Dat doet mij denken aan een moslim gezin die dit grapje flikte omdat ze perse wilde verhuizen naar een groter/beter huis.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:06 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Misschien wil de eigenaar wel geld van de verzekering opstrijken. Je eigen pand in de hens steken nadat je 'kk turk' op de gevel heb gekalkt, geniaal plan.
Ja als ik de foto zien van de eigenaren zouden die ook voor Turken door kunnen gaan. Maar goed je hebt duizenden shoarmatenten en Griekse restaurants in Nederland die ongemoeid worden gelaten ..quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Das eigenlijk hetzelfde als Turks toch?
Prima, dan spreken we elkaar volgend jaar weer..quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Laten we nog niet op de zaken vooruit lopen en het politieonderzoek nog even afwachten.
Gevalletje verzekering oplichten kan ook.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:47 schreef Gibson88 het volgende:
Als dit vanuit een anti-AC semi anti turk gebeuren is is dat meer dan triest. Laten we eerst maar 's afwachten of het nieuws nog komt met de toedracht/wat het motief is geweest.
Kan inderdaad. Als dat het geval is dan is het rondweg niet te tolereren, hoop ik dat de verantwoordelijke dat passend gestraft voor gaat worden. Maar goed het strafrecht hier is hier nogal bijzonder om het maar zacht uit te drukken.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gevalletje verzekering oplichten kan ook.
Je ziet daar nooit iemand. Net alles van binnen verbouwd, want hiervoor zat vrij recent jarenlang er en chinees in waar ook nooit iemand zat.
Het is niet zeker dat de brandstichter en de leuzenschrijver een en dezelfde zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
----------------
Triest! Hopelijk kunnen ze de racistische dader oppakken.
Bij de Chinees en de Chinees die daarvoor (ik ben even vergeten hoe die heette. Was een Nederlandse naam) in het pand zaten ben ik toch wel een aantal keren geweest en toen was het aardig druk hoor.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gevalletje verzekering oplichten kan ook.
Je ziet daar nooit iemand. Net alles van binnen verbouwd, want hiervoor zat vrij recent jarenlang er en chinees in waar ook nooit iemand zat.
Bij Youya heb ik echt nog nooit iemand zien zitten. Kan ook zijn dat ik daar op onpopulaire tijdstippen langs reed.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:53 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Bij de Chinees en de Chinees die daarvoor (ik ben even vergeten hoe die heette. Was een Nederlandse naam) in het pand zaten ben ik toch wel een aantal keren geweest en toen was het aardig druk hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |