quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:42 schreef vosss het volgende:
En dat kon niet hier?
VER / Save Europe Act, Teken nu!
Nee, niet echt eigenlijk al vond ik dit toch wel noemenswaardigquote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb je ook nog inhoudelijk iets te melden?
Ach nee joh. Dit komt niet voor niets na die gezellige “remigratie”-tweedaagse van de extreemrechtse internationale die ze afgelopen weekend bezocht.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:04 schreef Homey het volgende:
Geen fan van Eva per se, maar wel een prima initiatief. Ik zou het wel beter duiden, wat de bedoeling denk is, is om (illegale) Arabieren en Afrikanen terug te sturen. Denk niet dat Eva een groot probleem heeft met Japanners of Vietnamezen. Maar je kan dit hard maken door simpelweg te wijzen op de uitkeringscijfers en criminaliteitscijfers, en daarin zie je enorme verschillen tussen Syriërs en Japanners. Daar kan je beleid op baseren.
Daar kan ik prima mee levenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:22 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Prima hoor als dat je niks interesseert, maar dat zegt misschien ook wel iets over jou zelf.
Ik ken en volg die meid niet, alleen een paar van haar interviews gezien. Toen ging het wel over de illegalen, en daar ben ik (zelf een buitenlander zijnde) met haar wel eens. Wat Oekraīne betreft vind ik dat ze daar niet goed genoeg over geīnformeerd is. In het beste geval.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat is haar positie over Oekraīne?
Ik vind haar een erg onsympathieke vrouw.
Gedachtengoed gaat verder dan alleen remigratie van illegale migranten.
Jeetje, je komt wat gefrustreerd over. Heeft de regen van vandaag meteen zo'n slechte impact?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:50 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik niet. En gegarandeerd jij ook niet. Dus ga niet lopen janken.
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, je komt wat gefrustreerd over. Heeft de regen van vandaag meteen zo'n slechte impact?
Als je dat de afgelopen 20 jaar niet hebt begrepen ga je dat na de zoveelste keer uitleggen ook niet begrijpen. Doe geen moeite.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:52 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Wat is ondemocratisch aan de EU? Kan je dat uitleggen?
Ik weet het niet, maar ik heb European Law School gestudeerd in Maastricht, later twee jaar in Brussel zelf gewerkt en toch de indruk gekregen dat de institutionele structuur van de EU juist veel democratische waarborgen en juridische begrenzingen bevat. Maar goed, op Facebook zal wel iets anders staan.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:36 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Als je dat de afgelopen 20 jaar niet hebt begrepen ga je dat na de zoveelste keer uitleggen ook niet begrijpen. Doe geen moeite.
Dát verklaart inderdaad een hoop. Bedankt.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:47 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik heb European Law School gestuurd in Maastricht
Altijd als ik dit soort betogen lees moet ik een beetje lachen. Ik beeld mij dan voor mensen die op de middelbare zijn gezakt maar zichzelf een PhD in econometrie wanenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:04 schreef Homey het volgende:
Geen fan van Eva per se, maar wel een prima initiatief. Ik zou het wel beter duiden, wat de bedoeling denk is, is om (illegale) Arabieren en Afrikanen terug te sturen. Denk niet dat Eva een groot probleem heeft met Japanners of Vietnamezen. Maar je kan dit hard maken door simpelweg te wijzen op de uitkeringscijfers en criminaliteitscijfers, en daarin zie je enorme verschillen tussen Syriërs en Japanners. Daar kan je beleid op baseren.
Wie zijn er allemaal zionist op FOK! volgens jou.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:06 schreef Since2003 het volgende:
Eva Vlaardingerbroek is getrouwd met een Zionist. Haar uiteindelijke loyaliteit ligt bij Israël. Trap er niet in. Het is niet voor niets dat de FOK! huis tuin en keuken zionisten haar zo prijzen.
Laatste tijd zijn er veel tekenen van ochlocratie. Bijv. wanneer de regering tegen de wet en gezonde verstand gehoor geeft aan de eisen van een hard-schreeuwende menigte, die vervolgens door de rechtbanken worden gecanceld als ongegrond.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:52 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Wat is ondemocratisch aan de EU? Kan je dat uitleggen?
Quote me.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wie zijn er allemaal zionist op FOK! volgens jou.
Zionistische nazi's )))quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wie zijn er allemaal zionist op FOK! volgens jou.
Het staat je vrij dat te benoemen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:50 schreef KinKiJan het volgende:
Er staan nou eenmaal wat onfrisse figuren tussen; zo ook AfD'er Björn Höcke bijvoorbeeld. Dit mag hier gewoon benoemd worden lijkt me. En zo niet.. Soit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |