Het is toch juist de bedoeling dat we ons ontwikkelen en gaan groeien en gaan genieten van hard werken? Ik snap het allemaal niet meer.quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:32 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Wie geboren is om te kruipen gaat nooit vliegen
Normaal gesproken wel. Maar niet voor diegene die denkt dat hij al het beste van allemaal is. En dat denken ze wel.quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het is toch juist de bedoeling dat we ons ontwikkelen en gaan groeien en gaan genieten van hard werken? Ik snap het allemaal niet meer.
Dan is de Lostprophetslaan voor Bleiswijk wel toepasselijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:52 schreef Caland het volgende:
Hier om de hoek heb je een wijkje met bands/artiesten als straatnaam. Nu is dat nog niet zo erg als je in de Oasis- of Rolling Stones-straat woont maar er is dus ook een Coldplaystraat.![]()
Dan zou ik persoonlijk liever in de Mohammed B. straat wonen, maar dat geheel terzijde.
Oh ze denken ook dat ik dat denk, dus dan zal het wel kloppen. Ik moet eens leren dat ik niet moet denken het allemaal beter te weten.quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:36 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel. Maar niet voor diegene die denkt dat hij al het beste van allemaal is. En dat denken ze wel.
Ja, dat heet projectie, als ik me niet vergis. Een andere beschuldigen waar je zelf schuldig in bent. Zoiets.quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oh ze denken ook dat ik dat denk, dus dan zal het wel kloppen. Ik moet eens leren dat ik niet moet denken het allemaal beter te weten.
Creëert dat niet een loop waar we niet meer uit gaan komen?quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:14 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Ja, dat heet projectie, als ik me niet vergis. Een andere beschuldigen waar je zelf schuldig in bent. Zoiets.
Ergens moet er wel een lijn getrokken worden inderdaad. Ken je die experiment/metafoor met de apen, banaan en koud water? We hebben de apen, we hebben banaan. We missen die koude water.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Creëert dat niet een loop waar we niet meer uit gaan komen?
Wat leidt naar het Ratataplein en de Ploflaan?quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wadi_(infiltratievoorziening)quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:54 schreef raptorix het volgende:
@:werkman, Wadi in Tiel!
https://maps.app.goo.gl/gVQpii62HZpGfzoF9
Perzen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:35 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Gelul. Die komen uit India, niet uit Arabië. Arabieren hebben het pas 500 jaar later overgenomen. Ook niet Arabieren trouwens maar Persen.
Doodlopend steegje.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:34 schreef ColorCartridge het volgende:
[..]
En al die wegen komen uit op de Allahu Akbarstraat.
Ik heb een allochtone telefoon toestel die beweert dat ie 5 talen spreek waarvan alleen 2 met Latijnse alfabet )))))quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:07 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Perzen.
Je zegt toch ook niet: "Dit is een wet van meten en persen"?
Tsja de deugdrang is klaarblijkelijk een zeer besmettelijk virus. Vooral progressief en inclusief blijven, dat lost alles op....quote:
Want die zijn er nu niet?quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:15 schreef Hiddendoe het volgende:
Waarom geen wijken met namen van bekende Nederlanders?
Er zijn 194 voetbalpleintjes naar hem vernoemd. En een enorm stadion. Dat lijkt me zinvoller dan een straat.quote:Ik las hierboven ergens een linkje waaruit bleek dat er nergens een straat naar Johan Cruijff is vernoemd.
Ik ben absoluut geen voetbalfan, maar dit vind ik toch wel een heel grof schandaal.
Tuurlijk zijn er die wel. Maar er kunnen er nog zoveel bij.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Want die zijn er nu niet?
[..]
Er zijn 194 voetbalpleintjes naar hem vernoemd. En een enorm stadion. Dat lijkt me zinvoller dan een straat.
Er is gewoon een Coen Moulijnweg hoor, wie is die Cruijff nou helemaal.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:15 schreef Hiddendoe het volgende:
Waarom geen wijken met namen van bekende Nederlanders?
Ik las hierboven ergens een linkje waaruit bleek dat er nergens een straat naar Johan Cruijff is vernoemd.
Ik ben absoluut geen voetbalfan, maar dit vind ik toch wel een heel grof schandaal.
Mijn rijtje:
Willem Duys
Willem Ruys
Mies Bouwman
Sonja Barend
Lenny Kuhr
Corry Brokken
Wim Kan
Kees van Kooten
Wim de Bie
Boudewijn de Groot
Lennaert Nigh
Astrid Nigh
Ramses Shaffey
Liesbeth List
Shocking Blue (nummer 1 in een of andere American Billboard.
Rutger Hauer
Jan Wolkers
Jan Cremer
Die ene hoofdzuster van het Leger des Heils
Mouth & McNeal
Sandra en Andres
Hepi en Hepi
Gert en Hermien
The Cats
BZN
George Baker (zijn Una paloma blanca werd gebruikt in een film van Quintin huppeldepup, je weet wel, die ene film waar John Travolta per ongeluk iemand aan flarden schiet)
Annie M.G. Schmidt.
Anderen mogen deze lijst aanvullen. Als ze er zin in hebben.
Wie is Coen Moulijn?quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is gewoon een Coen Moulijnweg hoor, wie is die Cruijff nou helemaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |