die ook al niet neequote:
Jeetje, succes ermee, ik hoop dat het goed geneest en je er niet te veel last van gaat hebben.quote:
Sterkte voor zijn parkiet dusquote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jeetje, succes ermee, ik hoop dat het goed geneest en je er niet te veel last van gaat hebben.
quote:De tweede editie van de Tel-It Badeendjesrace in Roosendaal start op zaterdag 30 mei aan De Vliet bij de gele brug. Het evenement begint om 15.00 uur en heeft een recordaantal van 2.508 verkochte eendjes.
De Badeendjesrace haalt geld op voor zeventien clubs en verenigingen uit de regio Roosendaal. De deelnemende organisaties hebben de afgelopen weken eendjes verkocht aan familie, vrienden en inwoners. Dit jaar wordt ook Stichting Paul ondersteund, die sportkansen biedt aan kinderen uit gezinnen met beperkte financiële middelen.
De duizenden badeendjes worden te water gelaten en leggen een parcours af op De Vliet. De eerste eendjes die de finish bereiken, winnen prijzen die beschikbaar zijn gesteld door lokale sponsoren. Bezoekers kunnen luisteren naar muziek, een DJ en de prijsuitreiking. De toegang is gratis.
Zou Wim echt zo lomp zijn geweest om die overblijfselen met zijn blote handen aan te raken?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:36 schreef marcb1974 het volgende:
Nou weten we straks nog niet of het D'Artagnan was
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-botten~ad5f72bd1/
Daar lijkt het steeds meer op jaquote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:46 schreef maily het volgende:
[..]
Zou Wim echt zo lomp zijn geweest om die overblijfselen met zijn blote handen aan te raken?
Een vliet of beek is een natuurlijke waterloop, deze Vliet is gegraven.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:20 schreef maily het volgende:
@:Superbadeendje
[ afbeelding ]
Tel-it Badeendjesrace in Roosendaal keert terug met duizenden eendjes voor het goede doel
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:05 schreef pullup het volgende:
Hier in Sevilla mooie wedstrijden![]()
De meestevan mijn ex-roeiers die nu in de equipe zitten gaan allemaal voor de prijzen en mijn eigen jeugdige ploegje doet gewoon mee in het internationaal gezelschap, ze moeten weliswaar nu B finale varen zondag maar dat is gewoon niet gek als je de eerste keer meedoet op dit niveau
Graadje of 36 in de middag tot aan 39 geloof ik op zondagquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Graadje of 36 in de middag tot aan 39 geloof ik op zondag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |