Serieus? Maxsnelheid van mijn motor komt daar niet eens bij in de buurt. Zit je dan niet met samengeknepen billen?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:02 schreef Isdatzo het volgende:
Vroeger met de motor overal 299 op de teller als het even (net niet) kon
Dat hoeft niet in je dromenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Serieus? Maxsnelheid van mijn motor komt daar niet eens bij in de buurt. Zit je dan niet met samengeknepen billen?
De enige keer dat ik droomde over motorrijden werd er niet motor gereden maar zag ik mijn oma met die William ofzo het fucking gras maaien. Zelden zo ongelukkig geweest.quote:
Lang lang geleden?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De enige keer dat ik droomde over motorrijden werd er niet motor gereden maar zag ik mijn oma met die William ofzo het fucking gras maaien. Zelden zo ongelukkig geweest.
Mwuha, paar jaartjes. Was wel nadat ik mijn motor en rijbewijs kwijt was geraakt volgens mij.quote:
Niet met 260 van Amsterdam naar Maastricht racenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had vroeger ook een wagen waarmee ik in Duitsland ooit eens een rit van 60 kilometer in een kwartier afgewerkt had, maar nu ben ik ouder dan 20 en ondanks dat ik nog steeds autoliefhebber ben boeit dat keihard rijden me allemaal niet meer zo. Soms moet je gewoon volwassen worden.
Hoe raak je je motor in godsnaam kwijt, was hij niet gewoon gejat?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mwuha, paar jaartjes. Was wel nadat ik mijn motor en rijbewijs kwijt was geraakt volgens mij.
Waarom 260 als je ook 450 kunt knallenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Niet met 260 van Amsterdam naar Maastricht racen
Gratis geld
Gratis benzine
In beslag genomen en daarna verbeurd verklaard.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:31 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe raak je je motor in godsnaam kwijt, was hij niet gewoon gejat?
Waarom, had je hem verwaarloosd of mishandeld?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
In beslag genomen en daarna verbeurd verklaard.
Alsof je dit verhaal niet al minstens 10 keer op fok hebt gelezenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:30 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom, had je hem verwaarloosd of mishandeld?
Ik ben nogal vergeetachtig en herinner me dit niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:40 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Alsof je dit verhaal niet al minstens 10 keer op fok hebt gelezen
Meneer had gezopen en is sindsdien verbitterdquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik ben nogal vergeetachtig en herinner me dit niet.
Dan heb je het zelf ook nooit gelezenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:42 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Meneer had gezopen en is sindsdien verbitterd
Heb je die ooit teruggevonden?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mwuha, paar jaartjes. Was wel nadat ik mijn motor en rijbewijs kwijt was geraakt volgens mij.
Serieus. Niet met samengeklapt billetjes. Snelheid went snel.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Serieus? Maxsnelheid van mijn motor komt daar niet eens bij in de buurt. Zit je dan niet met samengeknepen billen?
Vette beelden mang, deze manquote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:11 schreef Isdatzo het volgende:
Uit een vorig leven Bekijk deze YouTube-video
Snelheid went wel snel, maar overig verkeer doet dat zelden. Op een circuit durf ik het ook wel aan, al zal ik je waarschijnlijk bij lange na niet bij kunnen houden. Op de openbare weg (neem zo'n ghost rider) zie ik het vaker toch als Russisch roulette.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Serieus. Niet met samengeklapt billetjes. Snelheid went snel.
Daarna nog een tijd competitief geracet op de motor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |