Eigenlijk gewoon een maatschappelijk probleem. Mensen worden steeds minder gedisciplineerd en worden daardoor zwak. Zorgt voor booming cijfers qua obesitas...quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ah, het wekelijkse fatshaming topic. Wanneer gaat dat een keertje stoppen?
Dat is zeker waarquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:50 schreef Mikeytt het volgende:
De sportschool helpt helemaal niet met afvallen.
Die mensen moeten gewoon wat minder eten in de mond stoppen. Laatst ook zo'n discussie met iemand hier... bij hem zou afvallen door minder eten niet lukken door allemaal omstandigheden... alsof de natuurwetten voor sommige mensen niet gelden.
Liever een fattie dan een roker.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon een maatschappelijk probleem. Mensen worden steeds minder gedisciplineerd en worden daardoor zwak. Zorgt voor booming cijfers qua obesitas...
Meh. Een roker kan 1x in de maand een sigaar aansteken. Een calorierijk persoon kan niet 1x in de maand obesitas hebben.quote:
Onzinquote:Op donderdag 28 mei 2026 13:11 schreef Kottnauer het volgende:
Oorzaak van overgewicht is het aanbod van goedkoop bewerkt voedsel.
nuquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ah, het wekelijkse fatshaming topic. Wanneer gaat dat een keertje stoppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |