Voor het geld hoef je toch niet naar de Nederlandse top vanuit Twente. Die betalen grootverdieners wel een miljoen bruto. Vraag je tien/twintig procent van de transfer rechten dan pak je waarschijnlijk meer dan die paar ton extra bij PSV.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kan, als hij redeneert van "ijzer smeden als het heet is". Maar als hij wat meer bezig is met geduldige carriere opbouw, dan denkt hij van "mijn tijd komt nog wel".
Heeft zeker talent, maar nu ook weer niet het idee dat hij FC Twente al ontgroeid is. Hij kan natuurlijk gewoon een clausule af proberen te spreken.
Mooi zo, overschat talentquote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:12 schreef Jaeger85 het volgende:
https://fctwente.nl/nieuw(...)ntract-bij-fc-twente
Nijstad blijft bij FC Twente.
quote:
Ben je bipolair?quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:29 schreef PSVCL het volgende:
Welkom Ruud Nijstad, het grootste verdedigende talent van Europa
[ x ]
Toch jammer, heeft echt wel goede dingen laten zien. Meer dan 20 miljoen lijkt me wel erg ambitieus.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:45 schreef Halcon het volgende:
Flamingo heeft vertrekwens
Ryan Flamingo wil vertrekken bij PSV. De verdediger voelt volgens bronnen rond de situatie dat het deze zomer tijd is om een stap naar het buitenland te zetten. Flamingo heeft het naar de zin bij PSV, maar ziet een transfer in deze zomer als de juiste optie om zich door te ontwikkelen. PSV kan daar natuurlijk niet zomaar aan meewerken, omdat hij een fors transferbedrag vertegenwoordigt.
Flamingo heeft nog een contract tot medio 2029 in Eindhoven. Alle partijen zijn zich ervan bewust dat dat betekent dat een geïnteresseerde club vele miljoenen moet bieden, waarbij PSV in eerste instantie ongetwijfeld zal inzetten op een totaalbedrag dat behoorlijk meer dan twintig miljoen euro beloopt. Of dat realistisch is, moet later blijken.
Ik denk toch dat Bosz hem te weinig kansen heeft geboden. Ik snap dat Schouten achterin de beste keus, maar ik denk dat er best wel momenten waren om hem in te brengen, desnoods als rechtsback of verdedigende middenvelder. Ik denk ook dat er in het nieuwe seizoen zeker kansen liggen vanwege de blessure van Schouten.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:45 schreef Halcon het volgende:
Flamingo heeft vertrekwens
Ryan Flamingo wil vertrekken bij PSV. De verdediger voelt volgens bronnen rond de situatie dat het deze zomer tijd is om een stap naar het buitenland te zetten. Flamingo heeft het naar de zin bij PSV, maar ziet een transfer in deze zomer als de juiste optie om zich door te ontwikkelen. PSV kan daar natuurlijk niet zomaar aan meewerken, omdat hij een fors transferbedrag vertegenwoordigt.
Flamingo heeft nog een contract tot medio 2029 in Eindhoven. Alle partijen zijn zich ervan bewust dat dat betekent dat een geïnteresseerde club vele miljoenen moet bieden, waarbij PSV in eerste instantie ongetwijfeld zal inzetten op een totaalbedrag dat behoorlijk meer dan twintig miljoen euro beloopt. Of dat realistisch is, moet later blijken.
Eens. Maar tegelijk ook wel een jongen met een plafond. Als je dat vergelijkt met een Saibari qua talent..quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:55 schreef ISVV het volgende:
[..]
Toch jammer, heeft echt wel goede dingen laten zien. Meer dan 20 miljoen lijkt me wel erg ambitieus.
Eens en tegen dit Brazilië scoren is geen prestatie. Wel mooie goal daar niet van.quote:Op zondag 14 juni 2026 12:03 schreef bbuddybb het volgende:
Ik denk dat Saibari het geluk heeft dat Kompany hem kent, want anders was ie niet bij een Europese topclub terechtgekomen natuurlijk. Er is ook geen andere club voor hem in de markt, lijkt het wel.
Kijk, het begeleid wonen begint zijn vruchten af te werpen.quote:Op zondag 14 juni 2026 12:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Eens en tegen dit Brazilië scoren is geen prestatie. Wel mooie goal daar niet van.
Wat Rik & psv naar buiten brengen komt jaar later altijd als boomerang terug als blijkt dat het toch maar 35 miljoen is iddquote:Op maandag 15 juni 2026 11:46 schreef Solispolar het volgende:
60 miljoen 'inclusief bonussen'.. Tsjah zeg het maar. Vraag me af hoeveel we hier nou daadwerkelijk aan overhouden. Mijn gevoel zegt me dat er nog wel iets meer in zat.
Gaat ook al richting de 26 jaar oud (beetje gechargeerd) en verlaat de eredivisie nu pas. Het is geen jeugdig supertalent.quote:Op maandag 15 juni 2026 11:46 schreef Solispolar het volgende:
60 miljoen 'inclusief bonussen'.. Tsjah zeg het maar. Vraag me af hoeveel we hier nou daadwerkelijk aan overhouden. Mijn gevoel zegt me dat er nog wel iets meer in zat.
Is toch gewoon een uitstekende verkoop voor jullie ?quote:Op maandag 15 juni 2026 11:46 schreef Solispolar het volgende:
Ik denk dat hij bij Bayern weldegelijk een gewaardeerde kracht kan worden. Bij Bayern heb je betere spelers om je heen, waar je je ook weer aan op kan trekken en kan de tegenstander niet een extra mannetje opofferen om jou in de weg te lopen.quote:Op maandag 15 juni 2026 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis de beste speler op een goede dag, maar die heeft ie niet altijd. Hij is ook niet meer de jongste en gaat bij Bayern natuurlijk tekort komen. Maar mooie transfer, verdiend na een aantal jaren belangrijk te zijn en ik denk dat 55M een mooi bedrag is voor een speler als Saibari.
Welke speler heeft altijd een goede dag? Hij staat er wel altijd in de topwedstrijden.quote:Op maandag 15 juni 2026 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis de beste speler op een goede dag, maar die heeft ie niet altijd. Hij is ook niet meer de jongste en gaat bij Bayern natuurlijk tekort komen. Maar mooie transfer, verdiend na een aantal jaren belangrijk te zijn en ik denk dat 55M een mooi bedrag is voor een speler als Saibari.
Hahaha wat een gedrocht is datquote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:01 schreef de_boswachter het volgende:
Dit uittenue kan echt niet boys.!!!!!!!! Inspiratieloze bagger.
Alsof een kind van 4 een wit blaadje heeft ingekleurdquote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hahaha wat een gedrocht is dat
Dat marketing verhaal erbij is nog erger
Laat dit niet waar zijn. LHBTI’er als ontwerper?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:47 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Trainings shirt is nog erger op de schaal van tinkywinky
Ik vermoed CR7. Troll die nogal gay overkomt.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Laat dit niet waar zijn. LHBTI’er als ontwerper?
Incl. gratis PSV buttplug.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:39 schreef mitt het volgende:
Heerlijk shirt voor @:PSVCL om in te floreren.
Holy fuckquote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:47 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Trainings shirt is nog erger op de schaal van tinkywinky
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |