abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:03:41 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220918106
quote:
Lijfarts: president Trump is kerngezond

De Amerikaanse president Donald Trump is kerngezond. Zijn lijfarts schrijft dat in een rapport na een controle. "Hij is volledig geschikt om alle taken van de Commander-in-Chief uit te voeren", aldus Sean Barbabella.

Afgelopen dinsdag onderging de Amerikaanse president een routinematige medische controle, waarvan de resultaten nu door het Witte Huis zijn vrijgegeven. In het rapport staat dat onder meer Trumps hart, ogen en longen zijn getest. De resultaten waren grotendeels normaal, schrijft Barbabella. Wel merkte de arts een "lichte zwelling in de onderbenen" en blauwe plekken op de hand op.

In Amerikaanse media werd de afgelopen tijd veel gespeculeerd over de blauwe plekken. Volgens Barbarella zijn ze ontstaan door frequent handen schudden in combinatie met het gebruik van aspirine, wat Trump doet ter preventie van hart- en vaatziekten.

'Meer bewegen'
Trump gebruikt ook medicijnen om zijn cholesterol onder controle te houden. De Amerikaanse president weegt zo'n 108 kilogram. Barbarella gaf hem preventief advies, "inclusief richtlijnen voor voeding, het advies om een lage dosis aspirine te nemen, meer te bewegen en door te gaan met afvallen."

President Trump wordt in juni 80 jaar. Hij is daarmee de oudste persoon die het presidentschap heeft bekleed. Trump benadrukt zelf regelmatig dat hij kerngezond is. Na zijn controle dinsdag schreef hij op Truth Social: "Ik heb net mijn halfjaarlijkse medische keuring in het Walter Reed Military Medical Center achter de rug. Alles was PERFECT in orde. Dank aan de geweldige artsen en het personeel!"

Het was zijn derde medische controle in 13 maanden tijd.

https://nos.nl/artikel/26(...)-trump-is-kerngezond
------------------------------------------

Als er echt niks aan de hand is waarom benadrukken ze dan zo uitgebreid dat hij kerngezond is? Dat soort berichten wekken bij mij juist de indruk dat hij wel wat mankeert.

En blauwe plekken door handenschudden :') Heel geloofwaardig _O- _O-
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:08:33 #2
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_220918161
Gelukkig. Niet dat ik anders had verwacht hoor, maar die speculaties over zijn gezondheid waren erg irritant.
AZ
ALKMAAR
pi_220918162
Jammer, volgende keer beter
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220918168
Gezondste OOIT
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_220918235
Misschien eens een psychiatrisch onderzoekje?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_220918240
De anti VS landen zullen verheugd zijn bij het horen van dit nieuws.
  Redactie Frontpage zaterdag 30 mei 2026 @ 09:30:07 #7
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220918285
Ach we hebben weer iets over Trump gevonden hoor
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:31:15 #8
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220918303
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:30 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ach we hebben weer iets over Trump gevonden hoor
Hij heeft het zelf naar buiten gebracht:
quote:
Afgelopen dinsdag onderging de bijna 80-jarige Amerikaanse president een routinematige medische controle, waarvan de resultaten nu door het Witte Huis zijn vrijgegeven.
  Redactie Frontpage zaterdag 30 mei 2026 @ 09:32:10 #9
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220918314
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:31 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Hij heeft het zelf naar buiten gebracht:
[..]

Ja maar wat is de nieuwswaarde?
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:33:14 #10
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220918331
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:32 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Ja maar wat is de nieuwswaarde?
Moet je niet aan mij vragen
pi_220918342
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:32 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Ja maar wat is de nieuwswaarde?
Dat hij daar ook over liegt. Elke halve blinde zelfs ziet dat die man niet gezond is met blauwe plekken overal en een Alzheimer staar.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:48:50 #12
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_220918478
Die blauwe plekken zijn helemaal niet uitzonderlijk voor iemand van zijn leeftijd.
Een dikke laag foundation erover is wel raar.
  Redactie Frontpage zaterdag 30 mei 2026 @ 09:50:56 #13
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220918505
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dat hij daar ook over liegt. Elke halve blinde zelfs ziet dat die man niet gezond is met blauwe plekken overal en een Alzheimer staar.
Oh wist niet dat je arts was. Maar goed, de helft ontkent hij ook niet.
pi_220918537
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:31 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Hij heeft het zelf naar buiten gebracht:
[..]

Dat is nog maar de vraag:
White House breaks from precedent by not releasing Trump’s medical report

Enige dat naar buiten is gebracht is een korte memo. Maar goed, iedereen weet dat Trump aardig wat mankeert ondertussen. Sowieso in zijn bovenkamer.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_220918542
Trump is zeker gezond...

Net zo waar zoals Biden dat ook is...

:')
  Redactie Frontpage zaterdag 30 mei 2026 @ 09:58:55 #16
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220918561
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:55 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Dat is nog maar de vraag:
White House breaks from precedent by not releasing Trump’s medical report

Enige dat naar buiten is gebracht is een korte memo. Maar goed, iedereen weet dat Trump aardig wat mankeert ondertussen. Sowieso in zijn bovenkamer.
Waarom zou een medisch rapport gedeeld moeten worden met de rest van de wereld _O-

Manmanman. Dat Trump een domme lul is snapt iedereen. Maar voor die conclusie hoef je ook geen arts te zijn.
pi_220918575
Wij van WC-eend...
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:06:58 #18
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220918594
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:03 schreef Starhopper het volgende:
De Amerikaanse president weegt zo'n 108 kilogram.
Echt verre van een gezond gewicht voor elke leeftijd, laat staan 80 jaar.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:08:47 #19
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220918601
Ik ben meer benieuwd naar zijn psychologische toestand, maar zo'n rapport zal waarschijnlijk niet gedeeld worden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220918621
Was hij ook niet 1,90 (6’4) volgens zijn lijfarts?
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_220918624
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:06 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Echt verre van een gezond gewicht voor elke leeftijd, laat staan 80 jaar.
"But i'm feeling great, wonderfull.
I think i'm the healthiest president ever, period!!!"

Zoiets zal het zijn bij hem...
:')
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:22:11 #22
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220918652
Er was nooit een gezondere man op deze planeet!
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:27:24 #23
117098 Hathor
Effe niet
pi_220918732
Buiten het feit dat hij een ontzettende narcist is, seniele trekjes begint te vertonen, en moddervet is dankzij zijn cheeseburgerdieet, zal er inderdaad vrij weinig aan de hand zijn met Donnie.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:28:53 #24
117098 Hathor
Effe niet
pi_220918750
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:08 schreef Harvest89 het volgende:
Ik ben meer benieuwd naar zijn psychologische toestand, maar zo'n rapport zal waarschijnlijk niet gedeeld worden.
Ik de volksmond hebben we het dan over zo gek als een deurknop.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 10:35:49 #25
441859 crew  Lenny77
pi_220918794
Als iedereen die aan de Asaflow (aspirine) zit blauwe plekken zou krijgen dan liep het hele land vol met bejaarden (niet eens alleen de bejaarden) onder de blauwe plekken. Asaflow is de lichtste bloedverdunner.. Die geeft geen blauwe plekken. De zwaardere anticoagulantia wel.
En opgezwollen benen= oedeem.
Dan heb je dus WEL problemen met je hart en/of longen.
Maar ok, nooit of te nimmer zou er een realistisch/ negatief rapport naar buiten komen...

Ze hadden beter even een psychiatrisch rapport opgesteld.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lenny77 op 30-05-2026 10:59:32 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220918812
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:35 schreef Lenny77 het volgende:
Als iedereen die aan de Asaflow (aspirine) zit blauwe plekken zou krijgen dan liep het hele land vol met bejaarden onder de blauwe plekken. Asaflow is de lichtste bloedverdunner.. Die geeft geen blauwe plekken. De zwaardere anticoagulantia wel.
En opgezwollen benen= oedeem.
Dan heb je dus WEL problemen met je hart en/of longen.
Maar ok, nooit of te nimmer zou er een realistisch/ negatief rapport naar buiten komen...

Ze hadden beter even een psychiatrisch rapport opgesteld.
Dit dus. Want dan is het toedeledokie met je carriere.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 mei 2026 @ 10:41:31 #27
284411 crew  heywoodu
pi_220918823
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:08 schreef Harvest89 het volgende:
Ik ben meer benieuwd naar zijn psychologische toestand, maar zo'n rapport zal waarschijnlijk niet gedeeld worden.
We wachten op de volgende test die gedaan wordt om te kijken of je dementie achteruit gaat, maar waarvan Trump zegt dat het een reguliere controle is (een plaatje van een olifant herkennen als zodanig, vijf woorden onthouden, etc).
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:47:15 #28
65846 Bocaj
47th President.
pi_220918862
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:08 schreef TLC het volgende:
Jammer, volgende keer beter
Ja ontzettend jammer weer van TS. 'Ze' geeft keer op keer aan dat ze er niets van snapt! ;)
pi_220918872
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:50 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Oh wist niet dat je arts was. Maar goed, de helft ontkent hij ook niet.
Dat is de grap daar hoef je geen arts voor te zijn.
Je hoeft ook geen diëtist te zijn om te weten dat chips en redbul als ontbijt slecht voor je zijn.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220918876
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:30 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ach we hebben weer iets over Trump gevonden hoor
TDS is echt een wereldwijde pandemie tegenwoordig.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:54:30 #31
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220918915
Oke bedankt sterretjesneuker voor het bericht oke doei
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 mei 2026 @ 10:59:01 #32
284411 crew  heywoodu
pi_220918947
Trump slingert iets de wereld/media in. Mensen reageren op het dingetje dat Trump de wereld in heeft laten slingeren.

Een specifieke hoek, gelijk: "TDS!! TDS!!!!"
  zaterdag 30 mei 2026 @ 11:02:51 #33
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220918973
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Je hoeft ook geen diëtist te zijn om te weten dat chips en redbul als ontbijt slecht voor je zijn.
Hmm, vet en suiker.
De basisbouwstoffen voor een goede dag.

Aldus de woorden van mijn knorrende varkentje.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 11:09:56 #34
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220919009
Doet ie knap met zo'n junkfood dieet.
pi_220919034
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:58 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Waarom zou een medisch rapport gedeeld moeten worden met de rest van de wereld _O-

Manmanman. Dat Trump een domme lul is snapt iedereen. Maar voor die conclusie hoef je ook geen arts te zijn.
Manmanman, misschien zou je het artikel eens moeten lezen daarin wordt je vraag ruimschoots beantwoord. Zelfs alleen de titel lezen al zou genoeg reden moeten zijn om te vragen, waarom dan?
pi_220919064
"There's never been a man more healthier than me, sure, I'll tell ya".
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 30 mei 2026 @ 11:53:39 #37
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_220919230
Hij is uiteraard the healthiest president in the world :7
Maar vroeg of laat valt hij om en dan valt het niet meer te ontkennen.
pi_220919381
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dat is de grap daar hoef je geen arts voor te zijn.
Je hoeft ook geen diëtist te zijn om te weten dat chips en redbul als ontbijt slecht voor je zijn.
Toch hebben veel mensen moeite met ontrafelen welke ingrediënten deze producten nou zo 'slecht' maken. Red Bull is in deze context overigens een stuk 'gezonder' dan in geoxideerde zaadolie gefrituurde chips.

In de Red Bull is wellicht de op basis van zwarte schimmel geproduceerde citroenzuur, die daar in slechts kleine hoeveelheden aan toegevoegd is, evenals aan heel veel andere producten, denk ik niet zo goed voor je.
pi_220919437
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:32 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Ja maar wat is de nieuwswaarde?
Op sommige redacties woedt deze discussie ook. Is elke scheet/tweet van Trump nieuws? Omdat hij zoveel macht heeft?

Je zou ook kunnen zeggen lekker negeren, ook als hij morgen dreigt om de ICC in Den Haag binnen te vallen (zoals hij afgelopen week dreigde Oman te bombarderen). Tot hij het echt doet.
pi_220919453
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:58 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Waarom zou een medisch rapport gedeeld moeten worden met de rest van de wereld _O-

Manmanman. Dat Trump een domme lul is snapt iedereen. Maar voor die conclusie hoef je ook geen arts te zijn.
Blijkbaar was dat de standaard. Tot nu.

Stel dat de man dement is? En hij niet meer weet waar hij is? Hij heeft wel de codes in bezit om een einde te maken aan de Westerse beschaving. Dit was de man die bedacht dat je orkanen kan stoppen dmv nukes in te zetten.
pi_220919486
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:59 schreef heywoodu het volgende:
Trump slingert iets de wereld/media in. Mensen reageren op het dingetje dat Trump de wereld in heeft laten slingeren.

Een specifieke hoek, gelijk: "TDS!! TDS!!!!"
Kritiek op de grote man is natuurlijk uit den boze.

Overigens verhuizen naar de VS overwegen ze niet en aangezien het nationalisten zijn vraag ik mij af wat er zou gebeuren als Trump Nederland wilt binnenvallen. Kiezen ze kant voor Nederland of voor Trump?
pi_220919544
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:08 schreef Durmada het volgende:
Gelukkig. Niet dat ik anders had verwacht hoor, maar die speculaties over zijn gezondheid waren erg irritant.
Lol jij trapt in overduidelijke valse sterke mannen propaganda.
pi_220919617
Een 80 jarige met levenslange obesitas, die raar loopt, onsamenhangend praat, permanente blauwe plekken heeft, niet kan slapen, zo'n beetje iedere maand cognitieve tests voor alzheimer patiënten maakt en twee keer zo dikke enkels als normaal heeft, maar er is niks mis met hem.

Is die man zijn ego nou echt zo fragiel dat ze niet eens wat milds op kunnen schrijven?
pi_220919668
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:15 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Was hij ook niet 1,90 (6’4) volgens zijn lijfarts?
Das kleiner dan 6'4
pi_220919699
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:51 schreef PurifieR het volgende:

[..]
TDS is echt een wereldwijde pandemie tegenwoordig.
Ja echt bizar dat mensen buiten Amerika nog steeds fan van hem zijn. Oikofoben allemaal!
  zaterdag 30 mei 2026 @ 12:50:08 #46
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220919812
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:15 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Was hij ook niet 1,90 (6’4) volgens zijn lijfarts?
Hij staat ook in Madame Tussauds in Amsterdam. Daar lijkt ´ie wel 2 meter. Wellicht opzettelijk groter gemaakt?

Ontopic; Ik ken mensen van 79+ die een heel stuk minder vitaal overkomen, dus ik weet niet wat voor pillen de man krijgt, maar ze werken wel!
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_220919906
Ongelooflijk hoeveel energie die man heeft gezien zijn dieet en leeftijd.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220919916
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:13 schreef n__n het volgende:

[..]
Toch hebben veel mensen moeite met ontrafelen welke ingrediënten deze producten nou zo 'slecht' maken. Red Bull is in deze context overigens een stuk 'gezonder' dan in geoxideerde zaadolie gefrituurde chips.

In de Red Bull is wellicht de op basis van zwarte schimmel geproduceerde citroenzuur, die daar in slechts kleine hoeveelheden aan toegevoegd is, evenals aan heel veel andere producten, denk ik niet zo goed voor je.
Hahaha ik denk dat de suiker en cafeïne veel slechter voor je is. Er is geen wetenschappelijke onderbouwing voor je claim
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_220919942
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:13 schreef TAmaru het volgende:
Ongelooflijk hoeveel energie die man heeft gezien zijn dieet en leeftijd.
Kerngezond en daadwerkelijk zo sharp as a tack.

Kan nog wel president zijn tot aan 2036, in dat jaar wordt hij negentig
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220920527
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:15 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Hahaha ik denk dat de suiker en cafeïne veel slechter voor je is. Er is geen wetenschappelijke onderbouwing voor je claim
Tja, als je hersenen al niet eens kunnen bedenken dat iets dat zwaar geoxideerd is schadelijk is. Suiker, dat zit ook zat in fruit en stimuleert je metabolisme. Koffie en thee, bijna iedereen drinkt dat. En stimuleert eveneens het metabolisme.

Maar ik zou vooral suiker en cafeïne mijden en zakken chips leegeten.
pi_220920782
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:03 schreef Starhopper het volgende:

[..]
------------------------------------------

En blauwe plekken door handenschudden :') Heel geloofwaardig _O- _O-
Hij staat er wel om bekend dat hij "handenschud”t als een modderfokker en het meer op worstelen lijkt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_220920793
Op die leeftijd nog de hele dag in de weer, moet je wel redelijk gezond voor zijn ja. En alsof niet iedere 80-jarige wat kwaaltjes en plekken heeft.
Fan van Hiddendoe en sanasoufi
pi_220921015
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:19 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Kerngezond en daadwerkelijk zo sharp as a tack.

Kan nog wel president zijn tot aan 2036, in dat jaar wordt hij negentig
Zou mooi zijn als hij dat voor elkaar krijgt.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  zaterdag 30 mei 2026 @ 16:23:34 #54
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220921382
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:13 schreef n__n het volgende:

[..]
Toch hebben veel mensen moeite met ontrafelen welke ingrediënten deze producten nou zo 'slecht' maken. Red Bull is in deze context overigens een stuk 'gezonder' dan in geoxideerde zaadolie gefrituurde chips.
Met doodgewone naturel-chips lijkt in eerste instantie weinig aan de hand, behalve dan dat het zout en calorierijk is. Het heeft maar een hele korte ingrediëntenlijst, er lijken op het eerste gezicht geen gekke dingen in te zitten.

Zoek wel even op het woord 'acrylamide'.
pi_220921410
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:28 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Zou mooi zijn als hij dat voor elkaar krijgt.
Mwa dat nog niet eens, maar gaat meer om zijn fitheid vergeleken met Sleepy Joe
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220921924
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:23 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Met doodgewone naturel-chips lijkt in eerste instantie weinig aan de hand, behalve dan dat het zout en calorierijk is. Het heeft maar een hele korte ingrediëntenlijst, er lijken op het eerste gezicht geen gekke dingen in te zitten.

Zoek wel even op het woord 'acrylamide'.
Zelfs dat zout en de calorieën zijn het probleem niet. Het gaat mij echt om de stress en schade die (geoxideerde) zaadolie kan veroorzaken, vooral als je het (zoals een grote meerderheid van de bevolking) in grote hoeveelheden accumuleert door de jaren heen. Want het zit inmiddels bijna overal in, de snackbar frituurt nergens anders meer in en er is geen vet sausje meer te vinden waar het ingrediënt ontbreekt.

Gelukkig kan ik tegenwoordig zelf hemelse mayonaise maken op basis van geraffineerde kokosolie (niet een geoxideerd product). En de frietjes? Zo langzaam mogelijk gefrituurd in ossewit. Daar kan voor mij echt geen snackbar tegenop. :P
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 17:59:48 #57
441859 crew  Lenny77
pi_220921955
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:01 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Hij staat er wel om bekend dat hij "handenschud”t als een modderfokker en het meer op worstelen lijkt.
Zegt ie...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:03:40 #58
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220921979
Beetje hetzelfde als dat het bestuur van een voetbalclub zegt achter de trainert te staan.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:06:32 #59
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220922000
En jullie geloven een van de Barbakinderen die zich voordoet als arts?

De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_220922053
Mooi voor die ouwe, maar de langste tijd ligt achter hem en niet voor hem. Nu zou je kunnen zeggen dat dat goed nieuws is voor de wereld, maar na Trumpie staat er misschien nog een grotere dwaas. :')
pi_220924902
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:13 schreef n__n het volgende:

[..]
Tja, als je hersenen al niet eens kunnen bedenken dat iets dat zwaar geoxideerd is schadelijk is. Suiker, dat zit ook zat in fruit en stimuleert je metabolisme. Koffie en thee, bijna iedereen drinkt dat. En stimuleert eveneens het metabolisme.

Maar ik zou vooral suiker en cafeïne mijden en zakken chips leegeten.
"Als je hersens al niet eens kunnen bedenken" man man man wat een mooie reactie weer. Sodemieter toch op.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  maandag 1 juni 2026 @ 00:11:38 #62
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220932918
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')