Kan ik me ook prima in vinden.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Qua vrouwenrechten heb ik wel echt 10x liever Cuba dan Rusland.
Meeste hedendaagse democratieën zijn zodanig vormgegeven dat verandering afdwingen vrijwel onmogelijk is. Dan ga ik toch voor Frankrijk, die zijn min of meer de grondlegger voordat het systeem doorgestoken kaart werdt.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Politiek systeem: 🇫🇷
Een systeem dat nooit werkt??
Gezondheidszorg Thailand bro de enige land waar ik ooit bijna doodging als er geen antibiotica was is Thailandquote:Op woensdag 3 juni 2026 03:26 schreef TAmaru het volgende:
Onderwijs: Finland
Economie: Zwitserland
Veiligheid: Japan
Defensie: China
Gezondheidszorg: Thailand
Vrouwenrechten: Thailand
Infrastructuur: Zwitserland
Valuta: Zwitserland
Buitenlandbeleid: Zwitserland
Immigratie: Australië
Politiek systeem: Singapore
De mensen: Thailand
Krijgen we dan ook automatisch een oranje president?quote:Op maandag 1 juni 2026 02:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Een compleet failliet land met de grootste staatsschuld ter wereld, kameraad. Wie wil dit nu niet?![]()
![]()
Komop zeg, in Thailand haal je dat gewoon bij elke apotheek zonder recept!quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:02 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Gezondheidszorg Thailand bro de enige land waar ik ooit bijna doodging als er geen antibiotica was is Thailand
HAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 31 mei 2026 15:28 schreef Mikeytt het volgende:
Bouw hier je ideale land d.m.v. het opdelen van onderstaande categorieën naar het beleid van andere landen
Benieuwd.
Vrouwenrechten: aanrecht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |