abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220955796
Goedemorgen allemaal
  donderdag 4 juni 2026 @ 08:05:46 #77
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220955961
Mogguh :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220956529
Goedemorgen!

@sigme gaat blijvertje ook mee op reis?
pi_220956557
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:33 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen!

@:sigme gaat blijvertje ook mee op reis?
Ja, we gaan met z'n allen! Liefste & ik, Mooitje, Blijvertje en Exportpup.
Dan doen we Exportpup met z'n allen uitgeleide. Voor ons allemaal leuker, ik zou ook niet weten hoe we het anders zouden moeten doen (honden achterlaten bij een oppas ofzo).
En anders zou die arme Exportpup de hele reis in d'r uppie achterin de auto zitten (bestelwagen, dus wij zitten ook uit zicht & gehoor).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220956632
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:36 schreef sigme het volgende:

[..]
Dan doen we Exportpup met z'n allen uitgeleide. Voor ons allemaal leuker, ik zou ook niet weten hoe we het anders zouden moeten doen (honden achterlaten bij een oppas ofzo).
En anders zou die arme Exportpup de hele reis in d'r uppie achterin de auto zitten (bestelwagen, dus wij zitten ook uit zicht & gehoor).
Wat gezellig met z’n allen
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:15:49 #81
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220956849
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 07:09 schreef sigme het volgende:
Mogge!

Ik zal jullie verblijden met een foto van ons blijvertje.
[ afbeelding ]

Morgen gaan we op pad met de Exportpup, naar @:barreltje
Smelt
pi_220956887
Nou mensen, ik ben door mijn proeftijd heen. En J is aangemeld als pensioenpartner. Net echt, dit werken.
Spoilers!
pi_220957064
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou mensen, ik ben door mijn proeftijd heen. En J is aangemeld als pensioenpartner. Net echt, dit werken.
*O* vind het echt zo tof voor je! O+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_220957087
quote:
Gefeliciteerd! w/

Zo eens beginnen aan de perziken. Eerst recepten doorlezen.
Potten zijn al schoon.
Touch id op de iPad is hartstikke stuk. Al 2 dagen. Genoeg erover gelezen.
Het zal wel. De code werkt wel. Hoera.

Gezellig hoor op reis met z’n allen. Gaat exporthond straks zijn broertje missen als speel kameraad. ?
pi_220957123
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:52 schreef Syrena het volgende:

[..]
*O* vind het echt zo tof voor je! O+
Dank je, ik ook :s)

En er zit nog wat meer in de pijplijn maar dat is nog even afwachten.
Spoilers!
pi_220957216
Minder leuk is dat het gisteren leg day was in de training. Ik strompel door het huis :') Ik moet extra vaak traplopen ook, ik ben de winterjassen, sjaals, en wat ander spul aan het wassen.
Spoilers!
pi_220957314
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Minder leuk is dat het gisteren leg day was in de training. Ik strompel door het huis :') Ik moet extra vaak traplopen ook, ik ben de winterjassen, sjaals, en wat ander spul aan het wassen.
Boks :') ik heb dinsdag hardgelopen, gisterochtend thuistraining (met cosack squats en deadlifts :% ) en in de avond wilde de oudste met me rennen. Je moet een puber die iets met zn moeder wil geen 'nee' verkopen dus ik heb er nog een keer 5 kilometer uitgeperst. Vanochtend 15 km (elektrisch) gefietst. Ik had net een overleg, zat op een houten krukje en ben halverwege maar gaan staan vanwege de spierpijn in mn kont :') succes met de trappen!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220957377
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:18 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Boks :') ik heb dinsdag hardgelopen, gisterochtend thuistraining (met cosack squats en deadlifts :% ) en in de avond wilde de oudste met me rennen. Je moet een puber die iets met zn moeder wil geen 'nee' verkopen dus ik heb er nog een keer 5 kilometer uitgeperst. Vanochtend 15 km (elektrisch) gefietst. Ik had net een overleg, zat op een houten krukje en ben halverwege maar gaan staan vanwege de spierpijn in mn kont :') succes met de trappen!
Omg, jij wint! Sterkte!
Spoilers!
pi_220957432
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

Dank je, ik ook :s)

En er zit nog wat meer in de pijplijn maar dat is nog even afwachten.
Wat fijn voor jou/jullie ^O^
pi_220957442
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:36 schreef sigme het volgende:

Wat een gezelligheid en onderneming! O+
pi_220957491
Echt tof om te lezen @Lucky_Strike !
pi_220957501
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:27 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat een gezelligheid en onderneming! O+
Ja O+

Zojuist op the internetwebz gezocht naar omheinde hondenuitlaatgebieden rond Hamburg, want dat is ongeveer halverwege. Na eerst een kwartiertje vruchteloos zoeken met verkeerde zoektermen heb ik ze nu te pakken (Umzäunter Hundeauslauf) en kan ik ook vanalles vinden. Dus we gaan harverwege de reis even langer pauzeren en de beentjes flink strekken. Of in elk geval de viervoeters de pootjes laten strekken.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220957505
Dit hele werkgebeuren van mij was een paar jaar geleden zo niet verwacht, dat ik J met mijn mailadres aan heb gemeld bij de vakbond en nu zijn er allerlei ingewikkeldheden opgetreden bij het wijzigen van zijn mailadres en het aanmaken van mijn account :D
Spoilers!
pi_220957524
quote:
*O*
En wat heb je dan nu voor contract? Bepaalde tijd of onbepaald, en hoeveel uur en zijn er leuke secundaire arbeidsvoorwaarden?
pi_220957585
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:34 schreef sigme het volgende:

[..]
*O*
En wat heb je dan nu voor contract? Bepaalde tijd of onbepaald, en hoeveel uur en zijn er leuke secundaire arbeidsvoorwaarden?
Nee hoor, weinig lolligs in deze sector. Als je 40 jaar in dienst bent krijg je 100 euro, dat is zo'n beetje het beste. Geen fatsoenlijke werkplek, minimaal aantal vrije dagen.

En drie keer een jaarcontract, in het eerste jaar voor 8 uur per week op deze locatie.

Wel IKB van 16.05% en 37 cent per kilometer voor dienstreizen. En de vakbond zit in de werkkostenregeling.
Spoilers!
pi_220957628
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nee hoor, weinig lolligs in deze sector. Als je 40 jaar in dienst bent krijg je 100 euro, dat is zo'n beetje het beste. Geen fatsoenlijke werkplek, minimaal aantal vrije dagen.

En drie keer een jaarcontract, in het eerste jaar voor 8 uur per week op deze locatie.

Wel IKB van 16.05% en 37 cent per kilometer voor dienstreizen. En de vakbond zit in de werkkostenregeling.
^O^
pi_220957850
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:18 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Die zien er gemeen uit :'(

Mijn trainer was van de week ook extra gemeen met supersetjes van leg press + squat en leg extension + lunge, met tussendoor nog ergens wall sits }:| }:|

Het goede nieuws is dat ik maar een beetje spierpijn had *O* *O* , die had ik niet zien aankomen.
Maar ik loop ook niet hard, dat scheelt ongetwijfeld.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220957851
Ik heb maar even koekjes in de oven gegooid. Ben helemaal niet vooruit te branden vandaag.
pi_220957861
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit hele werkgebeuren van mij was een paar jaar geleden zo niet verwacht, dat ik J met mijn mailadres aan heb gemeld bij de vakbond en nu zijn er allerlei ingewikkeldheden opgetreden bij het wijzigen van zijn mailadres en het aanmaken van mijn account :D
O+
Irritante administratieve rompslomp shit waar je blij van wordt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220957905
Thuis, mezelf en m’n kleding uitgewrongen. Iets eerder weggegaan om een enorme bui te ontlopen maar de bui had andere plannen.
Vlak bij huis gooide een hufter nog even wat blikjes op straat, vlak voor mijn wiel. Even een middelvinger opgestoken. :( vond hij niet leuk (ik zijn actie ook niet)

Spreekuur was enorm druk, wel veel mensen die voor de tigste keer dezelfde vraag stellen, (90 weken wachten op een nader gehoor gaat na de zoveelste keer vragen aan ons echt niet met maanden verkort worden, en ik durf ze echt nog niet te zeggen dat die 90 weken alleen maar meer gaan worden) en eentje die de gemeente waar hij aan gekoppeld is, gemaild had of die gemeente voor hem huis in Arnhem wil hosselen _O-

Wat lekker @ lucky_strike pensioenopbouw.. was vandaag ook een knul die daar een brief over had gekregen, snapte het niet. Hij weet nu dat hij die brief iedere maand krijgt (hij gaat het nu omzetten naar email) maar hij vroeg zich af wanneer hij het geld zou krijg. 42 jaar vond hij wel erg ver in de toekomst _O-
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')