abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220921514
Deel 2 vanwege opletten.😉

Natte washandjes van het Kruidvat zijn ook prima trouwens.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 17:01:05 #2
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220921573
@Lucky_Strike wat betreft spinselmot: bespaar je de moeite van wegspuiten met water en insmeren met olie. Dat is verspilde tijd.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220921795
Noteert de doekjes ter aanschaf...
Verder zijn we van plan eens eckt bestek in de auto te leggen. Ijs uit een bakje met zo'n vies houten lepeltje ;(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_220921900
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:40 schreef Syrena het volgende:
Noteert de doekjes ter aanschaf...
Verder zijn we van plan eens eckt bestek in de auto te leggen. Ijs uit een bakje met zo'n vies houten lepeltje ;(
Ohja dat was ik ook van plan weet nu weer wat ik in de action moest van de week
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 17:56:45 #5
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220921929
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:48 schreef AnneX het volgende:
Deel 2 vanwege opletten.😉

Natte washandjes van het Kruidvat zijn ook prima trouwens.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn er mensen die die dingen gebruiken? :o Daar kun je toch niet je handen in wassen zonder een waterballet te creëeren?
pi_220921933
Ik kreeg vandaag van mijn man een cadeautje een Kenwood Titan chef baker xl met allerlei accessoires dus moest de halve kelderkast en keuken reorganiseren om alles goed op te bergen.

Zat aan accessoires bij:
Citruspers
Blender
Vleesmolen
Keukenmachine met allerlei snijplaten
Mini chopper
Extra kom
pi_220922107
Yeah…je kunt weer losssss met baksels
w/
pi_220922117
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:56 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Zijn er mensen die die dingen gebruiken? :o Daar kun je toch niet je handen in wassen zonder een waterballet te creëeren?
Dat vond hij ook. Toch is het wel handig!
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:14:50 #9
63722 z80
I fink you freaky
pi_220922125
quote:

[..]
Kan wel. Maar dan moet er wel een fatsoenlijke kraan op zitten. Niet eentje die de straal strak tegen de achterkant van de bak heeft en slechts een paar cm hoog is.
In dat geval is het puur voor de sier.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:17:32 #10
63722 z80
I fink you freaky
pi_220922144
Gister "even" uit eten in Krefeld. Laatste rondje met de ov kaart.
Plu mee voor het geval dat er nattigheid zou vallen. Nul,nul regen. Vanochtend was een de autoruit te zien dat afgelopen nacht wel wat druppels gevallen waren. De stofspetters waren te tellen.
pi_220922198
Goed. Of eigenlijk verkeerd. Iemand zit in de verkeerde bubbel.
Zij weet uit betrouwbare bron, dat vluchtelingen een fatbike ‘krijgen’. Bronnen als coa en Vluchtelingenwerk zijn “van internet”.
Tja 😢
pi_220922392
quote:

[..]
Jij bent geen menstruerende vrouw blijkbaar.

Zo'n fonteintje is kut (pun intended) maar je leert je behelpen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220922419
Mooi ding @Goitske een opvolger van mijn machine waar ik ontzettend veel plezier van heb gehad en degenen die m hebben gekocht zijn er nu heel blij mee (ruim een jaar na verkoop aan hen kreeg ik nog een keer een berichtje)

Veel vluchtelingen hebben inderdaad een fatbike, de goedkoopste waar ze hard voor gewerkt hebben, hier voornamelijk bij thuisbezorgd en orderpicker bij Kruidvat. Vaak ze er ook een in bruikleen, die herken je dat ze ‘s nachts onder een hoes staan. De bikes krijgen ook veel tlc, ze poetsen wat af _O-

Kreeg vanmiddag wat filmpjes en foto’s van Freya. Twee keer hapte ze, waarvan één keer duidelijk dat ze de hand niet zag aankomen want toen ze zag wat het was meteen kopje aanbieden voor kriebels.
De vrouw met wie ik contact heb zat nog niet of ze kwam aanlopen om op schoot te gaan zitten voor kriebels op de kop.

Balkon was vanmiddag echt veel te warm maar de was is kurkdroog *O* dus vanmiddag een serie gebinged nog twee afleveringen te gaan.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 18:57:44 #14
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220922602
quote:
3s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:40 schreef sigme het volgende:

[..]
Jij bent geen menstruerende vrouw blijkbaar.
Werd je dat nu pas duidelijk? :P

In m'n nieuwe wc komt er ook geen.
SPOILER
pi_220922634
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Mooi ding @:goitske een opvolger van mijn machine waar ik ontzettend veel plezier van heb gehad en degenen die m hebben gekocht zijn er nu heel blij mee (ruim een jaar na verkoop aan hen kreeg ik nog een keer een berichtje)

Veel vluchtelingen hebben inderdaad een fatbike, de goedkoopste waar ze hard voor gewerkt hebben, hier voornamelijk bij thuisbezorgd en orderpicker bij Kruidvat. Vaak ze er ook een in bruikleen, die herken je dat ze ‘s nachts onder een hoes staan. De bikes krijgen ook veel tlc, ze poetsen wat af _O-

Kreeg vanmiddag wat filmpjes en foto’s van Freya. Twee keer hapte ze, waarvan één keer duidelijk dat ze de hand niet zag aankomen want toen ze zag wat het was meteen kopje aanbieden voor kriebels.
De vrouw met wie ik contact heb zat nog niet of ze kwam aanlopen om op schoot te gaan zitten voor kriebels op de kop.

Balkon was vanmiddag echt veel te warm maar de was is kurkdroog *O* dus vanmiddag een serie gebinged nog twee afleveringen te gaan.
Het voelt ook als een hele degelelijke machine, ik was een bosch gewend maar alles van haken tot de blender voelt veel steviger aan, veel metaal en glas en het plastic wat er in zit is stevig dus ik ben er happy mee.

Wanneer hoor je of je Freya mag hebben en kan halen?
pi_220922816
Geen idee nog hoe dat gaat. Ik ga straks alle filmpjes nog in het groot bekijken en luisteren naar wat de dame vertelde.

Ik heb dat ding zeker 12 jaar heel intensief gebruikt met heel veel accessoires en er is niets stuk gegaan
pi_220922854
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Geen idee nog hoe dat gaat. Ik ga straks alle filmpjes nog in het groot bekijken en luisteren naar wat de dame vertelde.

Ik heb dat ding zeker 12 jaar heel intensief gebruikt met heel veel accessoires en er is niets stuk gegaan
Dat geloof ik wel! Het voelt ook gewoon allemaal stevig, reviews en perplexity search was ook allemaal positief het is alleen wel een bakbeest vergeleken de Bosch die ik hiervoor had qua ruimte _O-
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:25:30 #18
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220922905
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:01 schreef derLudolf het volgende:
@:Lucky_Strike wat betreft spinselmot: bespaar je de moeite van wegspuiten met water en insmeren met olie. Dat is verspilde tijd.
Staat genoteerd. Ik ga morgen eens de webben en rupsen verwijderen.

Ik heb vandaag ook een heel leuke oorwurmenpot gekocht bij mijn marktbuurvrouw. Daar zouden oorwurmen in moeten nestelen die parasiteren op de spinselmot. En zo niet, is het een heel leuk ding.
Spoilers!
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:26:31 #19
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220922922
Kleine wasbakjes :{w

Beter dan geen wasbakjes :{w :{w
Spoilers!
pi_220922970
Paard... gelopen. Meteen de vraag of ik vrijwilliger wil worden, maar :N Best leuk hoor maar lang niet leuk genoeg voor elke zaterdagmiddag. Die ik toch nauwelijks vrij heb. Deze afspraak was al 5 maanden in the making... ik kon 1 keer in maart: manege gesloten. En vandaag dus. Ik blijf wel zwemmen.
Leuke binnenkomer: ik ging in de binnenbak vragen waar ik mijn cluppie kon vinden. Komt een paard aangebokt die voor mijn neus zijn ruiter eraf gooit :o Ruiter meteen weer op de been gelukkig. Goede start :')

Maar wij hadden chille paarden. En blije deelnemers O+ En er was een kakelvers veulen O+
Best kans dat ik bij een groot tekort nog wel een keer ga meewandelen, dat wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 30-05-2026 20:02:50 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220923407
:W

@Cat-astrophe met een paard :o
Zit dan de deelnemer op het paard en dat jij ernaast loopt?

@Lucky_Strike bedankt voor de vakantieverhalen O+
pi_220923538
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:54 schreef Tele6 het volgende:
:W

@:Cat-astrophe met een paard :o
Zit dan de deelnemer op het paard en dat jij ernaast loopt?

@:Lucky_Strike bedankt voor de vakantieverhalen O+
Klopt.
Ik kreeg het kleinste en makkelijkste paard en de meeste deelnemers kunnen goed corrigeren. Meer dan stap deden we ook niet. En de paarden lopen de kont van de voorganger achterna.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220923612
Wij zijn nu halverwege onze week vrijwilligerswerk. Waar we eerdere jaren met z'n vijven waren, is het nu B en ik met een helper die de hele week blijft en dan wat mensen die een avondje komen koken. Kortom al het coördineren en regelen en voorbereiden ligt bij ons tweeën.

Ik had dikke stress in de aanloop naar de week. We hebben iemand met glutenintolerantie/tarwe-allergie, iemand met koemelkallergie en iemand met (anafylactische) notenallergie. Het is echt zo moeilijk om gevarieerd, betaalbaar en lekker te koken zonder dat de allergische mensen doodgaan ;(
Wel als je een weekmenu "from scratch" ontwerpt maar wij hadden daar geen tijd voor, we wilden menu's van vorige jaren aanpassen. Ik had liever wat recepten geschrapt maar B was heel bang dat het voor de andere vrijwilligers dan saai zou worden, of het eten niet feestelijk genoeg.

Vanavond aten we bv Grieks, met allergeenvrije moussaka, Griekse salade, tomatenrijst. Tzatziki in twee versies (een portie met Alpro nepgriekse yoghurt). Spanakopita (spinazie en feta in filodeeg) was geen versie van voor de allergische mensen. Er was vooraf een groentesoep met ei en citroen en glutenvrije orzo. Als toetje cake in twee versies (een portie glutenvrije).

Zo veel werk! Zo veel ingrediënten! Zo veel poetsen zodat allergenen niet in allergeenvrij eten komen!

Had ik laatst geklaagd dat ik zo slecht ben in supermarkten?
We gaan deze week elke dag, B en ik samen. ;(

Ik heb zo'n hoofdpijn.
De week duurt t/m woensdag en ik moet donderdag gewoon op werk zijn. ;(

B en de helper die er de hele week bij is doen zo veel en ik schiet hartstikke tekort.
Ik heb het vanavond niet tot het eind volgehouden met koken. Ben om 17:15 naar de slaapzaal gegaan en ze hebben zonder mij om 18:10 geserveerd en ik heb een bordje gegeten op de slaapzaal.

Ik weet niet wat er aan me mankeert dit jaar. En hoe ik het fix ;(
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:11:37 #24
63722 z80
I fink you freaky
pi_220923629
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Klopt.
Ik kreeg het kleinste en makkelijkste paard en de meeste deelnemers kunnen goed corrigeren. Meer dan stap deden we ook niet. En de paarden lopen de kont van de voorganger achterna.
Ik blijf het grappig vinden.
Je bent een bestuurder als je een paard rijd/begeleid. Dat is bij geen enkel ander dier het geval. Dan ben je slechts een voetganger in het verkeer.
Dus met een paard heb je van rechts voorrang. Heb je een ezel aan de lijn dan niet.
pi_220923711
Andere jaren waren jullie met meer mensen, minder voorbereiding en meer tijd. En je hebt het de afgelopen tijd behoorlijk druk gehad.
Dus logisch dat het nu niet zo soepel verloopt. Rottig te zeggen, maar dat krijg je denk ik nu niet meer gefixt voor woensdag. Probeer zoveel mogelijk mee te bewegen en volgend jaar pak je het anders aan desnoods vanaf januari iedere week een uurtje ervoor gaan zitten met de organisatie (die jullie ook laten aanmodderen nu)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')