Nog ff niet, maatquote:
Met 18 bier op is het wel gezelligquote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:36 schreef FreshFruit het volgende:
Normaal is toch de band die ik het vaakst live heb gezien terwijl het helemaal mijn muziek niet is.
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen ToT.
Bekijk deze YouTube-video
Ik dronk toen Spa rood. Was nog geen 18.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dronk toen Spa rood. Was nog geen 18.
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:45 schreef MooieTop6 het volgende:
Vroeger tijdens de eerste vakantie zonder ouders aten we wel eens zo'n potje on toch aan de vitamientjes te komen
Veenhoop festival.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:36 schreef FreshFruit het volgende:
Normaal is toch de band die ik het vaakst live heb gezien terwijl het helemaal mijn muziek niet is.
Is voedzaam hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |