Als dit mijn collega was absoluut niet, zijn het leuke collega’s dan wel.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 06:45 schreef Kottnauer het volgende:
Nee. Om 17:00 trek ik de deur van mijn kantoor achter me dicht. De eerstvolgende mag om 9:00 ‘s ochtends weer een nummertje trekken als ze me willen spreken.
Surinaamse vrouwelijke collega? 😍😍quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb nu al een paar keer bij mijn collega's thuis gegeten (Grieks, Surinaams, Chinees met dito gerechten) en ik ben denk ik de volgendeWil sowieso ze wel uitnodigen, maar geen idee wat ik ga koken.
Het gaat om een groep van zo'n 6 personen, ik vind het erg leuk als je zo met je collega's kunt om gaan
Yes. Ook al heel wat jaren getrouwd.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Surinaamse vrouwelijke collega? 😍😍
Jij of zij?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Yes. Ook al heel wat jaren getrouwd.
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Jij of zij?
Maakt verder ook niet om intiem te gaan samen.
Hoeft dan niemand te weten.
Jij werkt niet eensquote:Op woensdag 3 juni 2026 07:31 schreef incel het volgende:
kzou t alleen doen als t een lekker wijf was
maar normaal gesproken geldt de gouden regel: Don't shit where you eat
werk en prive gescheiden houden, vertel ze letterlijk niks, het zal altijd backfiren
Doet me denken aan een ex collega. Daar wisten we privé echt niks van. Was hij getrouwd? Had hij kinderen? Wat waren zijn hobby's? Dat soort vrij basale dingen wisten we niet. Hij zei altijd: "ik deel niks over mijn privé leven"quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:31 schreef incel het volgende:
werk en prive gescheiden houden, vertel ze letterlijk niks, het zal altijd backfiren
Lijkt me zo kut en saai om met zo iemand te moeten werkenquote:Op woensdag 3 juni 2026 07:43 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Doet me denken aan een ex collega. Daar wisten we privé echt niks van. Was hij getrouwd? Had hij kinderen? Wat waren zijn hobby's? Dat soort vrij basale dingen wisten we niet. Hij zei altijd: "ik deel niks over mijn privé leven"
Wij gaan ook lekker een weekendje weg met elkaar, dat we nagenoeg nooit bij elkaar thuis komen is meer een kwestie van allemaal te lui zij om dat te organiserenquote:Op woensdag 3 juni 2026 08:11 schreef Seeburg54 het volgende:
In de jaren 90 werkte ik op een bedrijf waar we allemaal maatjes van elkaar waren. Toen kwamen er wel collega's bij elkaar thuis. Zijn zelfs wel blijven slapen ook.
Waar ik nu werk hebben we een klein team, af en toe gaan we met elkaar op stap. Echt bij elkaar op visite doen we vooralsnog niet. Al heb ik wel al een uitnodiging gehad.
Misschien had hij daar een hele goede reden voor?quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me zo kut en saai om met zo iemand te moeten werken
wellesquote:
Zo ben ik ook man maar mijn mysterieusheid is mijn grootste aantrekkingskrachtquote:Op woensdag 3 juni 2026 07:43 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Doet me denken aan een ex collega. Daar wisten we privé echt niks van. Was hij getrouwd? Had hij kinderen? Wat waren zijn hobby's? Dat soort vrij basale dingen wisten we niet. Hij zei altijd: "ik deel niks over mijn privé leven"
Wat voor werk was dat dan? Bedoel ik hoef ook niet alles te weten en te delen, maar in de pauzes heb je toch gewoon praatjes met elkaar. Over koetjes en kalfjes maar ook hoe het thuis gaat, hoe was je vakantie enz.quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:43 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Serieus? Waarom niet gewoon op kantoor doen? Kan me daar echt niks bij voorstellenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:51 schreef Marsenal het volgende:
Soms, als we een dossier door moeten spitten waar haast achter zit, het komt wel eens voor.
Omdat ik dan bijvoorbeeld alleen met de kinderen thuis ben ofzo, en ik kan zelf met het fietsje naar kantoor in de stad maar sommige collega's niet, en dan is mijn huis makkelijker bereikbaar. Het heeft ook niet mijn voorkeur maar het komt wel eens voor. Soms hebben we ook een situatie die binnen 24 uur moet worden opgelost om te voorkomen dat er een kind in een onveilige situatie komt, dus dan is er wel eens 's avonds opeens wat te doen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:40 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Serieus? Waarom niet gewoon op kantoor doen? Kan me daar echt niks bij voorstellen
Ah, je hebt een baan die daadwerkelijk belangrijk is ipv een nietszeggende kantoorbaan, nee dan begrijp ik het wel jaquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:01 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Omdat ik dan bijvoorbeeld alleen met de kinderen thuis ben ofzo, en ik kan zelf met het fietsje naar kantoor in de stad maar sommige collega's niet, en dan is mijn huis makkelijker bereikbaar. Het heeft ook niet mijn voorkeur maar het komt wel eens voor. Soms hebben we ook een situatie die binnen 24 uur moet worden opgelost om te voorkomen dat er een kind in een onveilige situatie komt, dus dan is er wel eens 's avonds opeens wat te doen.
Ik draag voornamelijk elke dag water naar de zee maar soms is er wel eens iets wat aandacht nodig heeftquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:10 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ah, je hebt een baan die daadwerkelijk belangrijk is ipv een nietszeggende kantoorbaan, nee dan begrijp ik het wel ja
Kantoorwerk bij touringcarbedrijf.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:05 schreef 111210 het volgende:
[..]
Wat voor werk was dat dan? Bedoel ik hoef ook niet alles te weten en te delen, maar in de pauzes heb je toch gewoon praatjes met elkaar. Over koetjes en kalfjes maar ook hoe het thuis gaat, hoe was je vakantie enz.
Wat bespreek je dan uberhaupt met zo iemand?
Echt helemaal niks over je privéleven delen is wat overdreven, maar ik had bijvoorbeeld een collega die had afgesproken met zijn vrouw dat ze elkaar nooit meenemen naar de "+1" werkevents zoals de kerstborrel. Daar was iedereen ook verbaasd over, maar ik snap dat wel. Iedereen een bakkie teveel op en dan je partner even lekker uithoren over jouquote:Op woensdag 3 juni 2026 07:43 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Klopt had ik ook. Maar hij bleek gewoon niks mee te maken, forever single en woonde nog bij zn ouders. Hij was 44 ofzo.quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:43 schreef cinderloom het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |