Sowiesoquote:
Elke avond een concert. Of vergadering.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:10 schreef RedShoe het volgende:
Er zaten trouwens genoeg kikkers in de sloten hier. En een kabaal
Whut?quote:Op zondag 31 mei 2026 11:16 schreef kree het volgende:
teken van waar je een drugs dealer kan vinden begreep ik onderhand
Leken echt wel honderdenquote:Op zondag 31 mei 2026 11:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Elke avond een concert. Of vergadering.
Zitten hier ook en later komen de zwanen elk jaar.quote:
Bleven wel dansen.quote:
Mooie beesten die zwanen.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zitten hier ook en later komen de zwanen elk jaar.
En die vreten dan die kikkers op?quote:Op zondag 31 mei 2026 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zitten hier ook en later komen de zwanen elk jaar.
Als ik richting Utrecht ga kom ik er ook belachelijk veel tegen en ook veel ooievaars zie ik en witte reigers.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Mooie beesten die zwanen.
In het IJsselmeer zitten ze veel.
Het IJsselmeer is ook wat groter dan een gemiddelde vijver.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Mooie beesten die zwanen.
In het IJsselmeer zitten ze veel.
Zwanen zijn planteneters.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En die vreten dan die kikkers op?
Waarschijnlijk wel. Ik weet. Is natuur.
Ohw.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het IJsselmeer is ook wat groter dan een gemiddelde vijver.
[..]
Zwanen zijn planteneters.
Het zijn opportunistische omnivorenquote:Op zondag 31 mei 2026 11:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw.
Eten ze wel insecten want ik zie eenden regelmatig naar insecten happen buiten de planten die ze vreten en ja ik weet, anders soort dan een zwaan maar dat vraag ik me dan weer af en geen zin om te googlen nu.
In het IJsselmeer zitten ze echt massaal. In de Waddenzee zie ik ze toch veel minder. Zou dat met het zoute water te maken hebben.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als ik richting Utrecht ga kom ik er ook belachelijk veel tegen en ook veel ooievaars zie ik en witte reigers.
1 keer was een zwaan een Nweg aan het oversteken en tegengestelde richting stond al stil, ik ben er toen zachtjes op af gereden en heb mijn raam open gedaan en ben gaan schreeuwen tegen dat beest dat ie op moest zouten want veel te gevaarlijk, die was echt op zijn dooie gemakkie aan het oversteken. Door mijn geschreeuw ging ie gelukkig weer snel naar naar de kant ipv langzaam.![]()
Er staan nu ook allemaal hekken om de nesten langs de kanten van de weg heen.
Het grootste meer van Nederland.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het IJsselmeer is ook wat groter dan een gemiddelde vijver.
[..]
Zwanen zijn planteneters.
quote:Op zondag 31 mei 2026 11:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het zijn opportunistische omnivoren
Precies ja, of andere kleine diertjes.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dus af en toe een kikkertje als die toevallig langskomt.
Als tussendoortje...quote:Op zondag 31 mei 2026 11:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dus af en toe een kikkertje als die toevallig langskomt.
Ik heb geen idee waar het door komt, waar ik ze zie is geen zout water, het zijn er iig belachelijk veel, waarschijnlijk omdat ze nu beschermt zijn want soms zie ik een weiland van een boer vrij vol met zwanen, wel prachtig om te zien maar ze moeten niet super traag een weg over gaan steken.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:57 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In het IJsselmeer zitten ze echt massaal. In de Waddenzee zie ik ze toch veel minder. Zou dat met het zoute water te maken hebben.
Geen idee eigenlijk
Kuikentjes van de eenden die langskomen. Enz.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies ja, of andere kleine diertjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |