Meer waarschijnlijk eentje als deze (en ja, standaard bluetoothnaam is 'Bomb').quote:Op maandag 1 juni 2026 15:32 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat die bluetooth naam niet altijd al eerder op die fitbit zat en de drager het dus bewust deed. Want ook dat moet je je nog maar afvragen.
Zomerstagiar voor het komkommer nieuws.quote:Op maandag 1 juni 2026 15:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze waren bij lange na niet halverwege als ze om 18:00 vertrokken zijn en om 21:37 alweer geland. Dan waren ze +/- 1u48 onderweg op een vlucht van zo'n 8u. Blijkbaar hoef je bij de nu.nl redactie niet eens meer een simpele deelsom te kunnen uitrekenen om aangenomen te worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |