Een keer met stemverheffing praten en dan maakt hij een salto achterover na haar bitch slap.quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:32 schreef RotatoR het volgende:
Snap de keuze wel. No way dat Matthijs een grote bek tegen Shirma durft op te zetten.
Gewoon op haar rug duwen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Een keer met stemverheffing praten en dan maakt hij een salto achterover na haar bitch slap.
quote:Ik kijk, luister, vraag, verwonder en draag af en toe de koffers.”
Misschien krijgen ze subsidie.quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dit meer een VPRO programma dan iets bij SBS6. Dit is toch lang niet ordinair genoeg?
Levenswerk van Shirma Rouse. Juist ja. Beetje hoogmoed much?quote:En Shirma Rouse: „Aretha Franklin loopt als een rode draad door mijn leven. Nu kan ik eindelijk die reis maken waar ik al jaren van droom: terug naar de oorsprong van de muziek die mijn levenswerk bepaalt.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:57 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik wou het iets netter brengen. Maar ben serieus benieuwd.
It aint over till .....quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dit meer een VPRO programma dan iets bij SBS6. Dit is toch lang niet ordinair genoeg?
Dit slaat echt helemaal nergens op. Als zij dit ziet als haar levenswerk dan is dat haar doel en levenswerk?quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Levenswerk van Shirma Rouse. Juist ja. Beetje hoogmoed much?
quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:40 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit slaat echt helemaal nergens op. Als zij dit ziet als haar levenswerk dan is dat haar doel en levenswerk?
En dan natuurlijk niet te vergeten in dit lijstje:quote:Een 'levenswerk' is het resultaat van iemands grootste passie, waar vaak vele jaren, decennia of zelfs een heel leven aan toewijding in is gestoken. Het is de ultieme nalatenschap op het gebied van kunst, wetenschap, literatuur of techniek.
Hier zijn 5 bekende voorbeelden van legendarische levenswerken:
La Sagrada Família door Antoni Gaudí
De Catalaanse architect Antoni Gaudí wijdde vanaf 1883 de laatste
jaar van zijn leven aan deze basiliek in Barcelona. Het is een complex ontwerp vol symboliek dat tot op de dag van vandaag wordt gebouwd en wordt beschouwd als zijn absolute meesterwerk.
De Mona Lisa door Leonardo da Vinci
De wereldberoemde renaissancekunstenaar en wetenschapper werkte vanaf circa 1503 tot aan zijn dood in 1519 aan dit schilderij. Hij nam het portret overal mee naartoe en perfectioneerde het doorlopend met zijn kenmerkende sfumato-schildertechniek.
De Relativiteitstheorie door Albert Einstein
Dit is geen tastbaar object, maar het decennialange wetenschappelijke levenswerk van natuurkundige Albert Einstein. Zijn theorieën (de speciale en algemene relativiteitstheorie) hebben ons begrip van ruimte, tijd en zwaartekracht fundamenteel en voorgoed veranderd.
De Eiffeltoren door Gustave Eiffel
Hoewel zijn bedrijf verantwoordelijk was voor meerdere constructies (waaronder het ijzerwerk van het Vrijheidsbeeld), werd de naar hem vernoemde toren in Parijs zijn levenswerk. Het werd gebouwd voor de Wereldtentoonstelling van 1889 en groeide uit tot het symbool van de stad.
De Divina Commedia (De Goddelijke Komedie) door Dante Alighieri
De Italiaanse dichter werkte bijna zijn hele volwassen leven—ruim 13 jaar tot aan zijn dood in 1321—aan dit epische gedicht. Het wordt beschouwd als een van de belangrijkste literaire meesterwerken uit de wereldgeschiedenis.
Totaal niet luisteren naar de mensen die hij interviewt en gedurende een antwoord structureel de volgende vraag stellen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:55 schreef Hathor het volgende:
Snuiven met Mathijs, zo zou het nieuwe programma kunnen heten.
Dit is een gevalletje je weet dondersgoed wat ze bedoelde.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:29 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
En dan natuurlijk niet te vergeten in dit lijstje:
een paar liedjes van Shirma Rouse
Vind je het nog steeds nergens op slaan wat ik zei? Ik vind het namelijk nog steeds wel.
Hij praat ook op een bepaald soort 'bloemrijke' manier, die vrij onwerkelijk lijkt voor de wat volksere kijker.quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:46 schreef DrDentz het volgende:
Langs de lijnquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:55 schreef Hathor het volgende:
Snuiven met Mathijs, zo zou het nieuwe programma kunnen heten.
Maak je niet dik joh.quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:28 schreef Perox het volgende:
Lekker fatshamen met zijn allen. Lache!![]()
1990 belde.
Zeker. Jij weet ook dondersgoed wat ik bedoel. Ik gaf alleen even aan dat haar zogenaamde levenswerk nogal zegmaar zo ongeveer euh, nouja gewoon totaal niet ter zake doet.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:33 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit is een gevalletje je weet dondersgoed wat ze bedoelde.
Ook al is het niet zo spectaculair. Voor Shirma voldoet het aan de definitie van levenswerk. Een levenswerk is namelijk vooral wat persoonlijks.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:29 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
En dan natuurlijk niet te vergeten in dit lijstje:
een paar liedjes van Shirma Rouse
Vind je het nog steeds nergens op slaan wat ik zei? Ik vind het namelijk nog steeds wel.
Ja Shirma heeft een bepaalde energie over zich heen die toch wat aantrekkelijks heeft.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:39 schreef Makamba_ het volgende:
De keren dat ik Shirma Rouse, herken haar aan de foto's (Niet te missen), in een programma zag vond ik haar wel leuk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |