Zolang ik weet dat ik niet kán vallen heb ik nergens last van. En zoals iemand anders zei; het heeft ook met de hoogte van de rand te maken. Je navel - of in ieder geval die regio - is je natuurlijke zwaartepunt.quote:Op zondag 31 mei 2026 08:39 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dit doet het voor mij. Paar jaar geleden nog in Walibi Flevo geweest, 13x in een achtbaan. Heerlijk. Maar tijdens de rit omhoog inderdaad niet naar beneden kijken....
Prima, maar wat je dan vooral niet moet doen is eruit springen.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:14 schreef TLC het volgende:
In de Efteling bij de Pagode bleef ik ook stevig tegen de muur zitten en strak voor me uitkijken.
Daar ga ik niet in.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:14 schreef TLC het volgende:
In de Efteling bij de Pagode bleef ik ook stevig tegen de muur zitten en strak voor me uitkijken.
Pasen en Kerst vallen op 1 dag wil je mij in een luchtballon krijgen.
quote:
Is al een keer gebeurd. Belgische skydiver sprong eruit en belandde in een boom op het ronde plein. Hij werd bij de uitgang aangehouden.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:30 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Prima, maar wat je dan vooral niet moet doen is eruit springen.
quote:
Die had dan weer een andere reden om te springen, maar niet uit paniek.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is al een keer gebeurd. Belgische skydiver sprong eruit en belandde in een boom op het ronde plein. Hij werd bij de uitgang aangehouden.
True. Neemt niet weg dat die voor paniek heeft gezorgd bij de rest.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:39 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die had dan weer een andere reden om te springen, maar niet uit paniek.
Verboden er uit te springen?quote:Op zondag 31 mei 2026 10:28 schreef Durmada het volgende:
Ik neem aan dat je veiligheidsinstructies krijgt voor je aan zo'n ballonvaart begint. Heel gek verhaal.
Als je wil springen boeit je dit natuurlijk niet.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:28 schreef Durmada het volgende:
Ik neem aan dat je veiligheidsinstructies krijgt voor je aan zo'n ballonvaart begint. Heel gek verhaal.
Precies.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je wil springen boeit je dit natuurlijk niet.
Hou ik je wel gezelschap.quote:
Nah, dat is echt zo'n broodje aap.quote:Op zondag 31 mei 2026 08:40 schreef Tengano het volgende:
Maar er zijn ook mensen die middels wanen denken dat ze kunnen vliegen.
Niet echt, helaas.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nah, dat is echt zo'n broodje aap.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |