Nee dat was Victor Reinierquote:Op donderdag 28 mei 2026 22:45 schreef Marsenal het volgende:
Mart Hoogkamer is toch waarschijnlijk de vriend van prinses Alexia?
Ik mag dat zeggen omdat ik nou eenmaal veel verstand heb van de dingen.quote:
Die linksequote:Op donderdag 28 mei 2026 22:46 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nee dat was Victor Reinier
[ afbeelding ]
Nee dat is Antoon ofzoquote:Op donderdag 28 mei 2026 22:45 schreef Marsenal het volgende:
Mart Hoogkamer is toch waarschijnlijk de vriend van prinses Alexia?
Ah ja deze knakkerquote:Op donderdag 28 mei 2026 22:46 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U bent doof?quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:50 schreef William_Papadin het volgende:
Briljante artiest, luister al zijn hits.
Dank voor de tip ga hem kijken, ik heb enige tijd best goed contact gehad met een aantal "volkszangers", hele bijzondere wereld, ik hou graag van subculturen en je wilt niet weten hoeveel van die lui denken dat ze nog een grote carriere kunnen maken, en ze blijven er ook maar geld in steken, 1 van die gasten die ik kende had iets van 30 cd's en 10 dvd's in eigen beheer uitgebracht, maar die vent kon gewoon niet zingen, zijn beste hit was iets van nummer 28 in de tipparade.quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:22 schreef nostra het volgende:
https://www.npodoc.nl/artikelen/mart-hoogkamer-van-vader-op-zoon
Die linker.quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:46 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat die met die luxewagen die niet automatisch van het slot gaat als je met de sleutel dichtbij genoeg komt? Want dat is wel vreemd, de luxewagen van degenen die Mart altijd naar zijn luxewagen brengen hebben namelijk een luxewagen waarbij dat wel gebeurt.quote:
Mensen die leven in de spreekwoordelijke grot/het hutje op de hei.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:53 schreef Tengano het volgende:
De alombekende Mart Hoogkamer - wie kent hem niet
Hoe heet die ene treurwilg met die grote bos zwart haar en enorme plaat voor het hoofd ook alweer, die het in Duitsland dacht te gaan maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 05:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dank voor de tip ga hem kijken, ik heb enige tijd best goed contact gehad met een aantal "volkszangers", hele bijzondere wereld, ik hou graag van subculturen en je wilt niet weten hoeveel van die lui denken dat ze nog een grote carriere kunnen maken, en ze blijven er ook maar geld in steken, 1 van die gasten die ik kende had iets van 30 cd's en 10 dvd's in eigen beheer uitgebracht, maar die vent kon gewoon niet zingen, zijn beste hit was iets van nummer 28 in de tipparade.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:29 schreef Hyaenidae het volgende:
Wie is Vader Mart Hoogkamer in godsnaam?
Jij kent In Spanje in Spanje in Spanje niet.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:51 schreef Harvest89 het volgende:
Who the fuck is Mart Hoogk...
*Google* Ah, een winnaar van de zoveelste tv talentenjacht.
Hopelijk krijgt de vader de zorg die nodig is, aangezien er zo te lezen lange tijd sprake is van psychische klachten.
Nee kon ik ook niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:58 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Jij kent In Spanje in Spanje in Spanje niet.
Je mist wat.
Beetje respect voor Bassie en Adriaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee kon ik ook niet.
Heb dat even geyoutubed, en ik heb daar nu ontzettend veel spijt van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |