Ik denk dat hij bij Bayern weldegelijk een gewaardeerde kracht kan worden. Bij Bayern heb je betere spelers om je heen, waar je je ook weer aan op kan trekken en kan de tegenstander niet een extra mannetje opofferen om jou in de weg te lopen.quote:Op maandag 15 juni 2026 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis de beste speler op een goede dag, maar die heeft ie niet altijd. Hij is ook niet meer de jongste en gaat bij Bayern natuurlijk tekort komen. Maar mooie transfer, verdiend na een aantal jaren belangrijk te zijn en ik denk dat 55M een mooi bedrag is voor een speler als Saibari.
Welke speler heeft altijd een goede dag? Hij staat er wel altijd in de topwedstrijden.quote:Op maandag 15 juni 2026 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis de beste speler op een goede dag, maar die heeft ie niet altijd. Hij is ook niet meer de jongste en gaat bij Bayern natuurlijk tekort komen. Maar mooie transfer, verdiend na een aantal jaren belangrijk te zijn en ik denk dat 55M een mooi bedrag is voor een speler als Saibari.
Hahaha wat een gedrocht is datquote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:01 schreef de_boswachter het volgende:
Dit uittenue kan echt niet boys.!!!!!!!! Inspiratieloze bagger.
Alsof een kind van 4 een wit blaadje heeft ingekleurdquote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hahaha wat een gedrocht is dat
Dat marketing verhaal erbij is nog erger
Laat dit niet waar zijn. LHBTI’er als ontwerper?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:47 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Trainings shirt is nog erger op de schaal van tinkywinky
Ik vermoed CR7. Troll die nogal gay overkomt.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Laat dit niet waar zijn. LHBTI’er als ontwerper?
Incl. gratis PSV buttplug.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:39 schreef mitt het volgende:
Heerlijk shirt voor @:PSVCL om in te floreren.
Holy fuckquote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:47 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Trainings shirt is nog erger op de schaal van tinkywinky
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |