Ik lees echt meer dan primaquote:Op zondag 31 mei 2026 12:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je leest het verkeerd. Zitten je ogen nog half dicht of zo.
Stuur ik wel omheenquote:Op zondag 31 mei 2026 12:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh leuk, veel plezier met rijden. Pas op voor de zondagrijders.
Steek het wel in de fik met een burnoutquote:
Ieder huis of omgeving heeft zijn eigen plagen.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:39 schreef kree het volgende:
Woon hier onderhand 4 jaar maar geen slakken hier
Ik had tokkiesquote:Op zondag 31 mei 2026 12:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ieder huis of omgeving heeft zijn eigen plagen.
Bij 1 huis had ik dus veel slakken, bij een ander veel kevertjes, bij weer een ander belachelijk grote spinnen en in dit huis zilvervisjes.
Althans, zo ervaar ik het al mijn hele leven in de diverse woningen waar ik gewoond heb.
Dat is helaas waarquote:Op zondag 31 mei 2026 12:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed zo want die zijn levensgevaarlijk en weten niet hoe ze moeten rijden.
Ja, waren niet de fijnste buren.quote:
Ik geloof je, ik heb klopgeesten gehad als buren. 2 jaar hel.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, waren niet de fijnste buren.
Ik hou het ook goed schoon, maar die slakken kwamen vaak snachts en dan vraten ze van het voer.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen, gelukkig geen zieke katten ervan gehad, hield hun bakjes altijd wel goed schoon gelukkig.
Was geen verwijt hoor. Daar kan je dan ook niet veel aan doen verder, zeker niet omdat katten heel de dag en nacht doorvreten. Wel naar dat ze dan ziek zijn geworden ervan.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik hou het ook goed schoon, maar die slakken kwamen vaak snachts en dan vraten ze van het voer.
Ik 5 jaar. Begon redelijk maar ging heel snel bergafwaarts. Ze deden wel vriendelijk. Maar het waren niet mijn type mensen. Echt wtf somsquote:Op zondag 31 mei 2026 12:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik geloof je, ik heb klopgeesten gehad als buren. 2 jaar hel.
Ze zijn gek op bier. Ik had mijn bierflesje op de grond gezet en 5 minuten later zat er een slak opquote:Op zondag 31 mei 2026 12:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook op de muren, daarom werd ik lichtelijk gestoord ervan en dacht dan, hoe dan... ja al kruipend, glibberend, blij dat ik er vanaf ben iig. Smerige slijmerige dingen.
Sow en ben jij toen vertrokken of die buren? Heb je het wel lang volgehouden iig.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik 5 jaar. Begon redelijk maar ging heel snel bergafwaarts. Ze deden wel vriendelijk. Maar het waren niet mijn type mensen. Echt wtf soms
Klopt, biervallen had ik toen ook over gelezen alleen dronken wij geen bier en ik vind het ook stinken dus toen maar met zout geprobeerd.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ze zijn gek op bier. Ik had mijn bierflesje op de grond gezet en 5 minuten later zat er een slak op
Vooral veel kotsen. Maar daar zijn katten sowieso heel goed in. Maar toen was het een dramaquote:Op zondag 31 mei 2026 12:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was geen verwijt hoor. Daar kan je dan ook niet veel aan doen verder, zeker niet omdat katten heel de dag en nacht doorvreten. Wel naar dat ze dan ziek zijn geworden ervan.
En altijd snachts ja want ik heb ze op die ene keer na, nooit gezien, alleen de slijmsporen iedere dag.
Ik had het gelukkig optijd doorquote:Op zondag 31 mei 2026 12:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, biervallen had ik toen ook over gelezen alleen dronken wij geen bier en ik vind het ook stinken dus toen maar met zout geprobeerd.
Had je het trouwens wel door voordat je een slok nam?
Dat ken ik nog wel, dat dacht ik ook als eerste toen ik dus snachts op iets glibberigs stapte.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:50 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vooral veel kotsen. Maar daar zijn katten sowieso heel goed in. Maar toen was het een drama
Gelukkig maar voor jou, ik zag het iig in mijn hoofd al voor me dat je dus een slok nam en er toen dus iets glibberigs naar binnen gleed en je het doorslikte.quote:
Alleen het idee alquote:Op zondag 31 mei 2026 12:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig maar voor jou, ik zag het iig in mijn hoofd al voor me dat je dus een slok nam en er toen dus iets glibberigs naar binnen gleed en je het doorslikte.
Ohw, dit leest wel wat fout
Nou, het ging zo:quote:Op zondag 31 mei 2026 12:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sow en ben jij toen vertrokken of die buren? Heb je het wel lang volgehouden iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |