-Libanon. Samen met de Houthis, hoewel dat eerder een losse en ongeregelde groepering is, staat Iran daarin praktisch alleen. De rest van de wereld kijkt grotendeels toe.

Ik hoop dat toekomstige historici deze periode eerlijk en duidelijk zullen beschrijven. Ook de steun van landen als Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten aan de Gaza genocide moet helder en ondubbelzinnig in de geschiedenisboeken worden vastgelegd.
En een ander hangt er natuurlijk vanaf wie de geschiedenisboeken gaat schrijven.
The End Times are wild
pi_220982855
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:47 schreef LXIV het volgende:

[..]
En een ander hangt er natuurlijk vanaf wie de geschiedenisboeken gaat schrijven.
Eens.
  zondag 7 juni 2026 @ 22:50:32 #288
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220982863
twitter

Vanavond moet Teheran in vlammen opgaan!

Weer de meest genuanceerde man.
  zondag 7 juni 2026 @ 22:53:25 #289
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220982873
quote:
19s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:18 schreef TwenteFC het volgende:
Wel bizar dat een land als Iran, gesteund door China en rusland niet eens een landje de baas kan dat half zo groot is als Nederland. Wat een losers.
Zou dat ook komen omdat dat landje gesteund wordt door de grootste militaire macht van de wereld?
The End Times are wild
pi_220982874
Kijk eens hoe propaganda in grote Engelstalige media werkt. Door slechts met enkele woorden te spelen, krijgt een bericht meteen een heel andere lading. Dat wijst op een duidelijk redactioneel beleid vanuit de top van The New York Times. Die berichtgeving draagt bij aan steun voor of het vergoelijken van de genocide in Gaza.

twitter
pi_220982887
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:53 schreef LXIV het volgende:

[..]
Zou dat ook komen omdat dat landje gesteund wordt door de grootste militaire macht van de wereld?
dit ja en USA is totaal hypocriet in alles.
pi_220982899
wie denken jullie dan? wie hebben het nu voor het zeggen en trekt aan de lijntjes?

tis iig niet de EU want die komen hieruit zeg maar over 10 jaar en zeggen ja was niet goed.

WTF EU?
pi_220982904
wel fan van nieuwe EU nato ben ik zonder USA erin.
  zondag 7 juni 2026 @ 22:58:56 #294
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220982905
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:57 schreef kree het volgende:
wie denken jullie dan? wie hebben het nu voor het zeggen en trekt aan de lijntjes?

tis iig niet de EU want die komen hieruit zeg maar over 10 jaar en zeggen ja was niet goed.

WTF EU?
Israël 100%
The End Times are wild
  zondag 7 juni 2026 @ 22:59:31 #295
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220982911
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:53 schreef Peppert het volgende:
[ x ]
Bijzondere claim dit. Israël heeft dus een geschoten op een baby in een auto. Dat werkt de suggestie dat die baby het doelwit was. Tenminste dat is dus wat deze man nu claimt. Dat is een flinke aantijging die ook een flinke bewijslast vraagt. Zoals wel vaker is die bewijst last nergens, het blijft bij de ongefundeerde aantijging zonder enig bewijs.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220982912
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:58 schreef LXIV het volgende:

[..]
Israël 100%
Israel is twee handen op 1 buik met de USA en EU trouwens.

Maar wie alles bepalen is de USA. en die vertrouw ik allang niet meer.
pi_220982916
quote:
14s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Bijzondere claim dit. Israël heeft dus een bombardement afgevuurd op een baby in een auto. Dat werkt de suggestie dat die baby het doelwit was. Tenminste dat is dus wat deze man nu claimt. Dat is een flinke aantijging die ook een flinke bewijslast vraagt. Zoals wel vaker is die bewijst last nergens, het blijft bij de ongefundeerde aantijging zonder enig bewijs.
alsof iemand dit ooit gaat uitzoeken? wat denk je zelf, tis nu in het nieuws.
over een maand hoor je niemand meer over wat doel was en hoe of wat.
  zondag 7 juni 2026 @ 23:01:03 #298
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220982918
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:59 schreef kree het volgende:

[..]
Israel is twee handen op 1 buik met de USA en EU trouwens.

Maar wie alles bepalen is de USA. en die vertrouw ik allang niet meer.
USA laat zich telkens voor het karretje spannen.
EU is helemaal niet 2 handen op 1 buik met Israël. Ze zijn alleen laf en durven niet echt iets tegen de usa te zeggen
The End Times are wild
  zondag 7 juni 2026 @ 23:02:34 #299
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220982926
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 23:00 schreef kree het volgende:

[..]
alsof iemand dit ooit gaat uitzoeken? wat denk je zelf, tis nu in het nieuws.
over een maand hoor je niemand meer over wat doel was en hoe of wat.
Het is simpelweg opmerkelijk dat bepaalde mensen doelbewust altijd het slechtst mogelijk willen denken achter het handelen van Israël, het mag duidelijk zijn dat daar aan agenda achter schuilgaat van allerlei smerige bloedsprookjes.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220982930
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 23:01 schreef LXIV het volgende:

[..]
USA laat zich telkens voor het karretje spannen.
EU is helemaal niet 2 handen op 1 buik met Israël. Ze zijn alleen laf en durven niet echt iets tegen de usa te zeggen
Eens met laatste btw.

Dat USA zich voor het karretje laat spannen niet mee eens?

Bedoel je kunt dat daar toch niet mee eens zijn? wat USA doet?

Hoe is het bv anders dat Rusland Oekraïne binnenvalt en USA hetzelfde deed in zuid Amerika en Iran?

bedoel als EU hadden we eigenlijk geen probleem voor zover ik weet?
Maar onder mom van national security van de VS was ineens alles wel oke wat Trump deed?

hun national security dus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')