Ik heb er 2, maar moet die oude nog wel eens weggooien, daar laat de lak van los, lekker allemaal van die witte vlokjes. Maar die is ook al 10+ jaar oudquote:Op donderdag 28 mei 2026 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die had ik gezien, dat vond ik geen geld. Zoiets heb ik nu ook nog maar met nog een extra uitklapding.
Ik heb die van mij eens in de regen buiten laten staan en die heeft her en der roestvlekjesquote:Op donderdag 28 mei 2026 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er 2, maar moet die oude nog wel eens weggooien, daar laat de lak van los, lekker allemaal van die witte vlokjes. Maar die is ook al 10+ jaar oud
Hier 50. Ama's zoals dat heet.quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat willen zo opvangen?
Aan het eind van mijn straat komen er ook 150 in een oud kantoorpand.
quote:Europese Commissie legt Temu 200 miljoen euro boete op om illegale producten
De Chinese webwinkel Temu krijgt een boete van 200 miljoen euro van de Europese Commissie. Volgens het bestuur van de EU doet het bedrijf te weinig om te voorkomen dat mensen illegale producten op Temu kunnen kopen. Temu "onderschat ernstig" hoe groot de kans is dat iemand iets te zien krijgt wat niet verkocht mag worden, zegt de Commissie.
https://nos.nl/artikel/26(...)m-illegale-producten
Dik verdiend wel.quote:
Mooi.quote:
Die had ik al aan gedaan naar kantoor.quote:
Rebel.quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die had ik al aan gedaan naar kantoor.
POLLquote:Op donderdag 28 mei 2026 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was warm in de auto. Airco voor het dit jaar aangezet.
Eerst. Ik dacht dat ik dat wel getypt had.quote:
Er gelden geen kledingvoorschriften en anders werk ik thuis.quote:
Whut.quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn voorligger werd nog gebrakecheckt
Gebrakecheckt. Geen idee waarom, want er was niks voorgevallen.quote:
Zat hij er te kort op?quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gebrakecheckt. Geen idee waarom, want er was niks voorgevallen.
Nee, want diegene die de check deed, kwam net daarvoor zelf van de linkerbaan.quote:
Jelle de Wit ook echtquote:Op donderdag 28 mei 2026 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
https://speld.nl/2026/05/(...)-buiten-mogen-slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |