abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 26 mei 2026 @ 20:34:07 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220894049

‘Wout Weghorst definitief met Oranje mee naar WK’

Woensdag maakt Ronald Koeman zijn definitieve WK-selectie bekend, maar volgens Valentijn Driessen is één speler al zeker van zijn plek. De journalist denkt dat Wout Weghorst het verlossende nieuws van bondscoach Koeman al heeft ontvangen, zo zegt hij bij Vandaag Inside.

https://www.vandaaginside(...)t-oranje-mee-naar-wk

POLL

[ Bericht 7% gewijzigd door Paul op 27-05-2026 08:55:45 ]
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_220894338
Mja, hij zorgde vorig wk wel voor HET wk moment

Mag ie nog wel een keer doen en daarna lekker optyfen met die walgelijke vent
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_220895939
Geen fan van Wout, maar wie is anders je joker als je iets moet forceren de laatste minuten?
pi_220895946
Reserve bij de nummer 5 van de competitie
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:10:11 #5
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220895955
quote:
99s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:07 schreef OmniRocket het volgende:
Geen fan van Wout, maar wie is anders je joker als je iets moet forceren de laatste minuten?
Mike van der Hoorn.
pi_220896490
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:10 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Mike van der Hoorn.
pi_220896568
Eigenlijk kan het al 2 jaar niet meer maar toch…die 2-1 en 2-2 tegen Argentinië levert ook wel wat krediet op. Een van de beste juich-momenten in jaren _O_
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220896618
Ik ben fan van Wout. Elk team heeft een irritante pleurishork nodig, ook dit NL elftal.
  FOK!Fotograaf woensdag 27 mei 2026 @ 11:29:25 #9
842 Zorro
Z
pi_220896674
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik ben fan van Wout. Elk team heeft een irritante pleurishork nodig, ook dit NL elftal.
Verdomd jammer dat ik niet kan voetballen dan.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:34:56 #10
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220896702
quote:
99s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:07 schreef OmniRocket het volgende:
Geen fan van Wout, maar wie is anders je joker als je iets moet forceren de laatste minuten?
Van Dijk.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220896858
Als basisspeler is Wout voor 0,00000% geschikt. Hij bakt er gewoonweg niets van. Maar mocht je in een vergelijkbare situatie komen als tegen Argentinië dan weet je met deze slungel maar nooit. Je moet ervoor zorgen dat hij ontzettend pissed-off door hem 1,5 lang keihard te pesten (bijvoorbeeld als zijn medespelers hem onophoudelijk een loser noemen), dan wordt hij zo boos dat als hij kort voor het fluitsignaal het veld mag betreden er elke bal intikt.

Wat de voorhoede van Oranje betreft is het sowieso armoe troef. Net als Wout heeft Brobbey pas een paar goals gemaakt dit seizoen. Depay, ondanks de blessure, ongeveer hetzelfde verhaal. Kluivert heeft elf duels gespeeld in Oranje en nul keer gescoord. Noah Lang kan niet voetballen. Gakpo is mwah. Malen is wat mij betreft de nummer 1. Alleen hij is in topvorm. Koeman heeft verder de blunder begaan Emegha niet mee te nemen, de enige andere Oranje-voorhoedspeler die veel doelpunten maakt. Ik weet, hij was nog wat herstellende maar toch ...
De niet-rasechte aanvaller Frimpong heb ik nog het meeste mee. Klasse speler!
pi_220898828
Hij heeft bij het Nederlands elftal eigenlijk altijd wel geleverd.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220898840
Weg Wouthorst _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220942625
Ik lees net op Teletekst:
"Aangaande op de rugnummers lijkt Wout Weghorst de eerste spits van Oranje te zijn omdat hij nummer 9 heeft gekregen."

Heeft iemand zeer sterke medicatie voor mij? Het gaat opeens niet goed met me. Heb voortdurend het geval dat ik moet kotsen. Maar dan ook echt in de ergste mate. Heb ik altijd last van als ik een bericht lees dat zo onwaarschijnlijk is dat de wereld wel lijkt te vergaan.

Dank Koeman, je bent goed bezig, vriend. Echt. Daar waar andere landen Ronaldo, Messi, Kane en Mbappé als diepste spits hebben kom jij me godver met ene Wout - dat ventje dat zelfs voor open doel mist - opdraven. Ik schaam me Nederlander te zijn. Nogmaals, dank je!
pi_220942813
Lekker boeiend dat nummer. Huntelaar kreeg 9 in 2012 (en ik dacht 2010 ook) maar moest steeds maar toekijken hoe Van Persie maar wat aanrommelde.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220942838
Ik mis de tijd dat we een luxeprobleem hadden met Van Nistelrooy, Kluivert, Makaay, Van Hooijdonk.
pi_220942851
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:18 schreef TokkieFamilie het volgende:
Heeft iemand zeer sterke medicatie voor mij?
Metoclopramide werkt wel goed.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220942858
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:06 schreef TokkieFamilie het volgende:
Je moet ervoor zorgen dat hij ontzettend pissed-off door hem 1,5 lang keihard te pesten (bijvoorbeeld als zijn medespelers hem onophoudelijk een loser noemen)
Misschien kan hij mee met zo'n influencer trip.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220943142
Belachelijk dat hij is geselecteerd. Heeft Nederland echt geen minder slechte spits? Of is hij mee als excuus-blanke?
pi_220944515
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:37 schreef kalinhos het volgende:
Lekker boeiend dat nummer. Huntelaar kreeg 9 in 2012 (en ik dacht 2010 ook) maar moest steeds maar toekijken hoe Van Persie maar wat aanrommelde.
Rugnummers zeggen niet alles inderdaad, daar zitten ook best veel spelers bij die bewust voor een nummer buiten de 1e 11 kiezen zoals Frenkie, Dumfries en Reijnders. En Malen speelt ook al jaren met nummer 18, dacht ik. Dat zegt niks over de kansen op een basisplaats
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:00:33 #21
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220944567
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:31 schreef Halcon het volgende:
Belachelijk dat hij is geselecteerd. Heeft Nederland echt geen minder slechte spits? Of is hij mee als excuus-blanke?
We hebben Jizz Hornkamp, maar die heeft niet zoveel speeltijd meer tegenwoordig.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zondag 7 juni 2026 @ 01:20:44 #23
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220975783
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 00:44 schreef 3rr0r het volgende:
Stukje bordeelsluipers @:Wereldgozer @:fetX @:Coco @:Zipportal @:PowerLoungen

[ afbeelding ]
Streetcredits pakken met Noa en Memphis.
  zondag 7 juni 2026 @ 01:58:30 #24
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220975990
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 00:44 schreef 3rr0r het volgende:
Stukje bordeelsluipers @:Wereldgozer @:fetX @:Coco @:Zipportal @:PowerLoungen

[ afbeelding ]
RED ONS HENNIEGOD
pi_220976978
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 00:44 schreef 3rr0r het volgende:
Stukje bordeelsluipers @:Wereldgozer @:fetX @:Coco @:Zipportal @:PowerLoungen

[ afbeelding ]
Je hebt altijd één hufter op je groepsfoto die de hele foto verpest door een opvallende kleur te dragen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220977591
Laat die jongen lekker kleden hoe hij zich zelf wil.

Ik maak mij straks wel weer druk om belangrijkere dingen. (Zijn invalbeurt bijvoorbeeld)
  zondag 7 juni 2026 @ 12:34:54 #27
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220977608
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2026 10:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Je hebt altijd één hufter op je groepsfoto die de hele foto verpest door een opvallende kleur te dragen.
Hetzelfde jasje als Mart Smeets in één van bovenstaande posts.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 7 juni 2026 @ 13:09:17 #28
88831 Shreyas
De beste
pi_220977796
Koeman heeft in ieder geval gelijk door aan te geven dat zijn prestaties bij Ajax niet relevant zijn voor zijn rol bij Oranje. Bij Ajax speelt hij vaak alleen als centrumspits. Dan kan hij vrij weinig natuurlijk. Maar als hij als spits er bij wordt gezet en hij moet luchtduels winnen, doorkoppen, inkoppen, penalty nemen, de verdediging afleiden en zo ruimte creëren voor de anders aanvallers, dan kan hij wel van waarde zijn.

In 2006 ging ook Jan Vennegoor of Hesselink mee, in 2010 ging Ryan Babel mee en in 2022 zelfs Vincent Janssen, die waren kwalitatief net zo goed (of slecht) als Weghorst.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 10 juni 2026 @ 20:34:06 #29
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221004146
twitter
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')