Is gelukkigerwonen.nl een rijksoverheidsbron met laboratoriumonderzoek of een commercieel ai-blogje?quote:Op zondag 31 mei 2026 11:26 schreef Hiddendoe het volgende:
https://gelukkigerwonen.n(...)e-eerste-keer-dragen
Ja dus.
Geen idee.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is gelukkigerwonen.nl een rijksoverheidsbron met laboratoriumonderzoek of een commercieel ai-blogje?
Even gespiekt:quote:Op zondag 31 mei 2026 11:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is gelukkigerwonen.nl een rijksoverheidsbron met laboratoriumonderzoek of een commercieel ai-blogje?
Bij mij andersom. Kleding draag ik wel direct (mits niet te muf) maar sokken was ik juist eerst omdat dat (vermeend) het vochtabsorberend vermogen verhoogd en ik ben geen fan van zweetvoeten.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:44 schreef Farenji het volgende:
Altijd, ik vind de vaak chemische of muffige geur van nieuwe kleding heel vies. Alleen nieuwe sokken was ik niet.
Ja maar nieuwe sokken zitten zo lekker! Ik hoorde een keer iets over een "sok-abonnement" waar je elke dag nieuwe sokken krijgt, en ik heb het wel heel even overwogen.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Bij mij andersom. Kleding draag ik wel direct (mits niet te muf) maar sokken was ik juist eerst omdat dat (vermeend) het vochtabsorberend vermogen verhoogd en ik ben geen fan van zweetvoeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |