abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220899617
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:59 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Bij Van Beeckhoven Utrecht staat dat er, maar bij Van Loom Mode Utrecht staat er dit:
[..]
Als je dan 'Utrecht' in je naam hebt staan, ga je er niet vanuit dat dat logistiek centrum in China staat lijkt me.
Nee, maar er staat ook nergens waar ze echt zitten, dat zou voor mij al een teken aan de wand zijn, er is geen vestigingsadres. Maar goed, ik ben dan van nature ook achterdochtig en het zou niet in me op komen om bij een onbekende webshop te bestellen.
pi_220899645
En geen KVK nummer. Niets, nada. Hoe heb je betaald? Lijkt me niet dat dit via iDeal was.

Via whois, het e-mail-adres van de registrant en vervolgens de KVK kom je overigens uit bij dit ruim opgezette vestigingsadres:

Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  woensdag 27 mei 2026 @ 17:23:34 #28
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220899742
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:57 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Nee, maar er staat ook nergens waar ze echt zitten, dat zou voor mij al een teken aan de wand zijn, er is geen vestigingsadres. Maar goed, ik ben dan van nature ook achterdochtig en het zou niet in me op komen om bij een onbekende webshop te bestellen.
Ik ben niet achterdochtig en ben er een keer ingetuind. Dat kan als je nog nooit van dropshipping hebt gehoord.
pi_220900249
quote:
7s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:43 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik denk het wel. Daarom koop ik ook alleen nog maar bij de bol's en coolblue's en meer van zulke sites.
Volgens mij heeft bol's ook (een hoop) dropshippers sowieso is dat bedrijf qua waardering voor mij van een 8 naar een 5,5 gezakt sinds 't een "platform" is met al die vage wederverkopers.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_220901107
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:17 schreef Loohcs het volgende:

[..]
Volgens mij heeft bol's ook (een hoop) dropshippers sowieso is dat bedrijf qua waardering voor mij van een 8 naar een 5,5 gezakt sinds 't een "platform" is met al die vage wederverkopers.
Ik koop dan ook alleen waar geleverd door bol.com bij staat. Maar je hebt gelijk, daar zit ook een hoop zooi tussen inmiddels
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')