Mooie suggestie. Er zijn idd uitzonderingen. Ze hebben wel een nummer over Nooit meer oorlog. Vrij cliché, vind het ook niet geweldig, maar het dichtst wat in de buurt komt.quote:
Leuk liedje!quote:Op maandag 1 juni 2026 18:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik had al een stiekeme vermoeden.
Bekijk deze YouTube-video
Zo te horen gaat het niet best met Billquote:Op maandag 1 juni 2026 19:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leuk liedje!
Ik geef toch de voorkeur aan een ander Vlaams lied over een Bill. Naja, niet over zomaar een Bill, over de beste Bill.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 juni 2026 22:32 schreef NailQueen het volgende:
We lagen er even uitSow, K3 verklaart iemand meteen aan het begin van het lied al doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Het is ook een emotioneel liedje die speciaal voor kinderen gemaakt is (ja oké hier kan ik niet om heen). Maar de titel vond ik wel toepasselijk.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Sow, K3 verklaart iemand meteen aan het begin van het lied al dood
De mooiste liedjes zijn vaak niet de vrolijkste, H_T!quote:Op maandag 1 juni 2026 22:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Zo te horen gaat het niet best met BillDan komt cowboy Billy Boem er een stuk beter vanaf in zijn lied
Daar zit wat in. Deze twee vind ik prachtigquote:Op maandag 1 juni 2026 23:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De mooiste liedjes zijn vaak niet de vrolijkste, H_T!
Wel fijn dat er ook nog echte muziek in dit topic zitquote:Op maandag 1 juni 2026 23:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Deze twee vind ik prachtig
maar vrolijk is anders
'Alles kan en alles mag' Dat dachten ze bij de Voice ook.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:57 schreef NailQueen het volgende:
Morgen iedereen
Dan heb je behoefte aan wat verkoelingquote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het benauwd. Heeft K3 daar ook een liedje over?
Raad eens wie er ook ooit coaches waren bij the voice kids Vlaanderen? (Waar volgens mij alles vredig verliep)quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:27 schreef zorro28 het volgende:
[..]
'Alles kan en alles mag' Dat dachten ze bij de Voice ook.
Ik moet me eerst een half uur door alle reclames werken.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:17 schreef zorro28 het volgende:
ESF'ers zijn net meikevers, het is juni en het is hier rustig
Jullie liefde is een watervalquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waterval komt hier opeens voorbij op youtube. Heeft NQ hier iets mee van doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |