Samen voor 80 miljoen. Lijkt me een prima deal.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:53 schreef PSVCL het volgende:
Dest waarschijnlijk ook richting het PSV van Duitsland
[ x ]
PSV wilde toch Ibrahimovic?quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Samen voor 80 miljoen. Lijkt me een prima deal.
Hebben ze daar nog een leuk talentje wat er meteen kunnen meenemen?
40-45 zou mooi zijn om te vragen aan Bayern.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Sjoerd Mossou had het vanochtend over 40-50 voor Saibairi en 20-25 voor Dest.
ibra , ken hem verder niet.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Samen voor 80 miljoen. Lijkt me een prima deal.
Hebben ze daar nog een leuk talentje wat er meteen kunnen meenemen?
Die staat toch onder contract bij Ajax?quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:29 schreef Solispolar het volgende:
Ben benieuwdZou Dies Janse niet wat voor PSV zijn? Vind hem 3 klassen beter dan die linkspoot bij Twente bijv. Die moet volgens mij voor niet al te veel geld wel te halen zijn toch?
Yes.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die staat toch onder contract bij Ajax?
Inderdaad. Onvervangbaar is niemand, maar zie maar eens een soortgelijke speler te vinden die op meerdere posities zo'n niveau haalt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Afkoop van 12 miljoen in het contract van Mauro. PSV wil openbreken maar Mauro en zijn entourage overwegen een vertrek.
Zou heel jammer zijn. Hij is niet onvervangbaar natuurlijk, maar een superfijne speler om er bij te hebben en 12 miljoen is natuurlijk heel weinig voor zo'n gozer.
Bij Dest vind ik die clausule wel logisch. Bij Veerman en Mauro, ja, niet.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:50 schreef GotenSSJ het volgende:
PSV en clausules is wel een rubriek die ieder seizoen wederom levert.
Veerman, Dest en Mauro dus met clausules. Benieuwd wie er nog meer 1 blijkt te hebben mocht er ineens interesse zijn in die speler.
Ja maar anders lopen ze gratis weg! Aldus spreekpop Rik.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Dest vind ik die clausule wel logisch. Bij Veerman en Mauro, ja, niet.
Omdat Ajax knaken nodig heeft en PSV knaken heeft? Zo gek is het niet.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarom zou Ajax die aan ons verkopen als hij goed genoeg is?
Acht miljoen euro schijnt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:29 schreef Solispolar het volgende:
Ben benieuwdZou Dies Janse niet wat voor PSV zijn? Vind hem 3 klassen beter dan die linkspoot bij Twente bijv. Die moet volgens mij voor niet al te veel geld wel te halen zijn toch?
Voor dat geld zou ik eens een balletje opwerpen. Beste jonge Nederlandse verdediger in de Eredivisie van dit moment vind ik.quote:
Denk niet dat ze onwelwillend er tegenover staan volgens mij was Brugge ook al in de markt. Tweede Botman als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:22 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Voor dat geld zou ik eens een balletje opwerpen. Beste jonge Nederlandse verdediger in de Eredivisie van dit moment vind ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |