quote:
Is perceptie. Zelfs in elk grasveld groeit een bloemetje.quote:Op woensdag 3 juni 2026 00:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is grappig
Niet goed
Eigenlijk alles is ellende
Kloptquote:Op woensdag 3 juni 2026 00:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is perceptie. Zelfs in elk grasveld groeit een bloemetje.
ik was / ben in slaap geweest tussen ergens half vier en nu. en ik ga nu opnieuw naar bed. Die hypno therapie hakt er toch harder in dan ik had verwacht.quote:
Niet mij opjagen. Ik ga zo Pauw &De Witt kijken.quote:Op woensdag 3 juni 2026 00:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt
Maakt de wereld niet ineens minder kut
Zie t nieuws
Ik had niet anders verwacht. Er gaan deuren open in je hoofd die al tijden dicht waren. Dat heeft tijd nodig om te verwerken.quote:Op woensdag 3 juni 2026 00:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik was / ben in slaap geweest tussen ergens half vier en nu. en ik ga nu opnieuw naar bed. Die hypno therapie hakt er toch harder in dan ik had verwacht.
Ja, maar nu wel op een rustige en fijne manier. Dat was bij de EMDR niet zo.quote:Op woensdag 3 juni 2026 00:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht. Er gaan deuren open in je hoofd die al tijden dicht waren. Dat heeft tijd nodig om te verwerken.
Oprechte vraag, ging dat te snel of wat beviel je niet ?quote:Op woensdag 3 juni 2026 00:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, maar nu wel op een rustige en fijne manier. Dat was bij de EMDR niet zo.
quote:
Lekker koese.quote:
Ik jaag je niet opquote:Op woensdag 3 juni 2026 00:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet mij opjagen. Ik ga zo Pauw &De Witt kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |