abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220935219
Dus we laten onze veiligheid voor de volle 100% afhangen van het internet.. dus als de Russen echt komen (want ik niet erg zou vinden), en ze hebben het internet uitgeschakeld, dan is het toch wel fijn als er een backup systeem is dat in staat is om ingezet te worden in het geval van een luchtaanval zij het een droneaanval.

Maar een autonoom systeem dat in staat is om onze levens te redden, is nu volledig vervangen door internet :')

Daarnaast is het natuurlijk ook ziek dat ze je hiermee verplichten om internet te hebben.

Maar wat nou als je telefoon niet is opgeladen, of je geluid staat uit :')

Maar boeiend.. ze doen maar
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 12:17:26 #2
451823 crew  Plompzakker
Met het ov reizen :')
pi_220935247
De enige die hiermee niet bereikt gaan worden zijn een stel eigenwijze wappies en die gaan we toch niet missen of nodig hebben als er wat aan de hand is
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_220935315
Een NL Alert gaat helemaal niet via internet wapperdevlapper.
  roze maandag 1 juni 2026 @ 12:47:01 #4
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220935371
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:11 schreef Viesdik het volgende:
Daarnaast is het natuurlijk ook ziek dat ze je hiermee verplichten om internet te hebben.
:') |:(
Your beauty never ever scared me.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 12:47:54 #5
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_220935375
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:11 schreef Viesdik het volgende:
Daarnaast is het natuurlijk ook ziek dat ze je hiermee verplichten om internet te hebben.
Ik wist niet dat de popo voor je deur gaat staan als je geen internet hebt
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_220935403
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:32 schreef Tja..1986 het volgende:
Een NL Alert gaat helemaal niet via internet wapperdevlapper.
desalniettemin ben je wel verplicht om 24/7 (zelfs in de nacht) je telefoon aan te hebben en je geluid aan te hebben.
Heb toch liever in de nacht een sirene, dan de kans dat ik wakker wordt gebeld door mijn 91-jarige buurvrouw
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220935568
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:52 schreef Viesdik het volgende:
Heb toch liever in de nacht een sirene, dan de kans dat ik wakker wordt gebeld door mijn 91-jarige buurvrouw
Boven de 70 zijn ze zo geil als boter, dus je weet niet wat je mist.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  roze maandag 1 juni 2026 @ 13:39:00 #8
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220935676
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:52 schreef Viesdik het volgende:

[..]
desalniettemin ben je wel verplicht om 24/7 (zelfs in de nacht) je telefoon aan te hebben en je geluid aan te hebben.
Heb toch liever in de nacht een sirene, dan de kans dat ik wakker wordt gebeld door mijn 91-jarige buurvrouw
Ben je nou echt zo dom of doe je alsof?
Your beauty never ever scared me.
pi_220935687
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:52 schreef Viesdik het volgende:

[..]
desalniettemin ben je wel verplicht om 24/7 (zelfs in de nacht) je telefoon aan te hebben en je geluid aan te hebben.
Heb toch liever in de nacht een sirene, dan de kans dat ik wakker wordt gebeld door mijn 91-jarige buurvrouw
Heeft jouw Nokia 5310 geen focustijd? Of stille modus?
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_220935750
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:52 schreef Viesdik het volgende:

[..]
desalniettemin ben je wel verplicht om 24/7 (zelfs in de nacht) je telefoon aan te hebben en je geluid aan te hebben.
Heb toch liever in de nacht een sirene, dan de kans dat ik wakker wordt gebeld door mijn 91-jarige buurvrouw
Het geluid hoeft helemaal niet aan. Mijn telefoon staat altijd op stil en dit komt daar gewoon doorheen. Je blaat van alles maar misschien moet je je eerst even informeren.
  maandag 1 juni 2026 @ 13:59:09 #11
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220935774
Ik heb ingesteld dat ik in tijden van crisis een pushbericht krijg van FOK! dan heb ik dat hele NL Alert niet nodig.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220935805
De klacht is dat je het niet kan uitzetten. Ik wil helemaal geen NL alert, ik ben autonoom. Jullie hoeven ook helemaal niks van mij te verwachten als poep de ventilator raakt. Mij altijd behandelen als paria en dan zeker verwachten dat ik vooraan in de frontlinie ga staan.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 15:13:40 #13
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220936158
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:07 schreef Cruzinats het volgende:
De klacht is dat je het niet kan uitzetten. Ik wil helemaal geen NL alert, ik ben autonoom. Jullie hoeven ook helemaal niks van mij te verwachten als poep de ventilator raakt. Mij altijd behandelen als paria en dan zeker verwachten dat ik vooraan in de frontlinie ga staan.
Ver vooraan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 15:14:23 #14
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_220936161
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:07 schreef Cruzinats het volgende:
ik ben autonoom.
Gelachen.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_220936254
Dus je wilt niet de hele tijd je telefoon bij je houden of je daartoe verplicht voelen maar je wil in geval van nood wel bereikt worden. Nou, we doen ons best, maar ik kan niks beloven!
-nee-
pi_220936482
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:52 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]
Het geluid hoeft helemaal niet aan. Mijn telefoon staat altijd op stil en dit komt daar gewoon doorheen. Je blaat van alles maar misschien moet je je eerst even informeren.
Desalnkettemin moet je een telefoon hebben
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220937248
Ja, hoe zit dat nu? Tijdje geleden las ik iets over het afschaffen van de landelijke misthoorn; men vindt het beter om via mobiel dit alarm door te sturen.
Ik heb geen mobiel. Hoe kom ik erachter dat er een of andere ramp is of dat de oorlog begonnen is?
-O-
  maandag 1 juni 2026 @ 18:37:58 #18
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220937274
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:52 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]
Het geluid hoeft helemaal niet aan. Mijn telefoon staat altijd op stil en dit komt daar gewoon doorheen. Je blaat van alles maar misschien moet je je eerst even informeren.
Mijn foon staat ook altijd op stil en de sirene komt er niet doorheen.
pi_220937320
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:34 schreef Hiddendoe het volgende:
Ja, hoe zit dat nu? Tijdje geleden las ik iets over het afschaffen van de landelijke misthoorn; men vindt het beter om via mobiel dit alarm door te sturen.
Ik heb geen mobiel. Hoe kom ik erachter dat er een of andere ramp is of dat de oorlog begonnen is?
-O-
Boeie, is toch 95% fake news
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220937360
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:07 schreef Cruzinats het volgende:
De klacht is dat je het niet kan uitzetten.
Dat kan gewoon (bij iOS heet die setting "government alerts" o.i.d.), maar of je buren dat ook doen is de vraag.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_220938183
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:17 schreef Plompzakker het volgende:
De enige die hiermee niet bereikt gaan worden zijn een stel eigenwijze wappies en die gaan we toch niet missen of nodig hebben als er wat aan de hand is
Klopt, ik heb NL alert uitgezet omdat ze met oud en nieuw van die onzin zaten te versturen midden in de nacht.
pi_220940928
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:26 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Desalnkettemin moet je een telefoon hebben
Ja, en voor het luchtalarm moet je functionerende oren hebben en in een gebied zijn die dat afdekt. Zo heeft ieder systeem zijn voor- en nadelen.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:38:16 #23
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220941082
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:47 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Boeie, is toch 95% fake news
Maak daar maar 100% van.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')