Voor veel vrouwen lijkt me dat toch niet verkeerd.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 19:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Omdat wij niet meer iemand willen als onze opa.
Mensen met zeer ouderwetse denkbeeldenquote:Op dinsdag 21 juli 2026 19:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Omdat wij niet meer iemand willen als onze opa.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:11 schreef Horzula het volgende:
[..]
Voor veel vrouwen lijkt me dat toch niet verkeerd.
Hij zit de vrouwen-in-de-keuken mentaliteit te promotenquote:
Daar ben ik niet zo heel zeker vanquote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:53 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hij zit de vrouwen-in-de-keuken mentaliteit te promoten
Nee ik wou alvast posten terwijl ik de post volledig had moeten maken voordat ik hem poste in plaats van nog snel achteraf te editenquote:
Edit: niet scheldenquote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:53 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hij zit de vrouwen-in-de-keuken mentaliteit te promoten
althans dat is wat Edding345 stelt.
Horzula bedoelt misschien wellicht meer dat de mannen van vroeger veel bijdroegen en je als vrouw dat best wel zou mogen willen hebben
Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 22 juli 2026 07:55 schreef incel het volgende:
Als ik een relatie heb wil ik altijd single zijn en jagen.
Als ik single ben wil ik altijd een relatie.
Conclusie: een mens is nooit gelukkig
Dit is gewoon hoe het is hoor. Een mens moet namelijk altijd een doel hebben. Als je alles hebt weet je niet meer wat je moet en dan word je depressief.quote:
Je kunt prima nog (een) ander(e) doel(en) hebben, en toch gelukkig zijn, hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2026 08:04 schreef incel het volgende:
[..]
Dit is gewoon hoe het is hoor. Een mens moet namelijk altijd een doel hebben. Als je alles hebt weet je niet meer wat je moet en dan word je depressief.
Omdat die opa's en oma's best dingen goed bekeken hadden.quote:
Dat leek misschien wel zo maar dat was het absoluut niet (hier en daar een uitzondering)quote:Op woensdag 22 juli 2026 19:46 schreef Horzula het volgende:
[..]
Omdat die opa's en oma's best dingen goed bekeken hadden.
Niet allemaal natuurlijk, maar dat Hebden we nu ook niet.
Hoe weet je dat, @Lenny77?quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat leek misschien wel zo maar dat was het absoluut niet (hier en daar een uitzondering)
Ja dat lijken ze meestal wel want zo hoort het naar de buitenwereld toequote:Op woensdag 22 juli 2026 20:43 schreef Horzula het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, @:Lenny77?
De oude mensen in mijn kerk lijken erg gelukkig.
Niet red pilled zijnquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Waar ik tot nu toe ben achtergekomen:
• Vrouwen aanspreken in het OV werkt niet.
• Er wonen weinig vrouwen die single en een goede match zijn in mijn buurt.
• Vrouwen aanspreken op straat werkt niet.
• Dating apps bestaat voornamelijk uit oplichterij.
• Ik heb geen Rolex en ook geen Audi.
Wat mij zou kunnen helpen:
• Bruikbare tips om een vriendin te krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |