abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220919802
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:39 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Je wilt de Oekraïense vluchtelingen het land uitschoppen?
Nee. Ik heb geen zin om straks Russen op te vangen als het om een burgeroorlog gaat. We vangen al genoeg op dat zich ondeling het liefst de kop inslaat. Nog maar te zwijgen over de kosten.

Weet je wie graag Oekraiense jonge mannen wil terug sturen. Juist Duitsland en Frankrijk. Ik ben daar juist tegen want vluchtelingen uit andere gebieden is dat niet het geval. Probeer mij maar niet in een hoek te zetten want daar trap ik niet in.
pi_220919824
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:51 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Hoe dan?
Vlad laat zich niet wegpesten.
Is er iemand die hem wat vraagt? Half jaar voordat Sovjets uit elkaar vielen was er een referendum en 99% wouden dat het in tact blijft. Mevrouw Geschiedenis heeft sch...t aan mensens' wensen.
I carried the fire before I knew its name.
pi_220919830
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:49 schreef Cherni het volgende:

[..]
Nee. Ik heb geen zin om straks Russen op te vangen als het om een burgeroorlog gaat. We vangen al genoeg op dat zich ondeling het liefst de kop inslaat. Nog maar te zwijgen over de kosten.

Weet je wie graag Oekraiense jonge mannen wil terug sturen. Juist Duitsland en Frankrijk. Ik ben daar juist tegen want vluchtelingen uit andere gebieden is dat niet het geval. Probeer mij maar niet in een hoek te zetten want daar trap ik niet in.
Ik mag toch hopen dat wij als EU nooit zo dom zullen zijn om Russen op te vangen. Als zij elkaar afmaken lijkt mij dat een gigantisch grote zegen voor de lange termijn.
pi_220919845
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:53 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Ik mag toch hopen dat wij als EU nooit zo dom zullen zijn om Russen op te vangen. Als zij elkaar afmaken lijkt mij dat een gigantisch grote zegen voor de lange termijn.
We kunnen beter wat kampen optrekken, aan de andere kant van het hek, en daar dan af en toe wat brood ingooien enzo.

Gaarna dan wel ff facescan van iedereen die z'n klauwtje ophoud voor voer, en ben je propagandist? Wegwezen. Oorlogsmisdadiger? Cachot. Zeer doable, in this day and age.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_220919865
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:53 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Helaas zijn we nog dommer. Er zitten legaal Russische agenten in EU die Kremlins propaganda verspreiden. Zoals Meduza (Latvia) en Rain TV (Nederland).
pi_220919873
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:57 schreef Perrin het volgende:
Mooie vangst vannacht in Rostov:

[ x ]
Vrees wel dat de vliegtuigen niet meer gebruikt werden, alhoewel ze ineens deze maand van plek veranderden. Misschien om inzetbaar gemaakt te worden en daarom nu ook meteen geraakt werden. De iskander lanceerder is echt heel belangrijk dat die geraakt is

Tevens in Taganrog een olietanker, olietanks geraakt, net als in Feodosia:

Bekijk deze YouTube-video
pi_220919884
twitter

quote:
«Alfa» SBU vernietigt de logistiek in het achterland van de bezetters

Slechts in de afgelopen week zijn meer dan 500 eenheden vijandelijk motorvoertuig getroffen, waaronder vrachtwagens en speciale voertuigen.
pi_220919931

Volgens Zelensky is ook dit oliedepot in Armavir (grote industriestad in Krasondar Krai, zuiden van Rusland) geraakt.

Helaas geen goeie beelden omdat direct te bewijzen.

twitter
pi_220920221
twitter

lol
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:34:31 #285
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220920225
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:33 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]

lol
Wat een hel.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_220920234
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:34 schreef Perrin het volgende:

[..]
Wat een hel.
Ik vermoed dus dat deze Russische eenheid hun eigen zelfrijdende ponton brugje hadden gemaakt voor die rivier waar ze heen reden, maar net voor ze die bereikten werden geraakt.
pi_220920263
twitter
pi_220920294
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:34 schreef Perrin het volgende:

[..]
Wat een hel.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_220920565
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:02 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Vrees wel dat de vliegtuigen niet meer gebruikt werden, alhoewel ze ineens deze maand van plek veranderden. Misschien om inzetbaar gemaakt te worden en daarom nu ook meteen geraakt werden. De iskander lanceerder is echt heel belangrijk dat die geraakt is

Tevens in Taganrog een olietanker, olietanks geraakt, net als in Feodosia:

Grootste zorg nu is ballistiek. Anti ballistiek, om precies te zijn.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 14:24:51 #290
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220920575
Lees nu dat ze AI gebruiken nu voor de drones om doelen te raken. Getrained op duizenden uren aan eerder materiaal van drones.

Gaat bijzonder hard allemaal. Fascinerend wel.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 30 mei 2026 @ 14:32:01 #291
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220920609
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Lees nu dat ze AI gebruiken nu voor de drones om doelen te raken. Getrained op duizenden uren aan eerder materiaal van drones.

Gaat bijzonder hard allemaal. Fascinerend wel.
Oekraïne best army in the world
en Palantir kijkt en helpt aandachtig mee
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220920728
twitter

Ik trap nooit meer in hoopvolle uitspraken van deze Amerikaanse administratie, MAAR, ik heb tohc liever deze uitspraken dan pro rusland uitspraken van ze.
pi_220920741
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:54 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]

Ik trap nooit meer in hoopvolle uitspraken van deze Amerikaanse administratie, MAAR, ik heb tohc liever deze uitspraken dan pro rusland uitspraken van ze.
Dit is ook wel een bijzondere. Zoiets heb ik nog niet eerder gehoord van zo'n hoog persoon.
pi_220920757
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:56 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Dit is ook wel een bijzondere. Zoiets heb ik nog niet eerder gehoord van zo'n hoog persoon.
Idd zeker van Hegseth hoor je dit soort uitspraken niet zoveel. Zag hem altijd wel als een persoon in de Trump administratie die het liefste zich afzijdig van Europa wilde houden.
pi_220920770
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:59 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Idd zeker van Hegseth hoor je dit soort uitspraken niet zoveel. Zag hem altijd wel als een persoon in de Trump administratie die het liefste zich afzijdig van Europa wilde houden.
Samen met Vance uiteraard. Rubio minste. In retoriek tenminste.
pi_220920780

BDA van een drone aanval op een Oliepompstation in Vtorovo (24 mei), waar het pomp gedeelte volledig vernietigd is

quote:
Vtorovo PPS plays an important role in the transportation of petroleum products, and any stoppage or disruption of its operation directly affects the logistics of fuel supply. It is one of the key nodes of the system that ensures stable transportation of fuel resources in the central direction of the Russian Federation.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:24:41 #297
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_220920977
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:54 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]

Kennis en kunde komen nu goed van pas tegen Iran.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220921007
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Kennis en kunde komen nu goed van pas tegen Iran.
Ja, plus dat de trump kids graag drones willen kopen van oekraine, daar natuurlijk 5K per stuk bovenop gooien, en verkopen aan VS legers.
pi_220921010

Derde video in een dag van "deep range strikes" van Magyar. Moet een record zijn.

quote:
🔥The 64th brigade's position, which raged in Bucha in 2022.
SBS birds worked out the firing ranges and the military camp of the 3rd and 36th armies of the enemy in the operational depth.
The 64th motorized rifle brigade of the 35th Army, which raged in Bucha in 2022, was captured by itself.

The operation was carried out by SBS pilots of the 414th battalion "Magyar Birds" and the 413th operational group "Raid" on the night of May 30th, under the coordination of the newly created SBS Deep Strike Center at a distance of 70 and 100 km from the Lugansk border. A total of 21 confirmed effective hits were made (13 and 8 respectively).

The enemy's losses of manpower are being clarified. So far, according to operational data on the 64th motorized rifle brigade in Primorsky Posad - the losses of 31 servicemen: 9 - irretrievable, 9 - medical, 13 - missing without trace. Most likely, they are significantly underestimated, the firing range was repaired according to reconnaissance data when planning the operation from the number of dead, but it doesn't matter.
The losses at the "Troyizbenka" firing range of the 3rd Army in the TOT of the Luhansk region are unknown and are being clarified.

🔥The 3rd Army's firing range "Troyizbenka", n.p. Kryakivka, in the TOT of the Zaporizhia region, pilots of the 9th battalion "Kairos" of the 414th battalion "Magyar Birds" of the SBS. Depth of 70 km from the Lugansk border

🔥The 36th Army's firing range, used by the 64th motorized rifle brigade of the 35th Army "Primorsky Posad" in the TOT of the Zaporizhia region, pilots of the 413th operational group "Raid" of the SBS.

🔥Gas storage, n.p. Yenakiieve, Donetsk region., Pilots of the 20th battalion "K-2" of the SBS

🔥Enemy logistics, TOT of the Donetsk and Luhansk regions, Detachment "13" of the 414th battalion "Magyar Birds" of the SBS
Oliedepots, Olietankers, TU bommenwerpers, logistiek, wapendepots, trainingsgronden, barakken, luchtdefensie alles wordt vernietigd.
pi_220921018

Rennen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')