Huil huil. meld me maar bij de FA's. Soms vraag je er gewoon om. en dan janken als je geplaagd wordt.quote:
Ik zeg alleen dat ik naar Den Dolder ga HOU OPquote:Op donderdag 28 mei 2026 18:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Huil huil. meld me maar bij de FA's. Soms vraag je er gewoon om. en dan janken als je geplaagd wordt.
Heb je nog mooie cadeaus gekregen voor je verjaardagquote:
Dinsdag 50.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:24 schreef ToT het volgende:
Owq Das mario is vandaag officieel 87 geworden?Feli kerel!
Erder zaterdag Sandale en 1 Hemdquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je nog mooie cadeaus gekregen voor je verjaardag
Freon MT6 in tha house.quote:
E. De vakantie van je moeder. Leuke cadeaus hoorquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:41 schreef MooieTop6 het volgende:
Net wezen condoleren van een 48-jarige
Oei wat heftig. En zo jong.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:41 schreef MooieTop6 het volgende:
Net wezen condoleren van een 48-jarige
quote:
Een vriend van mijn zus, kanker, kutziekte.quote:
Ging ik al van uit.....sterkte kerel....quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
[..]
Een vriend van mijn zus, kanker, kutziekte.
Veel sterktequote:Op donderdag 28 mei 2026 19:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
[..]
Een vriend van mijn zus, kanker, kutziekte.
Gecondoleerd. Dat is wel heel jong.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:41 schreef MooieTop6 het volgende:
Net wezen condoleren van een 48-jarige
Is geen bumsfilmquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Een Östereichische bumsefilm?
Schwartz auf blonde hundertdreiunzwanzig?
Jaquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:56 schreef FreshFruit het volgende:
Dit liedje Mario ?
Bekijk deze YouTube-video
quote:
quote:
Neequote:
Gewoon allebeiquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:40 schreef DJMO het volgende:
ik heb kip gesneden, zo in de pan flikkeren met champignons uit een potje en nooodles .... ik sta nog in twijfel over garlic soya of bami goreng.
nooit. ik ben je ergste nachtmerrie.quote:
Hoe was de controle ?quote:
"OHHHHHH JA!!!!! RIJG ME AAN JE PAAL! GRIJP ME!!! LAAT ME ALLE HOEKEN VAN DE KAMER ZIEN. HARDER, HARDER HANS!!!!"quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:40 schreef MooieTop6 het volgende:
Man3 ik zit hier buiten op mijn terras en mijn buurman vindt het een goed plan om zijn vriendin eventjes met wat liefde te voorzien.
Doe gerust je raam dicht, man3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |