SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja dat was ik ook van plan weet nu weer wat ik in de action moest van de weekquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:40 schreef Syrena het volgende:
Noteert de doekjes ter aanschaf...
Verder zijn we van plan eens eckt bestek in de auto te leggen. Ijs uit een bakje met zo'n vies houten lepeltje
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:48 schreef AnneX het volgende:
Deel 2 vanwege opletten.😉
Natte washandjes van het Kruidvat zijn ook prima trouwens.Zijn er mensen die die dingen gebruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar kun je toch niet je handen in wassen zonder een waterballet te creëeren?
Kranplätze müssen verdichtet sein
Dat vond hij ook. Toch is het wel handig!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zijn er mensen die die dingen gebruiken?Daar kun je toch niet je handen in wassen zonder een waterballet te creëeren?
Kan wel. Maar dan moet er wel een fatsoenlijke kraan op zitten. Niet eentje die de straal strak tegen de achterkant van de bak heeft en slechts een paar cm hoog is.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zijn er mensen die die dingen gebruiken?Daar kun je toch niet je handen in wassen zonder een waterballet te creëeren?
Jij bent geen menstruerende vrouw blijkbaar.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Werd je dat nu pas duidelijk?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij bent geen menstruerende vrouw blijkbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Het voelt ook als een hele degelelijke machine, ik was een bosch gewend maar alles van haken tot de blender voelt veel steviger aan, veel metaal en glas en het plastic wat er in zit is stevig dus ik ben er happy mee.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Mooi ding @:goitske een opvolger van mijn machine waar ik ontzettend veel plezier van heb gehad en degenen die m hebben gekocht zijn er nu heel blij mee (ruim een jaar na verkoop aan hen kreeg ik nog een keer een berichtje)
Veel vluchtelingen hebben inderdaad een fatbike, de goedkoopste waar ze hard voor gewerkt hebben, hier voornamelijk bij thuisbezorgd en orderpicker bij Kruidvat. Vaak ze er ook een in bruikleen, die herken je dat ze ‘s nachts onder een hoes staan. De bikes krijgen ook veel tlc, ze poetsen wat af![]()
Kreeg vanmiddag wat filmpjes en foto’s van Freya. Twee keer hapte ze, waarvan één keer duidelijk dat ze de hand niet zag aankomen want toen ze zag wat het was meteen kopje aanbieden voor kriebels.
De vrouw met wie ik contact heb zat nog niet of ze kwam aanlopen om op schoot te gaan zitten voor kriebels op de kop.
Balkon was vanmiddag echt veel te warm maar de was is kurkdroogdus vanmiddag een serie gebinged nog twee afleveringen te gaan.
Dat geloof ik wel! Het voelt ook gewoon allemaal stevig, reviews en perplexity search was ook allemaal positief het is alleen wel een bakbeest vergeleken de Bosch die ik hiervoor had qua ruimtequote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Geen idee nog hoe dat gaat. Ik ga straks alle filmpjes nog in het groot bekijken en luisteren naar wat de dame vertelde.
Ik heb dat ding zeker 12 jaar heel intensief gebruikt met heel veel accessoires en er is niets stuk gegaan
Staat genoteerd. Ik ga morgen eens de webben en rupsen verwijderen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:01 schreef derLudolf het volgende:
@:Lucky_Strike wat betreft spinselmot: bespaar je de moeite van wegspuiten met water en insmeren met olie. Dat is verspilde tijd.
Klopt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:54 schreef Tele6 het volgende:
@:Cat-astrophe met een paard
Zit dan de deelnemer op het paard en dat jij ernaast loopt?
@:Lucky_Strike bedankt voor de vakantieverhalen
Ik blijf het grappig vinden.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Klopt.
Ik kreeg het kleinste en makkelijkste paard en de meeste deelnemers kunnen goed corrigeren. Meer dan stap deden we ook niet. En de paarden lopen de kont van de voorganger achterna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |