Ja, we gaan met z'n allen! Liefste & ik, Mooitje, Blijvertje en Exportpup.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:33 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen!
@:sigme gaat blijvertje ook mee op reis?
Wat gezellig met z’n allenquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, we gaan met z'n allen! Liefste & ik, Mooitje, Blijvertje en Exportpup.
Dan doen we Exportpup met z'n allen uitgeleide. Voor ons allemaal leuker, ik zou ook niet weten hoe we het anders zouden moeten doen (honden achterlaten bij een oppas ofzo).
En anders zou die arme Exportpup de hele reis in d'r uppie achterin de auto zitten (bestelwagen, dus wij zitten ook uit zicht & gehoor).
Smeltquote:Op donderdag 4 juni 2026 07:09 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Ik zal jullie verblijden met een foto van ons blijvertje.
[ afbeelding ]
Morgen gaan we op pad met de Exportpup, naar @:barreltje
quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou mensen, ik ben door mijn proeftijd heen. En J is aangemeld als pensioenpartner. Net echt, dit werken.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou mensen, ik ben door mijn proeftijd heen. En J is aangemeld als pensioenpartner. Net echt, dit werken.
Dank je, ik ookquote:
Boksquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Minder leuk is dat het gisteren leg day was in de training. Ik strompel door het huisIk moet extra vaak traplopen ook, ik ben de winterjassen, sjaals, en wat ander spul aan het wassen.
Omg, jij wint! Sterkte!quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Boksik heb dinsdag hardgelopen, gisterochtend thuistraining (met cosack squats en deadlifts
) en in de avond wilde de oudste met me rennen. Je moet een puber die iets met zn moeder wil geen 'nee' verkopen dus ik heb er nog een keer 5 kilometer uitgeperst. Vanochtend 15 km (elektrisch) gefietst. Ik had net een overleg, zat op een houten krukje en ben halverwege maar gaan staan vanwege de spierpijn in mn kont
succes met de trappen!
Wat fijn voor jou/julliequote:Op donderdag 4 juni 2026 11:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dank je, ik ook![]()
En er zit nog wat meer in de pijplijn maar dat is nog even afwachten.
Wat een gezelligheid en onderneming!quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:36 schreef sigme het volgende:
Ja, we gaan met z'n allen! Liefste & ik, Mooitje, Blijvertje en Exportpup.
Dan doen we Exportpup met z'n allen uitgeleide. Voor ons allemaal leuker, ik zou ook niet weten hoe we het anders zouden moeten doen (honden achterlaten bij een oppas ofzo).
En anders zou die arme Exportpup de hele reis in d'r uppie achterin de auto zitten (bestelwagen, dus wij zitten ook uit zicht & gehoor).
Jaquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nee hoor, weinig lolligs in deze sector. Als je 40 jaar in dienst bent krijg je 100 euro, dat is zo'n beetje het beste. Geen fatsoenlijke werkplek, minimaal aantal vrije dagen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:34 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
En wat heb je dan nu voor contract? Bepaalde tijd of onbepaald, en hoeveel uur en zijn er leuke secundaire arbeidsvoorwaarden?
quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee hoor, weinig lolligs in deze sector. Als je 40 jaar in dienst bent krijg je 100 euro, dat is zo'n beetje het beste. Geen fatsoenlijke werkplek, minimaal aantal vrije dagen.
En drie keer een jaarcontract, in het eerste jaar voor 8 uur per week op deze locatie.
Wel IKB van 16.05% en 37 cent per kilometer voor dienstreizen. En de vakbond zit in de werkkostenregeling.
Die zien er gemeen uitquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Boksik heb dinsdag hardgelopen, gisterochtend thuistraining (met cosack squats en deadlifts
) en in de avond wilde de oudste met me rennen. Je moet een puber die iets met zn moeder wil geen 'nee' verkopen dus ik heb er nog een keer 5 kilometer uitgeperst. Vanochtend 15 km (elektrisch) gefietst. Ik had net een overleg, zat op een houten krukje en ben halverwege maar gaan staan vanwege de spierpijn in mn kont
succes met de trappen!
quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit hele werkgebeuren van mij was een paar jaar geleden zo niet verwacht, dat ik J met mijn mailadres aan heb gemeld bij de vakbond en nu zijn er allerlei ingewikkeldheden opgetreden bij het wijzigen van zijn mailadres en het aanmaken van mijn account
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |