Je spreekt jezelf tegen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:30 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Ze zijn er al. Alleen we weten niet dat ze er al zijn.
Nee hoor, ik werk op kantoor. Of thuis.quote:
Aangezien dit topic in NWS staat en niet in BNW is heel veel zelf speculeren niet de bedoeling dus moet ik met een officiële bron (een congreslid in huidig dienstverband) komen als het gaat over “iets anders” dan aliens.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:51 schreef Forumtijger het volgende:
Overigens bedoel ik met 'iets heel anders' in de poll, bv. onthullingen van bepaalde documenten, onthullingen over CERN, Area 51, of misschien een ontdekking of uitvinding die ze hebben gedaan...
Jeweettogggg!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:30 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Ze zijn er al. Alleen we weten niet dat ze er al zijn.
Waarom ga je trouwens niet in het andere UAP NWS topic kijken voor de meeste updates?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:51 schreef Forumtijger het volgende:
Overigens bedoel ik met 'iets heel anders' in de poll, bv. onthullingen van bepaalde documenten,
Maar het is op dit moment een groot onderwerp.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:45 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn absoluut aliens, het bestaat gewoon niet dat die niet ergens bestaan in het universum.
Maar de kans dat ze hier zijn geweest zonder dat het een groot onderwerp was is 0%.
Allemaal afleiding.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 00:36 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Maar het is op dit moment een groot onderwerp.
Of het nu waar is of niet.
Of wat het dan ook is.
Waar die UAP hearings en de ophef dan toe dienen, en wat men daarmee precies wil bereiken is een legitiem vraagstuk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |