Dat bepaal ik voor mezelf wel.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:16 schreef Straatcommando. het volgende:
De gehele omvolkingstheorie is een van de extremere en gevaarlijkere. Dat mag nooit genormaliseerd worden
"Vlaggen veranderen. Het ligt echt aan de onderliggende boodschap. Ja de voc was geen fijne toko, maar ja."quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarom staat iemand te demonstreren met een VOC vlag?
Ik denk niet om de reden dat hij een nootmuskaat toeslag wil voor op zijn aardappelen.
Ik vind het persoonlijk enger met welk gemak men eeuwen aan opgebouwde cultuur, sociale cohesie, een welvaartstaat en beschaving weggooit voor een obsoleet verdrag uit 1951.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:16 schreef Straatcommando. het volgende:
En het is geen non discussie. Het is gruwelijk eng dat mensen de betekenis van een woord aan de kant willen schuiven (of niet voor waarheid willen aannemen) omdat dat niet in een bepaald narrarief past.
De gehele omvolkingstheorie is een van de extremere en gevaarlijkere. Dat mag nooit genormaliseerd worden
Op het forum niet.quote:
En hoe heeft dat feit in enige mate iets te maken met een situatie waarbij een elite, in tegenwoordige tijd, heimelijk de bevolking zou "omvolken"?quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat de nazi's die truc uithaalden in geannexeerd gebied..
Maar dat ben ik dan ook volledig met jou eens.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk enger met welk gemak men eeuwen aan opgebouwde cultuur, sociale cohesie, een welvaartstaat en beschaving weggooit voor een obsoleet verdrag uit 1951.
Je bent er bekend mee blijkbaar.quote:
Sja, je moet het niet gek vinden dat je tegenspraak krijgt als je dictatortje wil gaan spelen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je bent er bekend mee blijkbaar.
Wat wil je nou horen van me, dat die mensen niet helemaal goed bij de kokosnoot zijn? Dat was nou juist mijn punt.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarom staat iemand te demonstreren met een VOC vlag?
Ik denk niet om de reden dat hij een nootmuskaat toeslag wil voor op zijn aardappelen.
Ik zeg enkel dat je je aan de regels moet houden.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:21 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Sja, je moet het niet gek vinden dat je tegenspraak krijgt als je dictatortje wil gaan spelen.
Want daar staat in dat je het woord omvolking niet 'mag' gebruiken?quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat je je aan de regels moet houden.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En hoe heeft dat feit in enige mate iets te maken met een situatie waarbij een elite, in tegenwoordige tijd, heimelijk de bevolking zou "omvolken"?
Net alsof bank twee betekenissen heeft. Maar omdat de rabobank kut is is het woord bank verboden.
"Toen waren we nog rijk"quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
"Vlaggen veranderen. Het ligt echt aan de onderliggende boodschap. Ja de voc was geen fijne toko, maar ja."
Dat klopt. Onironisch dan wel, we bespreken het nu.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:23 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Want daar staat in dat je het woord omvolking niet 'mag' gebruiken?
Het gros was straatarm johquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
"Toen waren we nog rijk"
Niet wetende dat in die tijd vrijwel het leeuwendeel naar een handjevol rijke kooplieden ging en het gros van de Hollanders op een muf beschimmeld stro bed moest slapen.
Bijzonder treurig. Zegt weer genoeg over hoe ver het hier is afgezakt.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat klopt. Onironisch dan wel, we bespreken het nu.
Dat was al zo toen jij je registreerde hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:26 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Bijzonder treurig. Zegt weer genoeg over hoe ver het hier is afgezakt.
Jij en @Straatcommando. doen er goed aan eens terug te lezen wat ik nou eigenlijk over die VOC vlag hebt gepost. Jullie versterken elkaar in je onbegrip van wat ik ermee bedoelde.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
"Toen waren we nog rijk"
Niet wetende dat in die tijd vrijwel het leeuwendeel naar een handjevol rijke kooplieden ging en het gros van de Hollanders op een muf beschimmeld stro bed moest slapen.
Dat was al zo toen jij je registreerde hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:26 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Bijzonder treurig. Zegt weer genoeg over hoe ver het hier is afgezakt.
Ik maakte er een karikatuur van, sorry. Ik snap wat je wilde zeggen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:27 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Jij en @:Straatcommando. doen er goed aan eens terug te lezen wat ik nou eigenlijk over die VOC vlag hebt gepost. Jullie versterken elkaar in je onbegrip van wat ik ermee bedoelde.
Oké, ik vergeef je.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat was al zo toen jij je registreerde hoor.
[..]
Ik maakte er een karikatuur van, sorry. Ik snap wat je wilde zeggen.
Van mij mag je alles stemmen wat je wil hoor. Het is een legitieme partij. En wel stemmen is imo altijd beter dan niet stemmen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:09 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Nee, de FvD hoeft helemaal niet uitgesloten te worden. Al zeker niet omdat Klaver dat wil.
Ik blijf er trots voor stemmen in elk geval.
Uit welk jaar dateert dit plaatje?quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het verbaast me dat dit je allemaal niets zegt.
Dat zal helaas gaan gebeuren.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:21 schreef Nexum het volgende:
FvD mag van mij best aan de macht komen. Als Wilders z’n plannen al niet waar kan maken zie ik FvD ook weinig voor elkaar krijgen. Dan dooft de vlam daar toch snel weer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |