Misschien een inkoppertje en heeft ze het al gelezen, maar de Harry Potter boeken?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:37 schreef Spirit82 het volgende:
genre vriendinnen op school, eerste vriendje of avontuur/fantasie.
Jazeker, die zijn ook al verslondenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien een inkoppertje en heeft ze het al gelezen, maar de Harry Potter boeken?
Dat ik het ooit nog met je eens zou zijnquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:12 schreef Jahr00n het volgende:
ik zou een e reader met een kobo abo halen
Als ik dat lees, zijn dat redelijk romantische boeken, of niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:17 schreef lily het volgende:
De boeken van Elle Kennedy en vooral Off Campus: de deal.
Ik heb er ook één. Erg blij mee.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:35 schreef capricia het volgende:
Heb een Kobo ereader gekocht. Plus abo. Voor dochter.
Eindeloos leesplezier.
En ook voor onszelf op vakanties.
Kan een tip zijn als je geen fysieke boeken perse in huis wil.
Ik zie je tussen de wolken was wel ook een favoriet van mijn dochter. Die was net wat anders dan haar andere boeken. Misschien voor een 13-jarige nog niet helemaal geschikt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:32 schreef Kyara het volgende:
De boeken van Maren Stoffels. Hoewel die meer spannend dan avontuurlijk zijn geloof ik.
Qua omschrijving doet het me een beetje denken aan de Gebroeders Leeuwenhartquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:43 schreef Troel het volgende:
Heeft ze Limbusland al gelezen? Dat was onlangs te verkrijgen voor een stuiver en een cent. Ik vond het een prima boek. Gaat over een jongen die aangereden wordt en in een soort tussenwereld terecht komt.
https://geefeenboekcadeau.nl/jeugdboek/
Super lief!! Ik heb de serie toevallig zelf ook in het Engels en geprobeerd aan mevrouw te slijten, maar ze vindt Engels nog te lastig. Het kind weet niet wat ze mistquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:25 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik heb hier drie (engelse!) boeken van de ´the Mortal Instruments´ liggen, mag ze hebben tegen verzendkosten.
https://www.goodreads.com/book/show/256683.City_of_Bones De eerste drie delen.
Ik hou van young adult/dystopisch maar deze reeks is me nét wat te young young
Nee, die kent ze nog niet, het lijkt me een mooi boek, maar ik denk dat dat niet helemaal haar genre is.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:43 schreef Troel het volgende:
Heeft ze Limbusland al gelezen? Dat was onlangs te verkrijgen voor een stuiver en een cent. Ik vond het een prima boek. Gaat over een jongen die aangereden wordt en in een soort tussenwereld terecht komt.
https://geefeenboekcadeau.nl/jeugdboek/
Tja, ik neem aan dat ze alle Thea Beckmans, Jan Terlouws en Evert Hartmans al verslonden heeft (weet niet of die uberhaupt nog in de bieb te vinden zijn of dat die al weer te achterhaald zijn).quote:Op zondag 31 mei 2026 08:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, die kent ze nog niet, het lijkt me een mooi boek, maar ik denk dat dat niet helemaal haar genre is.
Nee die zijn tegenwoordig niet hip meer. Ik heb ze idd ook allemaal gelezen vroeger, maar het sluit niet aan bij de huidige wereld/interesse van mijn dochter.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, ik neem aan dat ze alle Thea Beckmans, Jan Terlouws en Evert Hartmans al verslonden heeft (weet niet of die uberhaupt nog in de bieb te vinden zijn of dat die al weer te achterhaald zijn).
Worden helaas niet meer gelezen. Nu heb je veel boeken die vertaald zijn en dat is wel een verarming van de taal helaas.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, ik neem aan dat ze alle Thea Beckmans, Jan Terlouws en Evert Hartmans al verslonden heeft (weet niet of die uberhaupt nog in de bieb te vinden zijn of dat die al weer te achterhaald zijn).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |