abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220909600
quote:
13s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:32 schreef vosss het volgende:

[..]
Totaal niet luisteren naar de mensen die hij interviewt en gedurende een antwoord structureel de volgende vraag stellen.
Die vragen deden er ook nooit toe, het belangrijkste was dat Matthijs zijn hoofd in beeld was. Prominent in beeld. De rest van de aanwezigen waren óf slechts decorstukken of degenen die het ego van Matthijs even moesten komen strelen.

quote:
Slechtste interviewer ooit wat mij betreft en onbegrijpelijk dat die achterlijke baviaan überhaupt ooit zo op een voetstuk geplaatst is. :r
Hij heeft zichzelf op een voetstuk geplaatst en kennelijk met zoveel overtuiging dat een aantal mensen er een beetje in is gaan geloven.

Eerlijk gezegd had ik nooit gedacht dat Ivo Niehe qua zelfingenomen televisie-ego nog overboden zou gaan worden maar Van Nieuwkerk heeft het toch maar even geflikt.
pi_220909633
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 00:00 schreef Kakentoe het volgende:

[..]
Die vragen deden er ook nooit toe, het belangrijkste was dat Matthijs zijn hoofd in beeld was. Prominent in beeld. De rest van de aanwezigen waren óf slechts decorstukken of degenen die het ego van Matthijs even moesten komen strelen.
[..]
Hij heeft zichzelf op een voetstuk geplaatst en kennelijk met zoveel overtuiging dat een aantal mensen er een beetje in is gaan geloven.

Eerlijk gezegd had ik nooit gedacht dat Ivo Niehe qua zelfingenomen televisie-ego nog overboden zou gaan worden maar Van Nieuwkerk heeft het toch maar even geflikt.
Ivo Niehe heeft beroemdheden geïnterviewd als Roger Moore, Yves Montand, Audrey Hepburn, Hans Liberg en Tina Turner

Dat kan Matthijs niet zeggen :6
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220909639
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 00:13 schreef TLC het volgende:

[..]
Ivo Niehe heeft beroemdheden geïnterviewd als Roger Moore, Yves Montand, Audrey Hepburn, Hans Liberg en Tina Turner

Dat kan Matthijs niet zeggen :6
Ivo Niehe heeft jarenlang beroemdheden als decorstukken gebruikt om de wereld te laten zien hoe geweldig hij wel niet was.
Matthijs kan dat helemaal zonder beroemdheden. Dat ego is zo gigantisch dat er alleen maar hele kleine mensjes bij in beeld passen, in elk geval geen grootheden.
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 00:16:50 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220909640
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:53 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik vraag me wel af hoe Shirma fatsoenlijk kan vliegen :@
Nee die moet echt met het vliegtuig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 00:22:27 #55
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_220909660
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:56 schreef C64 het volgende:

[..]
Die gaat in het vrachtruim, serieus 2 stoelen zijn niet genoeg voor dat kalf.
Yep, ff tussenwandje in marmerlook en wat led spots, twee dikke stoelen en ze vliegen ineens upperclass in het vrachtruim. Kosten ¤500,-
pi_220909754
Kan mij die cokesnuiver rotten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')