abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220939171
Waarom kopen vrouwen zo vaak kleren?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220939187
als afleiding van ons mannen
pi_220939220
Vrouwen worden nooit volwassen en ze denken dat geld uit de lucht komt vallen 🧐.
  maandag 1 juni 2026 @ 23:58:34 #4
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_220939260
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:35 schreef Viesdik het volgende:
Waarom kopen vrouwen zo vaak kleren?
Terechte klacht.
pi_220939420
O, ik hoop toch echt dat het verlossende antwoord in dit topic komt! *O*
pi_220939752
Goede vraag. Ik heb er geen antwoord op.
Ook in moeilijke tijden.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 06:34:39 #7
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220939780
Te weinig klappen gekregen van papa
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_220939790
Ik snap dat ook niet. En ik ben een vrouw. Ik heb collega's die elke week iets kopen, en het binnen 2 weken weer op Vinted zetten. Soms niet eens gedragen. :?
pi_220939821
Modepopjes schijnen dat belangrijk te vinden.
Je kunt toch moeilijk rond blijven lopen in iets dat zooooooooo 15 minuten geleden was. :{w
pi_220939822
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 06:39 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik snap dat ook niet. En ik ben een vrouw. Ik heb collega's die elke week iets kopen, en het binnen 2 weken weer op Vinted zetten. Soms niet eens gedragen. :?
Jij bent een vrouw? :o :o :o _O- _O- _O-
pi_220939870
Meer keuze om te variëren.

De gemiddelde kledingwinkel is ook ingericht met 10 verdiepingen met vrouwenkleding en dan een kwart verdieping mannenkleding.

Op evenementen dragen alle mannen al gauw een overhemd en spijkerbroek en daar wordt weinig van afgeweken.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220939872
Alles in mijn kringen wordt wel tweedehands gekocht. :9
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 08:38:06 #13
5428 crew  miss_sly
pi_220940171
Mijn man koopt vaker en meer kleding dan ik :D

Het is vooral het zoveelste etiketje dat gemakshalve op een groep geplakt wordt. Zouden we minder moeten doen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220940389
Ik heb nog kleding van voor de eeuwwisseling
Niet dat ik het nog draag..
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220940397
Ik vind het veel vervelender om 2 uur in de winkel rond te lopen en uiteindelijk toch niks kunnen kiezen... m'n vrouw gaat gelukkig regelrecht naar wat ze nodig heeft en is ze binnen 5 minuut al de winkel uit.... ik kan soms niet eens een sigaretje af maken tijdens het wachten bij de auto ))
I carried the fire before I knew its name.
pi_220942069
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 07:00 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Jij bent een vrouw? :o :o :o _O- _O- _O-
Ja, hoezo? :)
Er denken hier meer dat ik een man ben, grappig wel. En nee, mijn geboortedatum is ook niet '54. Denken ook veel. Dat ik een ouwe boomer kerel ben.
  Moderator / Colorchick woensdag 3 juni 2026 @ 06:24:04 #17
382129 crew  Donna
pi_220947274
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:16 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Ja, hoezo? :)
Er denken hier meer dat ik een man ben, grappig wel. En nee, mijn geboortedatum is ook niet '54. Denken ook veel. Dat ik een ouwe boomer kerel ben.

Jep. Sorry. :'(
pi_220947281
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:16 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Ja, hoezo? :)
Er denken hier meer dat ik een man ben, grappig wel. En nee, mijn geboortedatum is ook niet '54. Denken ook veel. Dat ik een ouwe boomer kerel ben.

Dat dacht ik ook. :P
Vakman pur sang
pi_220947365
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 06:36 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat dacht ik ook. :P
Seeburg54 zet iedereen op het verkeerde been, maar het is afgeleid van mijn vorige jukebox. ;)
pi_220947382
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 06:24 schreef Donna het volgende:

[..]
Jep. Sorry. :'(
Ik snap de verwarring wel, ik merk wel vaker dat iedereen denkt dat ik een ouwe zak ben. :D
pi_220949334
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 07:16 schreef Mikeytt het volgende:
Alles in mijn kringen wordt wel tweedehands gekocht. :9
Behalve je Starbucks latte.
pi_220949343
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:42 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Behalve je Starbucks latte.
Ben dit jaar niet eens bij de Starbucks geweest.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220958104
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:43 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Ben dit jaar niet eens bij de Starbucks geweest.
De hoge inflatie finally hits gen Z :banderas:
  dinsdag 9 juni 2026 @ 07:18:27 #24
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220991154
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:16 schreef DavidAZ het volgende:
Ik vind het veel vervelender om 2 uur in de winkel rond te lopen en uiteindelijk toch niks kunnen kiezen... m'n vrouw gaat gelukkig regelrecht naar wat ze nodig heeft en is ze binnen 5 minuut al de winkel uit.... ik kan soms niet eens een sigaretje af maken tijdens het wachten bij de auto ))
gooi je kankerstokjes niet op straat vrind
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_220991171
Omdat veel vrouwen geen leuk karakter en geen humor hebben, moeten ze dat compenseren met leuke kleding. Bovendien vinden ze het fijn om er leuk uit te zien en mannen op zich te laten geilen, ook al zullen ze die mannen natuurlijk nooit iets geven.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')