hoe is het met jouw ondergoed?quote:
Sow.quote:
quote:
quote:
Ik zag ook nog een tweewieler op de snelweg die ik verdacht veel op een scooter vond lijken, maar het had wel zo'n grote motor-kentekenplaat.quote:
Die zie ik soms ook ja. Erg verwarrend als je 80 rijdt en hij kan je bijhoudenquote:Op donderdag 28 mei 2026 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag ook nog een tweewieler op de snelweg die ik verdacht veel op een scooter vond lijken, maar het had wel zo'n grote motor-kentekenplaat.
Eens. Deze reed ook iets van 80 op de snelweg.quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zie ik soms ook ja. Erg verwarrend als je 80 rijdt en hij kan je bijhouden
Dat doe ik op mijn motor in zijn 3quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Deze reed ook iets van 80 op de snelweg.
Hopelijk gaat hij niks met mensen doen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo mijn Sim houdt nu van schilderen.
hierna kan hij gaan bloemschikkenquote:Op donderdag 28 mei 2026 18:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo mijn Sim houdt nu van schilderen.
Bert Visscherquote:
Hij past!quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En daarna dakpannen leggen.
Banzai!!!quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En zoals iedereen weet, het belangrijkste is de helm.
Hier weten ze het nog niet dus ik denk Palestijnen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zijn het Oekraīners. Die gaan braaf werken overdag dus heb je nooit echt last van.
Ik kom er aan.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:11 schreef Barbusse het volgende:
Kippenbouten in piri piri marinade de oven in
Picsquote:Op donderdag 28 mei 2026 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En zoals iedereen weet, het belangrijkste is de helm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |