abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2026 @ 07:31:50 #26
483584 incel
they/them
pi_220947410
kzou t alleen doen als t een lekker wijf was

maar normaal gesproken geldt de gouden regel: Don't shit where you eat

werk en prive gescheiden houden, vertel ze letterlijk niks, het zal altijd backfiren
pi_220947415
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:31 schreef incel het volgende:
kzou t alleen doen als t een lekker wijf was

maar normaal gesproken geldt de gouden regel: Don't shit where you eat

werk en prive gescheiden houden, vertel ze letterlijk niks, het zal altijd backfiren
Jij werkt niet eens :`)
pi_220947454
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:31 schreef incel het volgende:
werk en prive gescheiden houden, vertel ze letterlijk niks, het zal altijd backfiren
Doet me denken aan een ex collega. Daar wisten we privé echt niks van. Was hij getrouwd? Had hij kinderen? Wat waren zijn hobby's? Dat soort vrij basale dingen wisten we niet. Hij zei altijd: "ik deel niks over mijn privé leven"
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 3 juni 2026 @ 07:59:28 #29
284411 crew  heywoodu
pi_220947493
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:43 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Doet me denken aan een ex collega. Daar wisten we privé echt niks van. Was hij getrouwd? Had hij kinderen? Wat waren zijn hobby's? Dat soort vrij basale dingen wisten we niet. Hij zei altijd: "ik deel niks over mijn privé leven"
Lijkt me zo kut en saai om met zo iemand te moeten werken _O-
pi_220947534
In de jaren 90 werkte ik op een bedrijf waar we allemaal maatjes van elkaar waren. Toen kwamen er wel collega's bij elkaar thuis. Zijn zelfs wel blijven slapen ook.
Waar ik nu werk hebben we een klein team, af en toe gaan we met elkaar op stap. Echt bij elkaar op visite doen we vooralsnog niet. Al heb ik wel al een uitnodiging gehad.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 3 juni 2026 @ 08:38:16 #31
284411 crew  heywoodu
pi_220947644
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:11 schreef Seeburg54 het volgende:
In de jaren 90 werkte ik op een bedrijf waar we allemaal maatjes van elkaar waren. Toen kwamen er wel collega's bij elkaar thuis. Zijn zelfs wel blijven slapen ook.
Waar ik nu werk hebben we een klein team, af en toe gaan we met elkaar op stap. Echt bij elkaar op visite doen we vooralsnog niet. Al heb ik wel al een uitnodiging gehad.
Wij gaan ook lekker een weekendje weg met elkaar, dat we nagenoeg nooit bij elkaar thuis komen is meer een kwestie van allemaal te lui zij om dat te organiseren :+
pi_220947664
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Lijkt me zo kut en saai om met zo iemand te moeten werken _O-
Misschien had hij daar een hele goede reden voor?
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:53:55 #33
483584 incel
they/them
pi_220948673
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:34 schreef 111210 het volgende:

[..]
Jij werkt niet eens :`)
welles

quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:43 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Doet me denken aan een ex collega. Daar wisten we privé echt niks van. Was hij getrouwd? Had hij kinderen? Wat waren zijn hobby's? Dat soort vrij basale dingen wisten we niet. Hij zei altijd: "ik deel niks over mijn privé leven"
Zo ben ik ook man maar mijn mysterieusheid is mijn grootste aantrekkingskracht
pi_220948747
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:43 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Doet me denken aan een ex collega. Daar wisten we privé echt niks van. Was hij getrouwd? Had hij kinderen? Wat waren zijn hobby's? Dat soort vrij basale dingen wisten we niet. Hij zei altijd: "ik deel niks over mijn privé leven"
Wat voor werk was dat dan? Bedoel ik hoef ook niet alles te weten en te delen, maar in de pauzes heb je toch gewoon praatjes met elkaar. Over koetjes en kalfjes maar ook hoe het thuis gaat, hoe was je vakantie enz.

Wat bespreek je dan uberhaupt met zo iemand?
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 10:25:43 #35
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220948866
Ik werk remote (Spanje) en heb toevallig twee collega's die relatief dichtbij me wonen -en ook gewoon toffe gasten zijn- onlangs uitgenodigd voor een drankje en hapje bij mij.
Gastvrijheid wordt gewoon gewaardeerd hier en het is ook wel leuk vind ik, zeker als je toch al remote werkt zoals ik en je collega's eigenlijk toch nooit irl ziet.

De meeste van mijn Spaanse collega's zitten uberhaupt te ver weg in het land om uit te nodigen en aangezien ik remote en dus vanuit huis werk, zie ik al mijn collega's eigenlijk sowieso nooit face to face buiten het eenmalige jaarlijkse teamuitje dat meestal in Madrid georganiseerd wordt.
pi_220949328
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 08:51 schreef Marsenal het volgende:
Soms, als we een dossier door moeten spitten waar haast achter zit, het komt wel eens voor.
Serieus? Waarom niet gewoon op kantoor doen? Kan me daar echt niks bij voorstellen
pi_220949421
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:40 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Serieus? Waarom niet gewoon op kantoor doen? Kan me daar echt niks bij voorstellen
Omdat ik dan bijvoorbeeld alleen met de kinderen thuis ben ofzo, en ik kan zelf met het fietsje naar kantoor in de stad maar sommige collega's niet, en dan is mijn huis makkelijker bereikbaar. Het heeft ook niet mijn voorkeur maar het komt wel eens voor. Soms hebben we ook een situatie die binnen 24 uur moet worden opgelost om te voorkomen dat er een kind in een onveilige situatie komt, dus dan is er wel eens 's avonds opeens wat te doen.
-nee-
pi_220949464
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:01 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Omdat ik dan bijvoorbeeld alleen met de kinderen thuis ben ofzo, en ik kan zelf met het fietsje naar kantoor in de stad maar sommige collega's niet, en dan is mijn huis makkelijker bereikbaar. Het heeft ook niet mijn voorkeur maar het komt wel eens voor. Soms hebben we ook een situatie die binnen 24 uur moet worden opgelost om te voorkomen dat er een kind in een onveilige situatie komt, dus dan is er wel eens 's avonds opeens wat te doen.
Ah, je hebt een baan die daadwerkelijk belangrijk is ipv een nietszeggende kantoorbaan, nee dan begrijp ik het wel ja
pi_220949488
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:10 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Ah, je hebt een baan die daadwerkelijk belangrijk is ipv een nietszeggende kantoorbaan, nee dan begrijp ik het wel ja
Ik draag voornamelijk elke dag water naar de zee maar soms is er wel eens iets wat aandacht nodig heeft
-nee-
pi_220949733
Op mijn vorige werk had ik wel een goede tot vriendschapsband met sommige collega's en gebeurde dat regelmatig. In mijn huidige baan kan ik prima met ze opschieten, maar daar blijft het wel bij. Nou ja, mijn "baas" is met kerst langsgeweest om het kerstpakket langs te brengen toen ik ziek was.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220955174
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:05 schreef 111210 het volgende:

[..]
Wat voor werk was dat dan? Bedoel ik hoef ook niet alles te weten en te delen, maar in de pauzes heb je toch gewoon praatjes met elkaar. Over koetjes en kalfjes maar ook hoe het thuis gaat, hoe was je vakantie enz.

Wat bespreek je dan uberhaupt met zo iemand?
Kantoorwerk bij touringcarbedrijf.

Zodra je hen iets privé vroeg zoals je vakantie of ga je nog wat leuks doen zei hij: "Gaat jou / jullie niks aan" . Hij zat in de pauze meestal op zijn telefoon of las de krant.

Werkgerelateerd was hij aardig en behulpzaam.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:06:25 #42
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220955251
Zou ik nooit doen, ik houd werk en privé graag gescheiden.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220962196
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:43 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Doet me denken aan een ex collega. Daar wisten we privé echt niks van. Was hij getrouwd? Had hij kinderen? Wat waren zijn hobby's? Dat soort vrij basale dingen wisten we niet. Hij zei altijd: "ik deel niks over mijn privé leven"
Echt helemaal niks over je privéleven delen is wat overdreven, maar ik had bijvoorbeeld een collega die had afgesproken met zijn vrouw dat ze elkaar nooit meenemen naar de "+1" werkevents zoals de kerstborrel. Daar was iedereen ook verbaasd over, maar ik snap dat wel. Iedereen een bakkie teveel op en dan je partner even lekker uithoren over jou :')

Of andersom: een collega wiens vriendin bijna elke dag op kantoor over de vloer komt en omgaat met een hoop andere collega's en ook met elkaar op vakantie gaan e.d., hun keus, maar ik zou dat toch gewoon gescheiden willen houden.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  vrijdag 5 juni 2026 @ 01:15:39 #44
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220962215
Ja hoor, als een collega mij op komt halen om ergens naartoe te gaan doen we effe een bakkie. Zijn mijn vrouw en kinderen soms ook gewoon bij. Het zijn gewoon mensen he, niets engs aan :)
pi_220962693
Nooit. Werk en privé zijn bij mij twee heel verschillende personen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220962893
Als er leuk contact is met die collega’s, geen probleem
pi_220964458
Ben 4x met de hele afdeling thuis uitgenodigd geweest en en 2x naar een trouwreceptie. Zou het zelf niet doen,
  vrijdag 5 juni 2026 @ 11:27:29 #48
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_220964506
Oef dan moeten dat wel heeeeel leuke collega's zijn hoor :')
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
pi_220964559
Eén keer gehad dat ik iets had laten liggen dat een collega kwam brengen, maar wel bij de voordeur afgehandeld.
pi_220966122
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:43 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Doet me denken aan een ex collega. Daar wisten we privé echt niks van. Was hij getrouwd? Had hij kinderen? Wat waren zijn hobby's? Dat soort vrij basale dingen wisten we niet. Hij zei altijd: "ik deel niks over mijn privé leven"
Klopt had ik ook. Maar hij bleek gewoon niks mee te maken, forever single en woonde nog bij zn ouders. Hij was 44 ofzo.
5 Ferrari's op videoband!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')