27 april staat op de brief op 4 mei ontvangen.quote:
Dan is hij op tijd geschreven maar te laat bezorgd. Discussiepuntje, want jij moet hem op tijd ontvangen eigenlijk.quote:
Dan komt de werkgever hier wel makkelijk mee weg.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:57 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Dan is hij op tijd geschreven maar te laat bezorgd. Discussiepuntje, want jij moet hem op tijd ontvangen eigenlijk.
Maar eerlijk is eerlijk ...... als de wergever coulant is geeft hij je nog wat mee, maar ik zou er geen rechtzaak van maken voor een paar dagen. Dan ben je uiteindelijk nl duurder uit als je gaat verliezen.
27 april was Koningsdag.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:51 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
27 april staat op de brief op 4 mei ontvangen.
Mij handtekening staat eronder met de datum van 4 mei.
Met hun email nadat ik had gevraagd voor uitbetaling geven ze eigenlijk toe dat hun te laat waren.
Ziek na de vakantie? Ook geen toonbeeld van goed werknemerschap.quote:Daarnaast geven ze aan dat ik in de periode daarvoor met vakantie was en daarna ziek thuis zat, waardoor er volgens hen geen geschikt moment was om de brief eerder persoonlijk te overhandigen.
Hij had zich ook tijdens de vakantie ziek kunnen melden.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ziek na de vakantie? Ook geen toonbeeld van goed werknemerschap.
Hij had ook gewoon kunnen werken,quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij had zich ook tijdens de vakantie ziek kunnen melden.
Pas een 1,5 week later.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ziek na de vakantie? Ook geen toonbeeld van goed werknemerschap.
Wat heeft ziek worden met goed werknemerschap te maken?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ziek na de vakantie? Ook geen toonbeeld van goed werknemerschap.
Als je dit echt meent.quote:Op zondag 31 mei 2026 14:39 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ga morgen even mail sturen dat ik er niet mee eens bent en dat ik binnen 5 werk dagen het geld op mij rekening verwacht anders ga ik juridische stappen ondernemen.
Dankje, daar heb ik wel enig inzicht in.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:23 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Als je dit echt meent.
@:lospedrosa , mijn welgemeende excuses, je had gelijk.
quote:Op zondag 31 mei 2026 14:39 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ga morgen even mail sturen dat ik er niet mee eens bent en dat ik binnen 5 werk dagen het geld op mij rekening verwacht anders ga ik juridische stappen ondernemen.
Anticlimax.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:02 schreef Breaker.Faker het volgende:
Helaas blijft het bedrijf bij hun standpunt en weigerd te betalen.
Heb besloten om hier bij het laten.
2 dagen extra loon is het niet waard om verder te produceren.
een lach, een plas, een vinkje in de post historie van de user en het voortzetten van aandachtstopics.quote:
Of een kwestie bij HR van van "Oeps, zijn we helemaal vergeten, dus we sturen de brief alsnog en antedateren hem zodat het lijkt alsof de bezorger de fout heeft gemaakt.".quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:57 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Dan is hij op tijd geschreven maar te laat bezorgd. Discussiepuntje, want jij moet hem op tijd ontvangen eigenlijk.
Maar eerlijk is eerlijk ...... als de wergever coulant is geeft hij je nog wat mee, maar ik zou er geen rechtzaak van maken voor een paar dagen. Dan ben je uiteindelijk nl duurder uit als je gaat verliezen.
Nee hoor, totaal geen discussiepunt. De wet is duidelijk: de mededeling moet tijdig aan de werknemer kenbaar gemaakt worden. De datum waarop de wernemer de schriftelijke boodschap ontvangt is altijd leidend.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:57 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Dan is hij op tijd geschreven maar te laat bezorgd. Discussiepuntje, want jij moet hem op tijd ontvangen eigenlijk.
Maar eerlijk is eerlijk ...... als de wergever coulant is geeft hij je nog wat mee, maar ik zou er geen rechtzaak van maken voor een paar dagen. Dan ben je uiteindelijk nl duurder uit als je gaat verliezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |