Geen idee maatje, dat is een reddit ding toch?quote:Op donderdag 28 mei 2026 00:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je kunt ook in deze crossposten toch.
Stukje schijt in de mond proberen te leggen. En de andere kant stapt niet in die stomende koeienvlaai.quote:Op donderdag 28 mei 2026 00:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een FvD fan geweest, maar dit stukje kon ik erg waarderen van Lidewij.
En wat een walgelijk hypocriete vertoning van de rest van die partijenbah bah
Was ook meer als retorisch bedoeld. Omdat ik juist vind dat echt niemand in dat circus ook maar 1 stem verdient.quote:Op donderdag 28 mei 2026 00:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Wel stemmen is altijd beter dan niet stemmen. En ik ga nooit iemand een stemadvies geven.
Make up your own mind. En alle partijen die er zijn, zijn gewoon legitiem.
Laat je niet in een hoek drukken. Of je nu links of rechts bent.
Ja daar mee vat je rechts extremisten wel zo´n beetje samen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:52 schreef Hathor het volgende:
Volgens mij was dat gewoon een hopeloze koekwous
Op zich wel interessante debatten, alle 150 stoelen leeg en de voorzitter die in zichzelf zit te pratenquote:Op donderdag 28 mei 2026 00:22 schreef Red_85 het volgende:
Zo kan de politiek in de praktijk zien wat de samenleving van ze vindt.
Eens.quote:Op donderdag 28 mei 2026 00:24 schreef Harvest89 het volgende:
Ja daar mee vat je links extremisten wel zo´n beetje samen.
Het enige wat die debielen ermee bereiken is dat ze nog harder groeien. Onder jeugd al de grootste partij.quote:Op donderdag 28 mei 2026 00:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Stukje schijt in de mond proberen te leggen. En de andere kant stapt niet in die stomende koeienvlaai.
En de pers gaat er mee aan de haal alsof ze in een giertank gevallen is.
Ja eens.quote:Op donderdag 28 mei 2026 00:04 schreef Red_85 het volgende:
Gasten, deze was eerder geopend.
Gaat iets fout hier
NWS / FvD bekent kleur
Het echte gevaar van demonisering is natuurlijk dat er een deuglinksgekkie of een gestoorde moslim denkt de wereld te moeten redden door Lidewij af te maken.quote:Op donderdag 28 mei 2026 00:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het enige wat die debielen ermee bereiken is dat ze nog harder groeien. Onder jeugd al de grootste partij.
Ik ben door deze afgang zelfs geneigd om een keer wel te stemmen en een sympathiestemmetje uit te delen. Ook dat komt door Bontenbal.
Zij was de enige die daar stond die het daadwerkelijk over de inhoud wilde hebben. Ook al vinden mensen het verwerpelijk, kom dan met je eigen inhoud in plaats van je gespeelde moraal.
Die loopt al rond. Volkert. Bedreigde laatst weer iemand in de trein.quote:Op donderdag 28 mei 2026 00:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het echte gevaar van demonisering is natuurlijk dat er een deuglinksgekkie of een gestoorde moslim denkt de wereld te moeten redden door Lidewij af te maken.
En dan gaan die politieke slijmjurken roepen dat het een aanval op de democratie is, terwijl ze dagelijks 75% van het volk zitten te negeren.quote:Op donderdag 28 mei 2026 00:27 schreef UitStraling het volgende:
Het echte gevaar van demonisering is natuurlijk dat er een deuglinksgekkie of een gestoorde moslim denkt de wereld te moeten redden door Lidewij af te maken.
Die gevaren hebben allerlei politici last van.quote:Op donderdag 28 mei 2026 00:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat filmpje kan ik me ook herinneren. Is een tijdje geleden. Volgens mij deed hij helemaal niets, maar werd hij getreiterd door een dronken zwakbegaafde tokkie, waarna die pissig werd.quote:Op donderdag 28 mei 2026 00:30 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die loopt al rond. Volkert. Bedreigde laatst weer iemand in de trein.
Het ging wel iets verder dan pissig zijn. "Je weet waar ik toe in staat ben". Overigens verdient dat stuk vreten het om overal waar hij gaat lastiggevallen te worden. Het privilege van onbekommerd de samenleving in gaan, heeft hij gewoon verspeeld. Zeker zonder toelichting en excuses.quote:Op donderdag 28 mei 2026 00:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja dat filmpje kan ik me ook herinneren. Is een tijdje geleden. Volgens mij deed hij helemaal niets, maar werd hij getreiterd door een dronken zwakbegaafde tokkie, waarna die pissig werd.
Klopt en laat ook zien waarom hij het niet verdient vrij rond te lopen.quote:Hij was wel laatst bij een of ander festival. Daar werd hij gefilmd en belaagd door Left Laser. Was een vermakelijk interview.
Ja zo functioneren mensen natuurlijk niet, om je verplicht te laten onderwerpen aan herhaaldelijke intimidatie van een bezopen Rotterdamse deus in de trein. Dat zou ik me ook niet laten gevallen, wat ik ook heb gedaan.quote:Op donderdag 28 mei 2026 00:36 schreef Richestorags het volgende:
Het ging wel iets verder dan pissig zijn. "Je weet waar ik toe in staat ben". Overigens verdient dat stuk vreten het om overal waar hij gaat lastiggevallen te worden. Het privilege van onbekommerd de samenleving in gaan, heeft hij gewoon verspeeld. Zeker zonder toelichting en excuses.
Hij maakte een opmerking tegen hem over dat het een stiltecoupé was. Kan je nagaan. Volkert die een ander op de regels wijst. Toen werd die herkend.quote:Op donderdag 28 mei 2026 00:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja zo functioneren mensen natuurlijk niet, om je verplicht te laten onderwerpen aan herhaaldelijke intimidatie van een bezopen Rotterdamse deus in de trein. Dat zou ik me ook niet laten gevallen, wat ik ook heb gedaan.
Ik vond het wel opmerkelijk dat die man in de trein hem op de een of andere manier heeft herkend. Ik zou zo langs hem zijn gelopen en geen idee hebben wie het was.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 00:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een FvD fan geweest, maar dit stukje kon ik erg waarderen van Lidewij.
En wat een walgelijk hypocriete vertoning van de rest van die partijenbah bah
quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat is mooi en dan heb ik nog een tip voor Thierry en dat is dat hij zich niet moet op laten fokken door de laffe houding van die salonpolitici. De frustratie en woede die hij liet zien, maakten zijn betoog minder sterk terwijl hij wel een sterk punt had.
Het is goed voor Thierry om te leren rustig te blijven, zichzelf meer te beheersen, zich niet uit zijn tent te laten lokken en het meer bij zijn eigen punt te houden en dat moet ie kunnen. Daarnaast moet ie niet proberen die hypocriete blindhazen te overtuigen, maar zijn eigen waarheid blijven spreken ongeacht wat die glibbers er daar van denken en vinden.
quote:Op maandag 3 februari 2020 14:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt Baudet fouten en dit was er een van. En hij zal de laatste zijn die dat zal ontkennen. Maar dat neemt niet weg dat hij voor een goede zaak werkt
Gaat wel die kant op inderdaad met het politieke vertrouwen van de samenleving.quote:Op donderdag 28 mei 2026 00:24 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Op zich wel interessante debatten, alle 150 stoelen leeg en de voorzitter die in zichzelf zit te praten
Die was idd niet compleet bij zn pan en had qua politiek niet zo veel ergens mee te maken.quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gewoon een hopeloze koekwous die allang opgesloten had moeten zitten.
Fuck it, gaan we hier verder.quote:Op donderdag 28 mei 2026 00:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja eens.
Het verkeerde topic is gesloten.
Jep. Zij als enige.quote:Op donderdag 28 mei 2026 00:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het enige wat die debielen ermee bereiken is dat ze nog harder groeien. Onder jeugd al de grootste partij.
Ik ben door deze afgang zelfs geneigd om een keer wel te stemmen en een sympathiestemmetje uit te delen. Ook dat komt door Bontenbal.
Zij was de enige die daar stond die het daadwerkelijk over de inhoud wilde hebben. Ook al vinden mensen het verwerpelijk, kom dan met je eigen inhoud in plaats van je gespeelde moraal.
Dat is positieve feedback, 'at best'. Hoe is dit fan zijn dan? Leg uit.quote:
Mwah. Japan heeft deze discussie ook en er waait een behoorlijk r/facistische wind momenteel hier. Het is grappig dat de rol die in Nederland wordt toegeschreven aan moslims in Japan wordt toegeschreven aan Chinezen en mensen zoals ons.quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:50 schreef Hathor het volgende:
Wel een beetje een discussie van..
Moet Nigeria overwegend zwart blijven.....JA
Moet Japan overwegend 'geel' blijven....JA
Moet Europa overwegend wit blijven....kkr racist 11111!!!einz.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |