Wel net zo belangrijk eh.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Zit lekker verpakt om mijn kontje heen.
Welke?quote:
Breng bitterballen.quote:
KIEEEEEEEEEEPquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:11 schreef Barbusse het volgende:
Kippenbouten in piri piri marinade de oven in
Zenuwachtig muntjequote:
Ik wilde eigenlijk chinees halen, maar had nog groenten in de koelkast liggen die op moesten en gisteren ook al gebarbecuedquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:15 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een maaltijdsalade gemaakt met bladspinazie, rode en gele puntpaprika, geraspte waspeentjes, geroosterde pompoen en zonnebloempitten, rode druiven en tonijn met olijfolie
quote:
quote:Oeps, er is iets misgegaan bij het versturen, waardoor je bestelling vertraagd is. Sorry daarvoor! We gaan er meteen achteraan bij de bezorgdienst om te zorgen dat je bestelling alsnog zo snel mogelijk wordt bezorgd.
Je hoort direct van ons zodra er een nieuwe bezorgdatum bekend is.
Je bestelling wordt bezorgd door: DHL
Ja die kreeg ik vanmiddagquote:
En als je de helft er even uithaalt of het allemaal even opschudt?quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh fijn, mijn wasmachine centrifugeert niet meer. Gewoon ZEIKnatte was. Gelukkig maar weinig en ik had net recentelijk alles al schoon. Maandag maar even verder kijken...
Programma is wel gewoon afgelopen, anders ging de deur ook niet open.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:28 schreef Modus het volgende:
[..]
En als je de helft er even uithaalt of het allemaal even opschudt?
quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk chinees halen, maar had nog groenten in de koelkast liggen die op moesten en gisteren ook al gebarbecued
Weer allemaal naar België toequote:Benzine of diesel tanken in België wordt vanaf vrijdag een stuk goedkoper. Dat meldt de Belgische Federale Overheidsdienst Economie donderdag.
Vanaf vrijdag moet voor een liter benzine 95 (E10) maximaal 1,856 euro betaald worden, een daling met 11,8 eurocent. Voor benzine 98 (E5) daalt de maximumprijs met 10,7 eurocent tot 1,938 euro per liter. Voor diesel (B7) is er een daling van de maximumprijs met 10,3 eurocent tot 2,038 euro per liter.
Ja dat kan. Maar ms is hij te zwaar en/of in disbalans, dan gaat ie ook niet centrifudraaien.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Programma is wel gewoon afgelopen, anders ging de deur ook niet open.
Ook wel een beetje raar als je je fiets zo moeten tankenquote:
jerrycanquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook wel een beetje raar als je je fiets zo moeten tanken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |