abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 mei 2026 @ 12:38:37 #226
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_220928490
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:37 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Je leest het verkeerd. Zitten je ogen nog half dicht of zo. :P
Ik lees echt meer dan prima :Y
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  zondag 31 mei 2026 @ 12:38:42 #227
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220928491
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tijd om de motor te pakken :9
Oeh leuk, veel plezier met rijden. Pas op voor de zondagrijders. :P
  zondag 31 mei 2026 @ 12:39:19 #228
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220928496
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:38 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Ik lees echt meer dan prima :Y
Ok dan maar.
pi_220928501
Woon hier onderhand 4 jaar maar geen slakken hier :)
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 12:42:42 #230
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220928514
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:38 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Oeh leuk, veel plezier met rijden. Pas op voor de zondagrijders. :P
Stuur ik wel omheen 8-)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 12:43:10 #231
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220928516
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:38 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Doe je het gras netjes kort?
Steek het wel in de fik met een burnout :7
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 31 mei 2026 @ 12:43:40 #232
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220928518
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:39 schreef kree het volgende:
Woon hier onderhand 4 jaar maar geen slakken hier :)
Ieder huis of omgeving heeft zijn eigen plagen.
Bij 1 huis had ik dus veel slakken, bij een ander veel kevertjes, bij weer een ander belachelijk grote spinnen en in dit huis zilvervisjes.
Althans, zo ervaar ik het al mijn hele leven in de diverse woningen waar ik gewoond heb. :D
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 12:44:15 #233
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220928524
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:43 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ieder huis of omgeving heeft zijn eigen plagen.
Bij 1 huis had ik dus veel slakken, bij een ander veel kevertjes, bij weer een ander belachelijk grote spinnen en in dit huis zilvervisjes.
Althans, zo ervaar ik het al mijn hele leven in de diverse woningen waar ik gewoond heb. :D
Ik had tokkies ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 31 mei 2026 @ 12:44:16 #234
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220928526
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Stuur ik wel omheen 8-)
Goed zo want die zijn levensgevaarlijk en weten niet hoe ze moeten rijden. :P
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 12:44:33 #235
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220928531
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:44 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Goed zo want die zijn levensgevaarlijk en weten niet hoe ze moeten rijden. :P
Dat is helaas waar ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 31 mei 2026 @ 12:44:35 #236
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220928532
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik had tokkies ;(
_O-
Dat is ook een flinke plaag dan.
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 12:45:03 #237
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220928534
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:44 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
_O-
Dat is ook een flinke plaag dan.
Ja, waren niet de fijnste buren.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 31 mei 2026 @ 12:45:33 #238
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220928537
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ja, waren niet de fijnste buren.
Ik geloof je, ik heb klopgeesten gehad als buren. 2 jaar hel. :X
  zondag 31 mei 2026 @ 12:45:45 #239
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220928538
quote:
11s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:36 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Dat zou best eens kunnen, gelukkig geen zieke katten ervan gehad, hield hun bakjes altijd wel goed schoon gelukkig.
Ik hou het ook goed schoon, maar die slakken kwamen vaak snachts en dan vraten ze van het voer.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  zondag 31 mei 2026 @ 12:47:30 #240
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220928544
quote:
4s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:45 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Ik hou het ook goed schoon, maar die slakken kwamen vaak snachts en dan vraten ze van het voer.
Was geen verwijt hoor. Daar kan je dan ook niet veel aan doen verder, zeker niet omdat katten heel de dag en nacht doorvreten. Wel naar dat ze dan ziek zijn geworden ervan.
En altijd snachts ja want ik heb ze op die ene keer na, nooit gezien, alleen de slijmsporen iedere dag. -O-
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 12:47:48 #241
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220928547
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:45 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ik geloof je, ik heb klopgeesten gehad als buren. 2 jaar hel. :X
Ik 5 jaar. Begon redelijk maar ging heel snel bergafwaarts. Ze deden wel vriendelijk. Maar het waren niet mijn type mensen. Echt wtf soms :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 31 mei 2026 @ 12:48:14 #242
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220928548
quote:
11s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:37 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ook op de muren, daarom werd ik lichtelijk gestoord ervan en dacht dan, hoe dan... ja al kruipend, glibberend, blij dat ik er vanaf ben iig. Smerige slijmerige dingen. :r
Ze zijn gek op bier. Ik had mijn bierflesje op de grond gezet en 5 minuten later zat er een slak op :r
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  zondag 31 mei 2026 @ 12:49:10 #243
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220928550
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik 5 jaar. Begon redelijk maar ging heel snel bergafwaarts. Ze deden wel vriendelijk. Maar het waren niet mijn type mensen. Echt wtf soms :')
Sow en ben jij toen vertrokken of die buren? Heb je het wel lang volgehouden iig.
  zondag 31 mei 2026 @ 12:50:01 #244
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220928553
quote:
4s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:48 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Ze zijn gek op bier. Ik had mijn bierflesje op de grond gezet en 5 minuten later zat er een slak op :r
Klopt, biervallen had ik toen ook over gelezen alleen dronken wij geen bier en ik vind het ook stinken dus toen maar met zout geprobeerd.
Had je het trouwens wel door voordat je een slok nam? :X
  zondag 31 mei 2026 @ 12:50:16 #245
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220928555
quote:
11s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:47 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Was geen verwijt hoor. Daar kan je dan ook niet veel aan doen verder, zeker niet omdat katten heel de dag en nacht doorvreten. Wel naar dat ze dan ziek zijn geworden ervan.
En altijd snachts ja want ik heb ze op die ene keer na, nooit gezien, alleen de slijmsporen iedere dag. -O-
Vooral veel kotsen. Maar daar zijn katten sowieso heel goed in. Maar toen was het een drama :+
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  zondag 31 mei 2026 @ 12:51:11 #246
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220928560
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:50 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Klopt, biervallen had ik toen ook over gelezen alleen dronken wij geen bier en ik vind het ook stinken dus toen maar met zout geprobeerd.
Had je het trouwens wel door voordat je een slok nam? :X
Ik had het gelukkig optijd door :D :X
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  zondag 31 mei 2026 @ 12:51:46 #247
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220928563
quote:
4s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:50 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Vooral veel kotsen. Maar daar zijn katten sowieso heel goed in. Maar toen was het een drama :+
Dat ken ik nog wel, dat dacht ik ook als eerste toen ik dus snachts op iets glibberigs stapte. _O- Maar was een slak, ik weet niet wat smeriger is. Beide erg vies iig.
  zondag 31 mei 2026 @ 12:53:13 #248
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220928573
quote:
4s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:51 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Ik had het gelukkig optijd door :D :X
Gelukkig maar voor jou, ik zag het iig in mijn hoofd al voor me dat je dus een slok nam en er toen dus iets glibberigs naar binnen gleed en je het doorslikte.
Ohw, dit leest wel wat fout _O-
  zondag 31 mei 2026 @ 12:56:53 #249
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220928585
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:53 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Gelukkig maar voor jou, ik zag het iig in mijn hoofd al voor me dat je dus een slok nam en er toen dus iets glibberigs naar binnen gleed en je het doorslikte.
Ohw, dit leest wel wat fout _O-
Alleen het idee al :{

En je kan er verschrikkelijk ziek van worden :X
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 12:57:33 #250
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220928588
quote:
11s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:49 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Sow en ben jij toen vertrokken of die buren? Heb je het wel lang volgehouden iig.
Nou, het ging zo:

Ik kon 10 jaar geleden mijn eigen huis kopen. Ik was ook 1 van de weinigen daar met een koophuis. Over het algemeen aardige mensen verder. Hoekhuis dus aan 1 kant een alleenstaande buurvrouw. Nooit issues mee gehad.

Buurvrouw besloot te verhuizen na 4-5 jaar. Huis stond even leeg. Toen trok dat gezin erin. En toen ging het woongenot steeds verder omlaag.

Uiteindelijk besloten te gaan samenwonen met mijn vriendin. Dat wilden we eigenlijk dit jaar doen. Maar omdat het zo achteruit ging met mijn buurt hebben we het naar voren gehaald.

Nu woont er een jong vrouwelijk stel in mijn oude huis en wij in een veel rustigere, fijnere en gezelligere buurt O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')