Sterkte!quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
[..]
Een vriend van mijn zus, kanker, kutziekte.
Eten is best belangrijk met dit weerquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:27 schreef DJMO het volgende:
ugh, ik heb geen zin om te eten maar ik zal wel moeten he?
En MT6 zit eerste rang.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kreeg toen vast wel alle hoeken van de kamer te zien, maar dan op een andere manier!
Het was GE-WEL-DIGquote:Op donderdag 28 mei 2026 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker genoten? Het was echt de moeite?
Heer UN.quote:
Ja echt wel, toen ik Jyske vast had en bij haar het besef was dat dada thuis is toch wel traantje gelaten hoorquote:Op donderdag 28 mei 2026 21:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer UN.![]()
Ook wel fijn om weer thuis te zijn toch ?
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-05-2026 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is alleen maar mooi.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja echt wel, toen ik Jyske vast had en bij haar het besef was dat dada thuis is toch wel traantje gelaten hoor
quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
[..]
Een vriend van mijn zus, kanker, kutziekte.
Het zit er al weer op. Snel gaat de tijd hè.quote:
Klap voor T gatquote:
Een 'Brandbeauftragter' is de Duitse benaming voor een coördinator of deskundige op het gebied van brandpreventie binnen een organisatie. De letterlijke vertaling is brandgemachtigde of brandveiligheidscoördinator.quote:
Lekker sliepe.quote:
Goed behalve een kuur voor wormpjes en kaxeermiddel laxeermiddelquote:
Dat viel dus gelukkig mee.quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Goed behalve een kuur voor wormpjes en kaxeermiddel laxeermiddel
Blub btw
quote:
Morgen weerquote:
Iddquote:
Is best mooi om te zien hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:05 schreef mario390 het volgende:
Oh mijn god wat nu in The Farm Peru gebeurte, de Paard heeft en kleines geboren goed dat ik het niet precies gezien heb
Jij hebt veulen gegeten ?quote:
In het winkelcentrum?quote:
Vruchtwater .quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:40 schreef mario390 het volgende:
Hoezo is bij dat geburt alles zo vochtig op de vloer?
Gijp ?quote:
Dat survival programma ASS,quote:
Straks maar even terugkijken.quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat survival programma ASS,
Hij moet elke keer weer terug
Wel grappigquote:
Aan de deelnemers te zien wel.quote:
Ze is duidelijk drachtig.quote:
waren toch minimaal twee puntjesquote:
Welke uItslag? Ik moet opnieuw bloed laten prikken, m'n buisje bloed is dinsdag verloren gegaan tijdens transport. Dus nieuw labbriefje gekregen vanmorgen, morgen opnieuw naar het ziekenhuis.quote:
Denk er open ingaan het beste is.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 01:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Welke uItslag? Ik moet opnieuw bloed laten prikken, m'n buisje bloed is dinsdag verloren gegaan tijdens transport. Dus nieuw labbriefje gekregen vanmorgen, morgen opnieuw naar het ziekenhuis.
Nee, voor wat de hypnose therapie gaat doen, en hoe ik daar uit kom.
Ga ik ook, m'n psychiater die ik tot vandaag had vond het ook een goed plan, maar dat neemt niet weg dat ik er erg nieuwsgierig naar ben en wat het kan doen voor me.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |