abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220905223
quote:
Gedoe in Den Haag, waar het lokale stadhuis op dit moment wordt ontruimd vanwege een zogeheten 'verdachte' situatie. Politie en DSI staan voor de deur. Nu maar hopen dat Richard de Mos niet opnieuw wordt opgepakt en dat hele circus weer opnieuw begint. We updaten.
UPDATE: Volgens Den Haag FM zou er mogelijk een bommelding zijn gedaan
UPDATE: Ook de naastgelegen Centrale Bibliotheek is ontruimd. Twitteraar WurfTwain meldt geruchten over 'iemand met een rugzak'
UPDATE: Owen O'Brien meldt: "Op een ingezonden foto is een man te zien die op een bank zit en binnen praat met twee beveiligers"
UPDATE: Maxime Kok van Den Haag FM: "Man van middelbare leeftijd is in alleen zijn onderbroek en geblindeerd het stadhuis uit gebracht."
UPDATE: Foto van afvoeren verdachte (niet bepaald een fitboy) bij Regio15
https://www.geenstijl.nl/(...)m-verdachte-situatie

https://x.com/POL_DenHaag(...)Fwww.geenstijl.nl%2F

https://www.instagram.com/p/DY4LRbMInw9/



Zongebruind type
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 12:43:46 #2
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220905234
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 28 mei 2026 @ 12:44:33 #3
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220905241
Die man heeft tieten. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 12:45:03 #4
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220905243
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Die man heeft tieten. :')
@de_boswachter
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_220905248
Meteen deporteren dit gedrocht.
  donderdag 28 mei 2026 @ 12:47:32 #6
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220905255
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Die man heeft tieten. :')
Misschien identificeert hunnie (of hoe je het ook noemen wilt) zich wel als vrouw? :D
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220905256
150kg schoon aan de haak.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 28 mei 2026 @ 12:48:03 #8
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220905257
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:46 schreef RotatoR het volgende:
Meteen deporteren dit gedrocht.
We zullen jou deporteren voor deze opmerking. :Y)
  donderdag 28 mei 2026 @ 12:49:11 #9
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220905269
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:47 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Misschien identificeert hunnie (of hoe je het ook noemen wilt) zich wel als vrouw? :D
Nee, gewoon een vieze vette dikzak die nu in z’n onderbroekkie op de voorpagina’s staat.
Haha! :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 28 mei 2026 @ 12:49:47 #10
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220905275
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:49 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nee, gewoon een vieze vette dikzak die nu in z’n onderbroekkie op de voorpagina’s staat.
Haha! :')
Wall of shame. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 28 mei 2026 @ 12:50:35 #11
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220905280


De gelijkenis met 30.000 jaar geleden is treffend.
pi_220905291
Hij heeft wel een bomgordel om.
woef
pi_220905292
quote:
Man van middelbare leeftijd is in alleen zijn onderbroek en geblindeerd het stadhuis uit gebracht."
Nepnieuws, hij draagt ook nog witte sokken.

  donderdag 28 mei 2026 @ 12:53:55 #14
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220905300
Maar goed. Het zal wel weer een verward persoon zijn die bij allerlei instanties bekend is en zijn medicatie al een tijdje niet inneemt. Zoiets.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220905312
Lang leve de DSI.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  donderdag 28 mei 2026 @ 12:57:42 #16
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220905324
Is dat niet die taxichauffeur van die reclame?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220905349
Moobs
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220905369
Waarom hebben die stoere jongetjes van het AT nou altijd skinny jeans aan. Kan iemand mij dat uitleggen?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Spellchecker donderdag 28 mei 2026 @ 13:05:10 #19
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220905370
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Maar goed. Het zal wel weer een verward persoon zijn die bij allerlei instanties bekend is en zijn medicatie al een tijdje niet inneemt. Zoiets.
Medicatie --->> ozempic? :P
pi_220905385
Hij ziet er niet uit alsof hij veel offerfeesten heeft overgeslagen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:08:40 #21
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220905394
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:04 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom hebben die stoere jongetjes van het AT nou altijd skinny jeans aan. Kan iemand mij dat uitleggen?
Dit zijn geen skinny jeans :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220905402
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Die man heeft tieten. :')
Jaloers?
_O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220905405
Stel nou dat ze de verkeerde hebben, staat een onschuldige man met zijn tieten op het Internet :'( Gooi d'r ff een laken overheen ofzo.
pi_220905418
quote:
UPDATE: De aangehouden man is 28 jaar en bij de politie bekend vanwege 'onbegrepen gedrag', hij meldde dat hij een bom bij zich zou hebben, mogelijk een calorieënbom
quote:
Bij het stadhuis aan het Spui in Den Haag is donderdagmiddag 28 mei een 28-jarige Hagenaar aangehouden nadat hij meldde dat hij een bom bij zich zou hebben. De man is bij de politie bekend als iemand met onbegrepen gedrag.
Deze unit is pas 28 :o
pi_220905419
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:10 schreef Lt.Bookman het volgende:
Stel nou dat ze de verkeerde hebben, staat een onschuldige man met zijn tieten op het Internet :'( Gooi d'r ff een laken overheen ofzo.
Ja precies.
Soort poncho idee.

Als het deze man wel is dan zit hij niet lekker in zijn vel
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:14:05 #26
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220905428
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:06 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij ziet er niet uit alsof hij veel offerfeesten heeft overgeslagen.
Hij heeft iig geen dunner kebab op :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:15:05 #27
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220905431
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:12 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Ja precies.
Soort poncho idee.

Als het deze man wel is dan zit hij niet lekker in zijn vel
En ook niet lekker in zijn voorvel (want die heeft ie ongetwijfeld niet meer).
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220905449
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
UPDATE: De aangehouden man is 28 jaar en bij de politie bekend vanwege 'onbegrepen gedrag', hij meldde dat hij een bom bij zich zou hebben, mogelijk een calorieënbom
Onbegrepen gedrag.

Welke achterlijke teringdebiel denkt er nou werkelijk dat VERWARDE MENSEN zich gekrenkt voelen door de term die gebezigd wordt hen te duiden en dat deze dus veranderd dient te worden naar "onbegrepen gedrag".

Echt, sterf een enge dood achterlijke klapjosti die dit nu weer bedacht heeft }:|

:( :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220905455
Ps: ik ben blank en niet wit.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220905458
Woke bullshit. :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')