Die kleuren op de schouders doen me denken aan die Ajax-schoenen van een paar jaar geledenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:52 schreef Solotovski het volgende:
Vind dat uitshirt wel echt teringdik van ze
Er is niet echt een uitblinker. Neem aan dat je redelijk wat namen wel herkent. Leandro Bacuna is het uithangbord.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Welke spelers van Dushi Korsou moeten we in de gaten houden?
Het lijkt eerder wat op die van de San Antonio Spurs (basketbal)quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die kleuren op de schouders doen me denken aan die Ajax-schoenen van een paar jaar geleden
[ afbeelding ]
Die waren ook erg mooi
Oh laat dan maar zittenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die kleuren op de schouders doen me denken aan die Ajax-schoenen van een paar jaar geleden
[ afbeelding ]
Die waren ook erg mooi
Ah de Ajax en Bob Marley act. Dat was leuk ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die waren ook erg mooi
Die schroeft ‘m je er af.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Pittige tante speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Er staan een hoop namen op die echt wel wat kunnen, maar het is vooral een hecht team.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Welke spelers van Dushi Korsou moeten we in de gaten houden?
Overleef je niet.quote:
Lekker hoor ruim een ton opstrijken als RKC.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er staan een hoop namen op die echt wel wat kunnen, maar het is vooral een hecht team.
Ik vind het zelf het mooist dat zo'n Floranus (PEC) een WK-ganger is, of een paar uit de eerste divisie zoals Roemeratoe.
Jank nog even door, maar geen zorgen. Je wens zal vast uitkomen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:58 schreef Cupfighter het volgende:
Ik gun ze nog geen goal met die Advocaat als trainer
Wat een armoedige selectie toch ook.quote:Op donderdag 28 mei 2026 07:44 schreef 3rr0r het volgende:
Overzicht van waar men zoal speelt:
Keepers
Eloy Room - Miami FC
Trevor Doornbusch - VVV-Venlo
Tyrick Bodak - SC Telstar
Verdedigers
Riechedly Bazoer - Konyaspor
Joshua Brenet - Kayserispor
Roshon van Eijma - RKC Waalwijk
Sherel Floranus - PEC Zwolle
Deveron Fonville - NEC Nijmegen
Juriën Gaari - Abha Club
Armando Obispo - PSV
Shurandy Sambo - Sparta Rotterdam
Middenvelders
Juninho Bacuna - FC Volendam
Leandro Bacuna - Iğdır FK
Livano Comenencia - FC Zürich
Kevin Felida - FC Den Bosch
Ar'Jany Martha - Rotherham United
Tyrese Noslin - SC Telstar
Godfried Roemeratoe - RKC Waalwijk
Aanvallers
Jeremy Antonisse - AE Kifisia
Tahith Chong - Sheffield United
Kenji Gorré - Maccabi Haifa
Sontje Hansen - Middlesbrough
Gervane Kastaneer - Terengganu FC
Brandley Kuwas - FC Volendam
Jürgen Locadia - Miami FC
Jearl Margaritha - SK Beveren
(Locadia zat vroeger bij PSV, Bazoer bij Ajax, Chong jeugd Manchester United, Bacuna Groningen)
Chong komt uit de jeugd van Feyenoord voordat ie naar ManU ging zelfsquote:Op donderdag 28 mei 2026 07:44 schreef 3rr0r het volgende:
Overzicht van waar men zoal speelt:
Keepers
Eloy Room - Miami FC
Trevor Doornbusch - VVV-Venlo
Tyrick Bodak - SC Telstar
Verdedigers
Riechedly Bazoer - Konyaspor
Joshua Brenet - Kayserispor
Roshon van Eijma - RKC Waalwijk
Sherel Floranus - PEC Zwolle
Deveron Fonville - NEC Nijmegen
Juriën Gaari - Abha Club
Armando Obispo - PSV
Shurandy Sambo - Sparta Rotterdam
Middenvelders
Juninho Bacuna - FC Volendam
Leandro Bacuna - Iğdır FK
Livano Comenencia - FC Zürich
Kevin Felida - FC Den Bosch
Ar'Jany Martha - Rotherham United
Tyrese Noslin - SC Telstar
Godfried Roemeratoe - RKC Waalwijk
Aanvallers
Jeremy Antonisse - AE Kifisia
Tahith Chong - Sheffield United
Kenji Gorré - Maccabi Haifa
Sontje Hansen - Middlesbrough
Gervane Kastaneer - Terengganu FC
Brandley Kuwas - FC Volendam
Jürgen Locadia - Miami FC
Jearl Margaritha - SK Beveren
(Locadia zat vroeger bij PSV, Bazoer bij Ajax, Chong jeugd Manchester United, Bacuna Groningen)
Hij is wel belangrijk nu ja, tijdens de kwalificatiereeks veel goede reddingen. Hoopte al dat hij niet geblesseerd zou raken voor het WK.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een armoedige selectie toch ook.
Kun je nagaan als Room straks met pensioen gaat, niemand die ook maar op een acceptabel niveau heeft gespeeld ooit als keeper.
Klopt maar dat is wel echt jong, want hij ging volgens mij al op z'n 16e ofzo naar Engelandquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Chong komt uit de jeugd van Feyenoord voordat ie naar ManU ging zelfs
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |