abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220918812
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:35 schreef Lenny77 het volgende:
Als iedereen die aan de Asaflow (aspirine) zit blauwe plekken zou krijgen dan liep het hele land vol met bejaarden onder de blauwe plekken. Asaflow is de lichtste bloedverdunner.. Die geeft geen blauwe plekken. De zwaardere anticoagulantia wel.
En opgezwollen benen= oedeem.
Dan heb je dus WEL problemen met je hart en/of longen.
Maar ok, nooit of te nimmer zou er een realistisch/ negatief rapport naar buiten komen...

Ze hadden beter even een psychiatrisch rapport opgesteld.
Dit dus. Want dan is het toedeledokie met je carriere.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 mei 2026 @ 10:41:31 #27
284411 crew  heywoodu
pi_220918823
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:08 schreef Harvest89 het volgende:
Ik ben meer benieuwd naar zijn psychologische toestand, maar zo'n rapport zal waarschijnlijk niet gedeeld worden.
We wachten op de volgende test die gedaan wordt om te kijken of je dementie achteruit gaat, maar waarvan Trump zegt dat het een reguliere controle is (een plaatje van een olifant herkennen als zodanig, vijf woorden onthouden, etc).
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:47:15 #28
65846 Bocaj
47th President.
pi_220918862
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:08 schreef TLC het volgende:
Jammer, volgende keer beter
Ja ontzettend jammer weer van TS. 'Ze' geeft keer op keer aan dat ze er niets van snapt! ;)
pi_220918872
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:50 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Oh wist niet dat je arts was. Maar goed, de helft ontkent hij ook niet.
Dat is de grap daar hoef je geen arts voor te zijn.
Je hoeft ook geen diëtist te zijn om te weten dat chips en redbul als ontbijt slecht voor je zijn.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220918876
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:30 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ach we hebben weer iets over Trump gevonden hoor
TDS is echt een wereldwijde pandemie tegenwoordig.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:54:30 #31
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220918915
Oke bedankt sterretjesneuker voor het bericht oke doei
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 mei 2026 @ 10:59:01 #32
284411 crew  heywoodu
pi_220918947
Trump slingert iets de wereld/media in. Mensen reageren op het dingetje dat Trump de wereld in heeft laten slingeren.

Een specifieke hoek, gelijk: "TDS!! TDS!!!!"
  zaterdag 30 mei 2026 @ 11:02:51 #33
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220918973
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Je hoeft ook geen diëtist te zijn om te weten dat chips en redbul als ontbijt slecht voor je zijn.
Hmm, vet en suiker.
De basisbouwstoffen voor een goede dag.

Aldus de woorden van mijn knorrende varkentje.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 11:09:56 #34
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220919009
Doet ie knap met zo'n junkfood dieet.
pi_220919034
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:58 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Waarom zou een medisch rapport gedeeld moeten worden met de rest van de wereld _O-

Manmanman. Dat Trump een domme lul is snapt iedereen. Maar voor die conclusie hoef je ook geen arts te zijn.
Manmanman, misschien zou je het artikel eens moeten lezen daarin wordt je vraag ruimschoots beantwoord. Zelfs alleen de titel lezen al zou genoeg reden moeten zijn om te vragen, waarom dan?
pi_220919064
"There's never been a man more healthier than me, sure, I'll tell ya".
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 30 mei 2026 @ 11:53:39 #37
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_220919230
Hij is uiteraard the healthiest president in the world :7
Maar vroeg of laat valt hij om en dan valt het niet meer te ontkennen.
pi_220919381
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dat is de grap daar hoef je geen arts voor te zijn.
Je hoeft ook geen diëtist te zijn om te weten dat chips en redbul als ontbijt slecht voor je zijn.
Toch hebben veel mensen moeite met ontrafelen welke ingrediënten deze producten nou zo 'slecht' maken. Red Bull is in deze context overigens een stuk 'gezonder' dan in geoxideerde zaadolie gefrituurde chips.

In de Red Bull is wellicht de op basis van zwarte schimmel geproduceerde citroenzuur, die daar in slechts kleine hoeveelheden aan toegevoegd is, evenals aan heel veel andere producten, denk ik niet zo goed voor je.
pi_220919437
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:32 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Ja maar wat is de nieuwswaarde?
Op sommige redacties woedt deze discussie ook. Is elke scheet/tweet van Trump nieuws? Omdat hij zoveel macht heeft?

Je zou ook kunnen zeggen lekker negeren, ook als hij morgen dreigt om de ICC in Den Haag binnen te vallen (zoals hij afgelopen week dreigde Oman te bombarderen). Tot hij het echt doet.
pi_220919453
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:58 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Waarom zou een medisch rapport gedeeld moeten worden met de rest van de wereld _O-

Manmanman. Dat Trump een domme lul is snapt iedereen. Maar voor die conclusie hoef je ook geen arts te zijn.
Blijkbaar was dat de standaard. Tot nu.

Stel dat de man dement is? En hij niet meer weet waar hij is? Hij heeft wel de codes in bezit om een einde te maken aan de Westerse beschaving. Dit was de man die bedacht dat je orkanen kan stoppen dmv nukes in te zetten.
pi_220919486
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:59 schreef heywoodu het volgende:
Trump slingert iets de wereld/media in. Mensen reageren op het dingetje dat Trump de wereld in heeft laten slingeren.

Een specifieke hoek, gelijk: "TDS!! TDS!!!!"
Kritiek op de grote man is natuurlijk uit den boze.

Overigens verhuizen naar de VS overwegen ze niet en aangezien het nationalisten zijn vraag ik mij af wat er zou gebeuren als Trump Nederland wilt binnenvallen. Kiezen ze kant voor Nederland of voor Trump?
pi_220919544
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:08 schreef Durmada het volgende:
Gelukkig. Niet dat ik anders had verwacht hoor, maar die speculaties over zijn gezondheid waren erg irritant.
Lol jij trapt in overduidelijke valse sterke mannen propaganda.
pi_220919617
Een 80 jarige met levenslange obesitas, die raar loopt, onsamenhangend praat, permanente blauwe plekken heeft, niet kan slapen, zo'n beetje iedere maand cognitieve tests voor alzheimer patiënten maakt en twee keer zo dikke enkels als normaal heeft, maar er is niks mis met hem.

Is die man zijn ego nou echt zo fragiel dat ze niet eens wat milds op kunnen schrijven?
pi_220919668
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:15 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Was hij ook niet 1,90 (6’4) volgens zijn lijfarts?
Das kleiner dan 6'4
pi_220919699
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:51 schreef PurifieR het volgende:

[..]
TDS is echt een wereldwijde pandemie tegenwoordig.
Ja echt bizar dat mensen buiten Amerika nog steeds fan van hem zijn. Oikofoben allemaal!
  zaterdag 30 mei 2026 @ 12:50:08 #46
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220919812
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:15 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Was hij ook niet 1,90 (6’4) volgens zijn lijfarts?
Hij staat ook in Madame Tussauds in Amsterdam. Daar lijkt ´ie wel 2 meter. Wellicht opzettelijk groter gemaakt?

Ontopic; Ik ken mensen van 79+ die een heel stuk minder vitaal overkomen, dus ik weet niet wat voor pillen de man krijgt, maar ze werken wel!
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_220919906
Ongelooflijk hoeveel energie die man heeft gezien zijn dieet en leeftijd.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220919916
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:13 schreef n__n het volgende:

[..]
Toch hebben veel mensen moeite met ontrafelen welke ingrediënten deze producten nou zo 'slecht' maken. Red Bull is in deze context overigens een stuk 'gezonder' dan in geoxideerde zaadolie gefrituurde chips.

In de Red Bull is wellicht de op basis van zwarte schimmel geproduceerde citroenzuur, die daar in slechts kleine hoeveelheden aan toegevoegd is, evenals aan heel veel andere producten, denk ik niet zo goed voor je.
Hahaha ik denk dat de suiker en cafeïne veel slechter voor je is. Er is geen wetenschappelijke onderbouwing voor je claim
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_220919942
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:13 schreef TAmaru het volgende:
Ongelooflijk hoeveel energie die man heeft gezien zijn dieet en leeftijd.
Kerngezond en daadwerkelijk zo sharp as a tack.

Kan nog wel president zijn tot aan 2036, in dat jaar wordt hij negentig
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220920527
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:15 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Hahaha ik denk dat de suiker en cafeïne veel slechter voor je is. Er is geen wetenschappelijke onderbouwing voor je claim
Tja, als je hersenen al niet eens kunnen bedenken dat iets dat zwaar geoxideerd is schadelijk is. Suiker, dat zit ook zat in fruit en stimuleert je metabolisme. Koffie en thee, bijna iedereen drinkt dat. En stimuleert eveneens het metabolisme.

Maar ik zou vooral suiker en cafeïne mijden en zakken chips leegeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')